Резюме від 21 січня 2021

Юлія

Педагог з англійської

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
22 роки
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

Користувач ПК

Додаткова інформація

ЯКИМІВ ЮЛІЯ
ДОСВІД РОБОТИ

Оператор компанії "Укртелеком
СПЕЦІАЛІСТ ВХІДНОЇ ЛІНІЇ ЛЮТИЙ-ВЕРЕСЕНЬ 2019 РОКУ
- Консультації по питанню телекомунікаційних послуг (інтернет, телефон).
- Обробка бази дзвінків, розмова з потенційними клієнтами (укр. та рос.
мовами).

ОСВІТА

2018 рік
ПОВНА ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА
МЕТА РЕЗЮМЕ
- ОЗЗСО "Дублянська ЗОШ І-ІІІ ст. імені Героя України Анатолія Жаловаги
Отримати посаду викладача
англійської мови на повний або
неповний робочий день 2020 рік
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА"
Студентка 3-го курсу

- спеціальність Філологія (Прикладна лінгвістика).
Англійська/німецька мови

ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ
- Рівень англійської B2 - Upper-Intermediate.
МОЇ КОНТАКТИ - Рівень німецької А2.
- Знання ПК на рівні впевненого користувача (Word, Power Point, Acces, Excell).
- Вмію легко знаходити спільну мову з дітками.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») - Займаюсь репетиторством на дому більше 2-ох років.

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Instagram/Telegram: @yulia_yakymiv УЧАСТЬ В ОРГАНІЗАЦІЯХ ТА АСОЦІАЦІЯХ:
м. Дубляни (5 км. від Львова) - Закінсчила курси Green Forest (рівень групи С1).
- Участь в студентських наукових конференціях, написання статей.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Вмію легко згаходити спільну мову з людьми. Впевнено почуваю себе в центрі
уваги. Швидко адаптовуюсь та навчаюсь новому. Люблю працювати в команді.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: