Резюме від 18 квітня 2024 PRO

Євгенія

Психолог (дитячий)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
23 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Практична психологиня

з 09.2023 по нині (7 місяців)
Приватний ліцей Keyschool, Київ (Освіта, наука)

Робота з учнями 5-8 класів, яка включала:
- щотижневі групові заняття (за програмою CEEH/“Вчимося керувати емоціями“ та інші);
- індивідуальні корекційно-розвиткові заняття (тривожні та депресивні стани, розвиток асертивності);
- консультування (батьків з питань труднощів у вихованні/навчанні, учнів з питань труднощів у взаємовідносинах з іншими та вчителів з приводу труднощів у підтримуванні дисципліни);
- діагностика (спостереження на уроках та індивідуальне/групове тестування).
- просвітницька та профілактична робота (з учнями в рамках щотижневих групових занять та з вчителями в рамках надання письмових рекомендацій).

Практична психологиня

з 02.2023 по 06.2023 (4 місяці)
Гімназія №117 імені Лесі Українки з поглибленим вивченням іноземних мов Печерського району, Київ (Освіта, наука)

Робота з учнями 1-11 класів.

Практична психологиня

з 09.2022 по 02.2023 (5 місяців)
Приватна школа Олени Вєдєрнікової, Київ (Освіта, наука)

Робота з учнями 1-6 класів.

Освіта

Український інститут когнітивно-поведінкової терапії

Проєкт «Турбота про психічне здоров'я дітей та молоді (з основами КПТ)», Київ
Вища, з 2023 по 2024 (1 рік)

Програма розроблена на прикладі аналогічних сучасних міжнародних програм та вимог щодо базових компетентностей фахівців у КПТ з дітьми, підлітками та їх рідними. Програма цілісно охоплює усі сфери турботи про психічне здоров’я дітей та молоді, а також спектр застосування КПТ у превенції та терапії психічних розладів та загалом промоції психічного здоров’я та благополуччя. Окрім КПТ охоплено теми пов’язані з розумінням вікового розвитку дитини, психології сім’ї, виховання, стосунків, а також сучасне наукове розуміння психічного здоров’я – як його розладів, так і механізмів резилієнтності.

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Факультет спеціальної та інклюзивної освіти, спеціальність "Психологія", Київ
Вища, з 2022 по 2024 (2 роки)

Навчалася на кафеді спеціальної психології та медицини за освітньою програмою "Психологія порушень розвитку" для здобуття кваліфікації "Магістр психології. Психолог" та додаткової кваліфікації "Практичний психолог (інклюзивно-ресурсних центрів)» та «Психолог (закладів охорони здоров'я та соціальногозахисту)".

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Факультет спеціальної та інклюзивної освіти, спеціальність «Спеціальна освіта», Київ
Незакінчена вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

Навчалася на кафедрі тифлопедагогіки та тифлопсихології за освітньою програмою "Тифлопедагогіка" та здобула кваліфікацію "Вчитель-дефектолог. Вчитель початкових класів закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями зору".

Диплом з відзнакою.

Додаткова освіта та сертифікати

Вебінар "Агресія у дітей та підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання"

2020, 2 год

Курс "Недискримінаційний підхід у навчанні"

2020, 32 год

Курс "Культура толерантності: як побудувати суспільство, комфортне для всіх"

2021, 1 год

Development of information accessibility for the deaf and blind persons in the Visegrad Group and Eastern Partnership Countries

2021, 16 год

Тренінг «Активні громадяни»

2021, 25.10-02.11

Марафон «Толерантна освіта — запорука здорового суспільства»

2022, 15 год

Курс з соціально-емоційного та етичного навчання (CEEH) в Emory University

2023, 8 год

Психоедукаційний тренінг "Психологічна стійкість, стрес та резилієнтність"

2023, 3 год

Курс "Перша психологічна допомога під час та після війни"

2023, 5 год

Знання і навички

Емоційний інтелект Mindfulness Ненасильницьке спілкування

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Травматичний досвід дитинства спрямовував мене на дослідження свого та міжособистісного чуттєвого досвіду, що привело мене до перших книжок з психології. Вже зі шкільних років я помітила, що у мене є здібності розуміти внутрішній світ людини й при вступі в університет я зупинила свій вибір на гуманітарних науках.

Під час вивчення курсу «Аномалії психічного розвитку» для здобуття ступеню бакалавра, викладач кафедри спеціальної психології та медицини ФСІО НПУ ім. Драгоманова Дем'яненко Б. Т. запропонував відвідувати факультатив «Сучасна психотерапія» в рамках його ініціативи. Понад двох років я систематично відвідувала семінари та виступала з доповідями на різні актуальні психологічні теми, що сприяло моїй самоосвіті.

Завдяки факультативу «Сучасна психотерапія» й самостійному вивченню фахової літератури, я ствердила намір пов’язати своє життя з наданням психологічної підтримки та допомоги людям, адже маю важливі особистісні утворення — емоційний інтелект, рефлексія, емпатія й усвідомлення, що є фундаментальною основою для формування моїх компетентностей як фахівчині.

В процесі подальшого навчання, під супроводом мого викладача-психотерапевта, я почала усвідомлювати, що моє дитинство, яке наповнене травматичним досвідом, також є й моєю силою, адже завдяки фаховій підготовці я здатна осмислити свій дитячий досвід, й трансформувати це в знання та навички для розуміння та роботи з психоемоційним станом дітей. Також, я проходжу власну психотерапію в методі схема-терапії.

Під керівництвом Дем'яненка Б. Т. я почала вивчати та практикувати mindfulness. Під час здобуття ступеня магістра, разом з Дем'яненком Б. Т., як моїм науковим керівником, я працювала над науково-дослідною роботою "ПСИХОПРОФІЛАКТИКА ТА ПСИХОТЕРАПІЯ СИНДРОМУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У СТУДЕНТІВ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ (СПЕЦІАЛЬНИХ, КЛІНІЧНИХ)", в якій вивчала mindfulness, як сучасний метод психотерапії та психопрофілактики.

Наразі продовжую підвищувати свою кваліфікацію та навчаюся в Українському інституті когнітивно-поведінкої терапії для того, щоб розвивати індивідуальну роботу з дітьми та батьками.

Додатково я дотримуюся концепції ненасильницького спілкування М. Розенберга, адже прагну розбудовувати толерантне суспільство.

Гуманізм — моя головна цінність, тому я веду активістську діяльність у сфері захисту прав людей, й завдяки своїй професії та активізму, я розумію потреби та перешкоди на життєвому шляху різних соціальних груп.

Вважаю, що глибинні системні зміни з розбудови демократичної держави, для якої найголовнішою цінністю є людська гідність, залежать від рівня психологічної зрілості дітей, що сприятиме формуванню свідомого, а занчить й щасливого суспільства.

Тому, як фахівчиня, я прагну реалізувати потенціал дітей, й для цього хочу діяти не тільки у соціальній сфері, а й у професійній — надаючи якісні послуги.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: