Резюме від 19 серпня 2022 PRO

Людмила

Спеціаліст з документообігу, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з адміністративної діяльності (клієнт-менеджер)

з 12.2021 по 06.2022 (6 місяців)
ТОВ "АЛЕКС КОНСАЛТИНГ ГРУП", Киев (Консалтинг, аудит, бухгалтерия)

- ведення діловодства (вхідна/вихідна документація)
- вхідні/вихідні дзвінки
- участь в організаційно-технічній підготовці нарад
- оформлення протоколів нарад
- контроль та переписка в чатах Телеграм
- зустріч клієнтів, проведення переговорів
- формування рахунків про надання послуг та актів виконаних робіт в 1С
- контроль за своєчасною сплатою рахунків про надання послуг
- ведення реєстру надходження коштів по рахунках
- укладання/розірвання договорів з клієнтами про надання послуг, контроль за їх підписанням
- контроль за дотриманням працівниками компанії трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку
- здійснення господарського, матеріально-технічного забезпечення діяльності компанії
- інші доручення керівника

Провідний фахівець з документообігу та контролю

з 07.2021 по 12.2021 (5 місяців)
Комунальне підприємство "Київреклама" виконавчого органу Київради (КМДА), Киев (впорядкування і створення комплексного благоустрою під час розміщення та розповсюдження реклами на території міста Києва)

- ведення електронного документообігу (вхідна, вихідна документація);
- ведення обліку документів, що перебувають на контролі, та їх виконання

Керуючий справами виконавчого комітету

з 04.2015 по 12.2020 (5 років 8 місяців)
Валківська міська рада Харківської області, Валки (Державні організації)

- ведення особистого прийому громадян;
- розгляд усних, письмових звернень та скарг громадян;
- організація роботи з листами, заявами та скаргами громадян;
- організація та контроль за веденням діловодства, обліку, звітності, планування кошторису на утримання апарату ради;
- організація доведення рішень і розпоряджень виконавчого комітету та апарату ради до виконавців;
- участь в організаційно-технічній підготовці засідань, нарад, які проводить керівник відповідного органу виконавчої влади;
- здійснення господарського, матеріально-технічного забезпечення діяльності відповідного органу виконавчої влади;
- розроблення, контроль за підготовкою посадових інструкцій начальників відділів і управлінь та забезпечення ознайомлення з ними посадових осіб апарату ради;
- розроблення зведеної номенклатури справ міської ради;
- розроблення колективного договору між керівником підприємства та працівниками;
- контроль за дотриманням працівниками міської ради трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку;
- видача довідок на звернення громадян;
- інші доручення керівника.
Досягнення: авторитет серед мешканців міста, вирішую питання в межах компетенції та отримую позитивний результат

Спеціаліст І категорії виконавчого комітету

з 08.2006 по 04.2015 (8 років 8 місяців)
Валківська міська рада Харківської області, Валки (Державні організації)

- ведення журналу особистого прийому громадян головою міської ради та контроль за виконанням відповідних звернень громадян;
- ведення журналу усних, телефонних, письмових звернень та скарг громадян, контроль за їх виконанням;
- підготовка статистичної звітності по роботі зі зверненнями громадян;
- ведення діловодства (вхідна, вихідна документація);
- контроль за виконання документів, що перебувають на контролі;
- видача довідок на запити громадян;
- організація доведення рішень і розпоряджень виконавчого комітету та апарату ради до виконавців;
- участь в організаційно-технічній підготовці засідань, нарад, які проводить керівник відповідного органу виконавчої влади;
- оформлення протоколів нарад та засідань виконачого комітету, які проводить керівник відповідного органу виконавчої влади;
- розроблення зведеної номенклатури справ міської ради;
- інші доручення керівника.

Спеціаліст І категорії відділу контролю апарату райдержадміністрації

з 04.2004 по 08.2006 (2 роки 4 місяці)
Валківська районна державна адміністрація, Валки (Державні організації)

контроль за виконанням листів, розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації, облдержадміністрації, що перебували на контролі; підготовка звіту по виконавській дисципліні; інші доручення голови та начальника відділу

Освіта

Державна академія статистики, обліку та аудиту Держкомстату України

Спеціальність "Облік і аудит", Полтава
Вища, з 2005 по 2007 (1 рік 7 місяців)

стажу роботи за спеціальністю не маю

Знання і навички

Користувач ПК Робота з оргтехнікою

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Російська — просунутий

Додаткова інформація

Відсутність досвіду роботи за спеціальністю "Облік і аудит". Свою трудову діяльність розпочала на посаді секретаря у Валківській районній державній адміністрації, де вивчила роботу діловодства та облік документів, що перебували на контролі. Працювала у Валківській районній державній адміністрації на посаді спеціаліста І категорії відділу контролю. Потім в органах місцевого самоврядування (Валківська міська рада), де основним завданням було працювати з людьми, допомагати вирішувати їх проблеми (в межах компетенції). Також ведення паперового документообігу, статистичних звітів по роботі зі зверненнями громадян та інші завдання. Старанно та відповідально ставлюся до виконання обов'язків. Останнє місце роботи - ТОВ "Алекс Консалтинг Груп" в місті Київ, займаючи посаду фахівця з адміністративної діяльності (клієнт-менеджер). Готова навчатися та розвиватися в інших напрямках. Хочу навчатися новому та бути корисною на підприємстві, досягати поставлених цілей, мати дружній колектив та користуватися повагою серед колег. Відповідально ставлюся до поставлених завдань, уважна в роботі, старанна, комунікабельна, пунктуальна. Постійно навчаюся шляхом самоосвіти. Бажана заробітна плата від 16000 грн.

Схожі кандидати

Юрист, помічник нотаріуса, діловод, керівник
18000 грн, Івано-Франківськ, Дистанційно

Офіс-менеджер, адміністратор офісу, діловод, асистент, помічник керівника
Івано-Франківськ

Перекладач німецької, англійської, діловод, менеджер ЗЕД
35000 грн, Івано-Франківськ, Дистанційно

Діловод
20000 грн, Івано-Франківськ

Діловод
9000 грн, Івано-Франківськ, Київ , ще 3 міста

Менеджер з документообігу, діловод
20000 грн, Івано-Франківськ, Київ , ще 6 міст

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: