Резюме від 1 квітня 2021 PRO

Вікторія

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 23 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Макарів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник фінансово-господарського відділу

з 10.2018 по 01.2021 (2 роки 3 місяці)
Макарівська районна рада, Макарів (орган місцевого самоврядвання)

.Ведення бухгалтерського обліку з дотриманням національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, складання фінансової, бюджетної, податкової та статистичної звітності.

.Керівництво та організація роботи бухгалтерської служби (в підпорядкуванні 4 особи).

.Розробка облікової політики, правил документообігу, інших внутрішніх нормативних документів установи.

.Ведення розрахунків з дебіторами та кредиторами, складання актів звірок, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.

.Складання фінансової та бюджетної звітності та зведеної фінансової та бюджетної звітності, фінансування та контроль за витрачанням бюджетних коштів підпорядкованих бюджетних установ ,одержувачів коштів .
.Складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, здача по електронних каналах зв’язку;
.Проведення щорічної інвентаризації активів і зобов'язань установи.
.ведення обліку основних засобів, товарно-матеріальних цінностей.
.Здійснення розрахунків з орендної плати та облік платежів.

.Ведення головної книги, складання балансу установи, зведеного балансу та зведеної фінансової та бюджетної звітності за ознакою головного розпорядника коштів.

.Складання штатного розпису установи та перевірка штатних розписів підпорядкованих бюджетних установ на відповідність вимогам чинного законодавства.

.Здійснення аналізу фінансово-господарської діяльності установи.

.Успішне проходження перевірок фінансово-господарської діяльності установи Фондами соціального страхування, фіскальними установами та ін.).

.Здійснення автоматизації бухгалтерського обліку за допомогою модульного програмного комплексу "Е-звітність", Мережа- М (Казначейство), M.E.Doc, «Клієнт-банк».

.Реєстрація та робота з Єдиним веб-порталом використання публічних коштів Є-data, публічних закупівель України ProZorro.

.Співпраця з місцевим органом Держказначейства. Дотримання Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів.

.Складання бюджетних запитів за програмно-цільовим методом планування бюджету, паспортів бюджетних програм, здійснення моніторингу та аналізу результативних показників цих програм.

.Підготовка та перевірка договорів на поставку товарів та послуг, договорів на виконання робіт.

.Облік та видача подорожніх листів, паливо-мастильних матеріалів (талонів та карток).
.Нарахування заробітної плати, складання та здача звітів по заробітній платі.
. Нарахування лікарняних, відпусток.

Заступник начальника відділу матеріального обліку управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

з 02.2017 по 10.2018 (1 рік 8 місяців)
ГУ НП в Київській області, Київ (забезпечення громадської безпеки та публічного порядку; ... надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.)

•Забезпечення повного і достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства в частині, що стосується обліку матеріальних цінностей, які належать організації;
•Вивчення нормативних документів та змін до них з питань ведення бухгалтерського обліку та інших питань фінансово-господарської діяльності ГУНП в Київській області, що забезпечують якісне виконання покладених функціональних обов’язків;
•Своєчасне повідомлення про зміни в керівних документах безпосередньому начальнику та внесення пропозицій щодо приведення свого напрямку роботи до норм чинного законодавства;
•Здійснення керівництва відділом, розподіл обов’язків між особовим складом, очолювання та контроль його роботи;
•Складання поточних та перспективних планів роботи, контроль виконання планів особовим складом;
•Контроль виконавської та службової дисципліни;
•Здійснення обліку земельних ділянок, будівель та споруд, які перебувають у постійному користуванні структурних підрозділів ГУНП в Київській області;
•Розшифровування надходження товарно-матеріальних цінностей;
•Організація проведення роздруківки відомостей інвентаризації;
•Підготовка матеріалів, формування протоколу;
•Перевірка їх та організація (при надходженні первинних документів, що стосується обліку предметів спецпризначення) проведення по бухгалтерському обліку;
•Розгляд листів, скарг, заяв, звернення щодо компетенції відділу, надавання відповідних вказівок співробітникам про порядок виконання цих документів;
•Повідомлення (в межах компетенції) безпосередньому начальникові Управління про всі виявлені недоліки в діяльності відділу за напрямком роботи, внесення пропозиції щодо їх усунення та забезпечення їх виконання;
•Дотримання розпорядку роботи, норм поведінки в ГУНП та інших вимог щодо роботи державного службовця.
Досягнення:
•Забезпечила ефективну роботу відділу матеріального обліку управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку Головного Управління національної поліції в Київській області;
•Відповідальне виконання посадових обов’язків.

Провідний спеціаліст відділу матеріального обліку управління фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

з 04.2016 по 02.2017 (10 місяців)
ГУ НП в Київській області, Київ (забезпечення громадської безпеки та публічного порядку; ... надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.)

•Забезпечення оприбуткування товарно-матеріальних цінностей згідно прийнятих до обліку первинних документів відповідно до вимог чинного законодавства;
•Проведення бухгалтерського обліку земельних ділянок та будівель;
•Забезпечення оприбуткування товарно-матеріальних цінностей, отриманих як благодійну допомогу, реєстр благодійників, листування;
•Роздруковування інвентаризаційних описів та проведення інвентаризації, звірка відомостей, формування протоколу інвентаризації;
•Проведення звірки меморіальних ордерів з головною книгою;
•Підготовка розшифровок до звіту;
•Перевірка звітів по підрозділам Головного управління та зведення даних;
•Оформлення первинних документів по господарських операціях з переміщення матеріалів;
•Перевірка актів списання, приймання та проведення по бухгалтерському обліку в програмі;
•Оформлення актів виконаних робіт орендаторам, актів звіряння розрахунків.

Головний спеціаліст фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

з 11.2015 по 04.2016 (5 місяців)
ГУ НП в Київській області, Київ (забезпечення громадської безпеки та публічного порядку; ... надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.)

Нарахування заробітної плати (понад 200 чол)
. Нарахування лікарняних, відпусток.

Завідувач сектору-головний бухгалтер сектору фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

з 04.2013 по 11.2015 (2 роки 7 місяців)
Макарівський РВ ГУМВС України в Київській області, Макарів (забезпечення громадської безпеки та публічного порядку; ... надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.)

-Ведення бухгалтерського обліку з дотриманням національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, складання фінансової, бюджетної, податкової та статистичної звітності.
-Ведення розрахунків з дебіторами та кредиторами, складання актів звірок, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
-Складання фінансової та бюджетної звітності.
-Складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності,
-Проведення щорічної інвентаризації активів і зобов'язань установи.
-Ведення обліку основних засобів, товарно-матеріальних цінностей.
-Здійснення розрахунків з орендної плати та облік платежів.
-Нарахування амортизації на ОЗ.
-Ведення головної книги, складання балансу установи.
-Здійснення аналізу фінансово-господарської діяльності установи.
-Успішне проходження перевірок фінансово-господарської діяльності установи Фондами соціального страхування, фіскальними установами та ін.).
-Здійснення автоматизації бухгалтерського обліку за допомогою модульного програмного комплексу "Парус-Бюджет", Мережа- М (Казначейство), M.E.Doc, «Клієнт-банк», "FreeZvit ",
-Проведення тендеру в системі "Прозорро".
-Співпраця з місцевим органом Держказначейства. Дотримання Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів.
Підготовка та перевірка договорів на поставку товарів та послуг, договорів на виконання робіт.
-Облік та видача подорожніх листів, паливо-мастильних матеріалів (талонів та карток).
-Нарахування заробітної плати, складання та здача звітів по заробітній платі.
-Нарахування лікарняних, відпусток.

Спеціаліст фінансового сектору

з 01.2011 по 04.2013 (2 роки 3 місяці)
Макарівський РВ ГУМВС України в Київській області, Макарів (забезпечення громадської безпеки та публічного порядку; ... надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.)

-Підготовка первинних документів.
-Приймання первинних документів до Відділу бухгалтерського обліку та звітності, підготування актів списання матеріальних цінностей, необоротних матеріальних та нематеріальних активів з додатками відповідно до законодавства України.
-Прийняття участі у проведенні інвентаризації активів і зобов’язань.
-Підготовка даних для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.
-Ведення обліку основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, запасів, капітальних інвестицій за джерелами фінансування, найменуваннями, кодами економічної класифікації видатків, за вартісними та кількісними показниками в Програмному забезпеченні.
-Здійснення розрахунку зносу основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, що обліковуються на балансі установи та відображає нарахування за бухгалтерськими проведеннями в бухгалтерському обліку.
-Складання меморіальних ордерів № 9 «Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення необоротних активів», № 10 «Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення малоцінних швидкозношуваних предметів», № 13 «Накопичувальна відомість витрачання виробничих запасів» і з підтверджуючими первинними документами, що відображені в ордерах та на підставі яких відображений рух основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, запасів за поточний місяць.
-Надання інформації головному бухгалтеру про всі виявлені розбіжності в облікових даних.
-Виконання дорученнь головного бухгалтера.
-Часткове нарахування заробітної плати.

Освіта

Торговельно-економічний університет

"Фінанси", Київ
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

Клієнт-Банк Парус Знання офісних програм Клієнт Казначейства – Казначейство MeregaM

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

• Навички в галузі фінансів, бухгалтерського обліку та управління відділом;
• Стратегічне бачення;
• Відповідальність та чесність.цілеспрямована, пунктуальна, неконфліктна, з хорошою стресостійкістю, вмію працювати з великими обсягами інформації, люблю вчитися і розвиватися

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: