Резюме від 6 березня 2023 PRO

Альона

Оператор ПК, касир, адміністратор, офіс-менеджер, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор - касир поштового звязку

з 11.2020 по 02.2023 (2 роки 3 місяці)
Назва організації: АТ «Укрпошта», Белая Церковь (Державні організації)

Приймання та видання грошових переказів, виплачування пенсії та грошової допомоги.
Обробляти вхідну пошту (посилки, страхові мішки).
Готувати до відправки прийняті поштові відправлення, грошові перекази.Запаковувати страхові мішки з вихідною поштою.
Видання листоношам кореспонденцію, грошові перекази, відомості та одноразові доручення, готівку для виплати пенсії вдома.
Здійснювати комунальеий платіж.
Досилає (повертає) невручені поштові відправлення, грошові перекази.

Адміністратор салона краси.

з 02.2020 по 10.2020 (8 місяців)
Назва організації: Індустрія краси, Киев (Салон краси.)

Обовязки на посаді адіністратора салона краси.
запис, прийом клієнтів;
надання необхідної інформації про послуги салону;
проведення розрахунків з клієнтами;
організація реклами салону в мережі Інтернет та інформаційних довідниках;
забезпечення життєдіяльності салону;
підтримання чистоти і порядку в салоні.

Администратор - касир

з 09.2019 по 01.2020 (4 місяці)
Назва організації: ФОП Маршалок, Белая Церковь (Готельно-ресторанний бізнес)

Будучи на посаді адміністратор - касир я виконувала такі обовязки як прийняття оплати від клієнтів, інформувала покупців з приводу меню.
робота з касовим апаратом, терміналом, сканером.
складання касової звітності, в т.ч. ведення касової книги;
прийом, облік, видача, зберігання грошових коштів;
проведення інвентаризацій, переоцінки, переміщень;
прийом товару.

Назва організації: Білоцерківська міська лікарня №2

з 01.2018 по 06.2019 (1 рік 5 місяців)
Назва організації: Білоцерківська міська лікарня №2, Белая Церковь (Посада: Молодша сестра медична. Реєстратор ендокринологічного центру)

Здійснювала прибирання приміщень відповідно до санітарного режиму закладу (відділення).Виконувала функції кур’єра. Допомагала старшій медичній сестрі отримувати медикаменти, інструменти, обладнання і доставляти у відділення. Отримувала у сестри-господарки і забезпечувала зберігання і використання за призначенням білизну, мийні засоби і господарський реманент. В медичних закладах проводила миття інвентарю. Повідомляла сестру-господарку про несправності в системі опалення, водопостачання, каналізації та в електроприладах.
Знаю права, обов’язки та відповідальність молодшої медичної сестри; правила санітарії і гігієни; призначення мийних засобів і правила їх використання; правила охорони праці.
Мої обовязки реєстратора ендокринологічного центру були такими :
Обов`язки:
Прийом дзвінків, запис пацієнтів.
Грамотна консультація пацієнтів . Та надання відповідної інформації.
Робота з медичною документацією. (заводити карточку клієнта, журнал реєстрації, виконувати функції реєстратора).
Запис на наступний прийом.

Посада: Касир – офіціант

з 02.2016 по 07.2016 (5 місяців)
Назва організації: Піцерія Челентано, Белая Церковь (Кафе - пицерія)

Наведення порядку в залі і сервірування столів.
Зустріч гостей.
Обговорення меню і прийом замовлень.
Обслуговування клієнтів.
Розрахунок з клієнтами.
Закриття зміни, оформлення документації.
Виконання доручень адміністратора.

Посада: Сестра-господарка

з 10.2014 по 06.2015 (8 місяців)
Назва організації: Територіальне Медичне Об`єднання., Белая Церковь (Інфекційна лікарня.)

Проводила заходи щодо забезпечення санітарно-гігієнічного режиму закладу (відділення).
Забезпечувала господарським, м’яким і твердим інвентарем, спецодягом, постільною і натільною білизною для хворих, предметами гігієни, миючими засобами, канцелярським приладдям.
Проводила заміну спецодягу, рушників співробітникам.
Забезпечувала блоки харчування (буфет, їдальня) устаткуванням, посудом і спостерігає за їх маркуванням і використанням.
Складала заявки на ремонт приміщень, обладнання, реманенту і контролювала його проведення.
Керувала роботою молодших медичних сестер (санітарок-прибиральниць і санітарок-буфетниць) з утримання в чистоті та порядку приміщень.
Вела обліково-звітну документацію.

Освіта

Білоцерківський Інститут Економіки та Управління.

Факультет: Інформаційно бібліотечна та архівна справа., Белая Церковь
Незакінчена вища, з 2020 по 2023 (2 роки 8 місяців)

Фахівець з інформаційної, бібліотечної та архівної справи може займати такі посади:

керівник апарату місцевих органів державної влади (завідувач відділу, завідувач сектора апарату);
керівник функціонального підрозділу;
керівник адміністративного підрозділу (завідувач секретаріату, завідувач канцелярії);
керівник підрозділу кадрів і трудових відносин (начальник відділу кадрів);
директор малого підприємства (у сфері інформаційної діяльності);
менеджер інформації, менеджер з добору, забезпечення і використання персоналу);
фахівець у галузі бібліотечної справи;
референт;
музеєзнавець;
архівознавець;
менеджер з реклами;
організатор справочинства.

БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ КОЛЕДЖ СЕРВІСУ ТА ДИЗАЙНУ З 01.09.2011- 29.05.2013.

Кравець-Закрійник, Белая Церковь
Середня спеціальна, з 2011 по 2013 (1 рік 8 місяців)

Професія «Кравець» має дуже стародавню історію і у всі часи вважалася вельми почесною, адже від таланту і смаку кравців залежав зовнішній вигляд як простих городян, так і самих високопоставлених персон. Це було пов’язано з тим, що аж до кінця XIX століття кравці займалися всіма етапами виготовлення одягу — від проектування моделей до їх пошиття і декорування. Секрети кравецького мистецтва накопичувалися протягом тисячоліть. Проте найбільшого підйому майстерність виробництва одягу досягла з винаходом швейних машин. Механізація всіх швейних процесів призвела до виникнення нових технологій, нових способів обробки одягу і до їх подальшого вдосконалення.
Кравці вивчають процес виготовлення одягу, який складається з трьох етапів:
моделювання;
конструювання;
виготовлення одягу

Додаткова інформація

Професійні навички:
Досвід роботи з касовим апаратом, досвід роботи прийому товару.
Досвідчений користувач ПК: Знання пакету програм MS Office (Word,АРМ.)
Особисті якості: відповідальна, наполеглива, самокритична, комунікабельна, пунктуальна. Здатна швидко навчатися, виконую старанно всю доручену роботу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: