Резюме від 18 червня 2022

Татьяна

Помічник бухгалтера, інспектор з кадрів, адміністратор, 13 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер, інспектор з кадрів

з 06.2021 по 04.2022 (10 місяців)
ТОВ Медичні дослідження, Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Документальне оформлення прийняття працівників на роботу, їх звільнення, ведення табелю обліку робочого часу, внесення даних в бухгалтерську програму 1 С підприємство, версія 8, версія 7.
-Робота з первинною бухгалтерською документацією, контроль за правильністю її оформлення ( внесення контрагентів, договорів, контроль взаєморозрахунків з контрагентами, оприбуткування товарів, робіт та послуг)
- Касова дисципліна, авансові звіти

Освіта

ПДАУ

Облік та аудит, Полтава
Вища, з 1999 по 2005 (5 років 8 місяців)

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

Прокопенко Тетяна Петрівна

Дата народження: «15» жовтня 1981 р.

Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: Полтавська державна аграрна академія (1999-2005 р.р.)

Кваліфікація «Магістр з обліку»

Досвід роботи:
06.2021-04.2022 Бухгалтер, інспектор з кадрів ТОВ "Медичні дослідження" -Ведення обліку працівників підприємства, документальне оформлення прийому на роботу, переведення, звільнення відповідно до трудового законодавства
- Формування і ведення особливих справ, ведення табелю обліку робочого часу, облік надання відпусток, ведення архіву
-Робота з первинною бухгалтерською документацією, контроль за правильністю її оформлення ( внесення контрагентів, договорів, контроль взаєморозрахунків з контрагентами, оприбуткування товарів, робіт та послуг, оформлення рахунків на оплату, видаткових накладних,внесення банківських виписок)
- Касова дисципліна, авансові звіти

10.2020- 04.2021 помічник керівника ТОВ «Полтавамехсервіс»
Посадові обов’язки:
- Робота з вхідною документацією, авансові звіти, оформлення документів на відрядження працівників.
- Документальне оформлення прийняття працівників на роботу, їх звільнення, ведення табелю обліку робочого часу, внесення даних в бухгалтерську програму 1 С підприємство, версія 8, версія 7.
- Робота з первинною бухгалтерською документацією, контроль за правильністю її оформлення( внесення контрагентів, договорів та контроль взаєморозрахунків з контрагентами, актів виконаних робіт).


Досвід роботи:
03.2020- 10.2020 бухгалтер ПП «АТК Полтава»
Посадові обов’язки:
- Документальне оформлення прийняття працівників на роботу, їх звільнення, ведення табелю обліку робочого часу, внесення даних в бухгалтерську програму 1 С підприємство, версія 8, версія 7.
- Облік нарахування заробітної плати, відпускних працівників підприємства
- Робота з первинною бухгалтерською документацією, контроль за правильністю її оформлення( внесення контрагентів, договорів та контроль взаєморозрахунків з контрагентами, оприбуткування товарів і послуг, оформлення рахунків на оплату, видаткових накладних, актів виконаних робіт).
- Внесення в програму банківських виписок, формування актів списання придбаних товарів, матеріалів, палива тощо, нарахування амортизації основних засобів.

06.2019-02.2020 р.р- менеджер з якості ФОП Сергієнко В. І.
Посадові обов’язки:
-Документування в системі якості;
-Організація обліку і строки складання внутрішньо фірмової, та державної статистичної звітності в сфері стандартизації та сертифікації.
-Управління якістю продукції.
-Правила приймання продукції.



10.2002-05.2019 р.р. - науково-педагогічний працівник факультету обліку та фінансів Полтавської державної аграрної академії
Посадові обов’язки:
-Внесення в базу інформації про особисті дані здобувачів вищої освіти, формування зведених відомостей обліку руху контингенту здобувачів.
-Складання і ведення необхідної навчально-методичної документації і контроль за правильністю документообігу.
-Координація та контроль за дотриманням навчальної дисципліни.
Досягнення: володіння комп’ютером на рівні упевненого користувача (Microsoft Office, Microsoft Word, Excel, E-mail, Internet), володію знаннями бухгалтерської програми 1 С бухгалтерія версія 7, версія 8
Особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, порядність, відповідальність, бажання і здатність швидко навчатися, вміння аналізувати

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: