Резюме від 15 листопада 2021 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6903865

Начальник охорони, 23 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник департаменту фізичної охорони

з 08.2018 по 02.2021 (2 роки 6 місяців)
Шериф, Киев (Охорона, безпека, оборона)

Організація охорони об'єктів. Участь у веденні переговорів по прийняттю об'єкта під охорону. Підготовку комерційних пропозицій ( в.т. числі в визначення та обгрунтування ціни за послуги охорони). Контроль за роботою нач. Охорони. Проведення нарад, інструктажів, постановка завдань та контроль за їх виконанням. Зустріч із клієнтами. Технічне обстеження об'єктів, підготовка актів технічної укріпленності об'єктів, інструкції для персоналу охорони. Робота з дебіторською заборгованістю.Підготовка пропозицій до договору.
Організація та проведення занчть, тренінгів, інструктажів з охорони праці та протипожежної безпеки. Контроль за підбором персоналу. Підготовка зарплатних відомостей на підлеглих.

Заступник директора з охоронної діяльності

з 08.2015 по 07.2018 (2 роки 11 місяців)
ТОВ Стелс, Київ (Охорона, безпека, оборона)

Організація охорони об'єктів. Контроль за роботою начальників охорони. Проведення переговорів з клієнтами. Прийняття нових об'єктів під охорону. Проведення технічного обстеження об'єктів, підготовка необхідної документації. Контроль роботи: навчального центру, груп швидкого реагування та оперативно чергової служби. Проведення інструктажів з охорони праці, протипожежної та електро безпеки. Проведення службових нарад та постановка завдань підлеглим. Контроль виконання поставлених завдань. Перевірка несення служби. Проведення інструктажів з охорони праці та протипожежної безпеки. Щомісячне підведення підсумків роботи. Проведення службових розслідувань при виявленні втрати товарно матеріальних цінностей.

Освіта

Академія прикордонних військ

Оперативно тактичний, Хмельницкий
Вища, з 1996 по 1998 (2 роки 5 місяців)

Слкжбово- бойове застосування та управління діями підрозділів, з'єднань та частин Прикордонних військ. Магістр військового управління оперативно тактичного рівня.

Московське вище прикордонне училище ім. Моссовєта.

Командна, тактична, мотострілецьких військ. Початкове військове навчання та фізичне виховання., Москва
Вища, з 1985 по 1989 (3 роки 9 місяців)

Офіцер з вищою військово спеціальною освітою.

Додаткова освіта та сертифікати

Курси GTD (Девід Ален). Організація планування. Порядок роботи з новими проектами.

2020 рік, Три місяці. Маю диплом.

Інститут Новатор: курси з охорони праці, протипожежної та електро безпеки.

2018 рік. Два тижні. Маю посвідчення.

Тренінг товариства червоного хреста

2018 рік. Пять днів. Маю сертифікат.

Управління державної охорони

2012 рік. Пять днів. Забезпечення безпеки під час проведення Євро -2012. Маю сертифікат.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Email Робота з оргтехнікою CRM Вдосконалення бізнес процесів Організація роботи підлеглих Робота з новими проектами. Керівництво кол - центром Організація охорони об'єктів Удосконалення бізнес процесів Проведення організаційно - штатних змін. Контроль за роботою підлеглих Організація роботи підприємства; Організація роботи з новими проектами Удосконалення організаційно штатної структури

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Польська — середній
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Вадим

Вадим

Інспектор безпеки

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Професійні навички:
- організація охорони об'єктів;
- контроль за роботою підлеглого персоналу;
- забезпечення контролю по витраті коштів;
- оптимізація структурних підрозділів і зменшення навантаження податкових виплат;
- забезпечення маркетингу послуг щодо залучення нових клієнтів і надання додаткових послуг існуючим клієнтам;
- організація зворотнього зв’язку з клієнтами, щодо якості надання послуг охорони;
- організація роботи з правоохоронними та контролюючими органами;
- організація безпеки підприємств та інших об’єктів;
- ведення переговорів по прийняттю об’єктів під охорону, в тому числі різної складності;
- підготовка комерційних пропозицій, визначення ціни за надання послуг охорони та їх обґрунтування перед клієнтом;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- контроль роботи працівників;
- проведення аудиту з безпеки підприємства;
- організація охорони об’єктів в тому числі і об’єктів підвищеної безпеки: банки; офіси; вокзали; ВІП особи (технічне обстеження об’єкта; ведення переговорів із замовником; підготовка комерційної пропозиції; підготовка пропозицій до договору; взяття об’єкта під охорону; визначення ризиків та вжиття заходів по забезпеченню безпеки);
- організація контролю за службою;
- робота з персоналом та його підбір;
- організація гласної роботи серед персоналу підприємства;
- робота з документами в т.ч. і ведення діловодства;
- організація поточного та перспективного планування;
- організація та проведення тренінгів (занять), курсів підвищення кваліфікації з керівним складом та охоронниками;
- проведення інструктажів персоналу охорони;
- підготовка програм та планів навчання (підготовки);
- організація роботи груп швидкого реагування;
- узагальнення та обробка отриманої інформації (проведення аналізу ризиків);
- управління якістю роботи;
- контроль за табелюванням робочого часу та складання зарплатних відомостей;
- організація чергової служби;
- підготовка документів для участі в тендерах;
- підготовка документів на об’єкти охорони: постова документація; договора щодо надання охоронних послуг; акти технічного обстеження об’єкта; акт прийняття об’єкта під охорону;
- підготовка документів з охорони праці;
- контроль виконання запланованих заходів.

Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, порядність, сумлінність, комунікабельність, без шкідливих звичок. Вимогливий до себе та до підлеглих.

Мета:
Цікава робота, кар’єрний зріст, висока заробітна плата

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: