Резюме від 15 листопада 2021 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6984269

Виконавчий директор, 29 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вишневе (Київська обл.), Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

01.08.18 – 31.01.21р. Керівник департаменту фізичної охорони Холдингу охоронних підприємств Шериф;

з 08.2018 по 01.2021 (2 роки 5 місяців)
Холдинг охоронних підприємств Шериф, Киев (Забезпечення фізичної охорони та безпеки об'єктів)

Відповідав: за організацію охорони об’єктів: участь у веденні переговорів по прийняттю об’єкта під охорону; підготовку комерційних пропозицій (в т.ч. і визначення та обґрунтування ціни за послуги охорони); проведення переговорів по дебіторській заборгованості; обстеження технічної укріпленості об’єкта; контроль за підготовкою необхідної документації; забезпечення контролю за несенням служби та виконання підлеглими алгоритмів по забезпеченню договірних зобов’язань. Проведення переговорів по встановленню систем відео спостереження, сигналізації, кнопки тривожної сигналізації, пожежної сигналізації. Підтримання комунікації з клієнтами. Організацію роботи підлеглого персоналу. Забезпечення проведення інструктажів, тренінгів та занять з персоналом охорони. Контроль за підбором персоналу. Щомісячне проведення аналізу виконання алгоритмів роботи підлеглим персоналом. Перевірка табелів робочого часу та складання зарплатних відомостей для керівного складу. Проведення службових нарад та постановку завдань підлеглим. Контроль виконання поставлених завдань.

Заступник директора

з 08.2015 по 07.2018 (2 роки 11 місяців)
ТОВ Стелс, Київ (Фізична та пультова охорона.)

Організація охорони об'єктів. Контроль за роботою начальників охорони. Проведення переговорів з клієнтами. Прийняття нових об'єктів під охорону. Проведення технічного обстеження об'єктів, підготовка необхідної документації. Контроль роботи: навчального центру, груп швидкого реагування та оперативно чергової служби. Проведення інструктажів з охорони праці, протипожежної та електро безпеки. Проведення службових нарад та постановка завдань підлеглим. Контроль виконання поставлених завдань. Перевірка несення служби. Проведення інструктажів з охорони праці та протипожежної безпеки. Щомісячне підведення підсумків роботи. Проведення службових розслідувань при виявленні втрати товарно матеріальних цінностей.

Освіта

1996-1998рр. – Національна академія Прикордонних військ України ім. Богдана Хмельницького.

Оперативно-тактичний, Хмельницкий
Вища, з 1996 по 1998 (2 роки 4 місяці)

Отримав повну вищу освіту за спеціальністю «службово-бойове застосування та управління діями підрозділів (частин та з’єднань) Прикордонних військ» та здобув кваліфікацію магістра військового управління оперативно-тактичного рівня.

Московське вище прикордонне командне ім. Моссовєта.

Командний, Москва
Вища, з 1985 по 1989 (4 роки)

Отримав вищу освіту за спеціальністю «командна, тактична мотострілецьких військ, початкова військова підготовка та фізичне виховання».

Додаткова освіта та сертифікати

GTD (Девід Ален) Організація планування роботи. Робота з новими проектами.

2020 Три місяці. Маю диплом.

Інститут Новатор: курси з охорони праці, протипожежної та електро безпеки

2018 р. Два тижні. Маю посвідчення.

КУрси при Червоному Хресті. Надання першої медичної допомоги.

2018р. Пять днів.

Курси при управлінні державної охорони. Забезпечення безпеки на залізничному транспорті під час проведення Євро -2012.

2012 р. Пять днів.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Email Робота з оргтехнікою CRM Вдосконалення бізнес процесів Організація роботи підлеглих Робота з новими проектами. Керівництво кол - центром Організація охорони об'єктів Удосконалення бізнес процесів Проведення організаційно - штатних змін. Контроль за роботою підлеглих Організація роботи підприємства; Організація роботи з новими проектами Удосконалення організаційно штатної структури

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — середній
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Вадим

Вадим

Інспектор безпеки

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Професійні навички:
- організація роботи підприємства;
- контроль за роботою структурних підрозділів;
- забезпечення контролю по витраті коштів;
- оптимізація структурних підрозділів і зменшення навантаження податкових виплат;
- забезпечення маркетингу послуг щодо залучення нових клієнтів і надання додаткових послуг існуючим клієнтам;
- організація зворотнього зв’язку з клієнтами, щодо якості надання послуг охорони;
- організація роботи з правоохоронними та контролюючими органами;
- організація безпеки підприємств та інших об’єктів;
- ведення переговорів з клієнтами, в тому числі різної складності;
- підготовка комерційних пропозицій, визначення ціни за надання послуг охорони та їх обґрунтування перед клієнтом;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- контроль роботи працівників;
- проведення аудиту з безпеки підприємства;
- організація охорони об’єктів в тому числі і об’єктів підвищеної безпеки: банки; офіси; вокзали; ВІП особи (технічне обстеження об’єкта; ведення переговорів із замовником; підготовка комерційної пропозиції; підготовка пропозицій до договору; взяття об’єкта під охорону; визначення ризиків та вжиття заходів по забезпеченню безпеки);
- організація контролю за службою;
- робота з персоналом та його підбір;
- організація гласної роботи серед персоналу підприємства;
- робота з документами в т.ч. і ведення діловодства;
- організація поточного та перспективного планування;
- організація та проведення тренінгів (занять), курсів підвищення кваліфікації з керівним складом та працівниками;
- проведення інструктажів персоналу;
- підготовка програм та планів навчання (підготовки);
- організація роботи груп швидкого реагування;
- узагальнення та обробка отриманої інформації (проведення аналізу ризиків);
- управління якістю роботи;
- контроль за табелюванням робочого часу та складання зарплатних відомостей;
- організація чергової служби;
- підготовка документів для участі в тендерах;
- підготовка документів на об’єкти охорони: постова документація; договора щодо надання охоронних послуг; акти технічного обстеження об’єкта; акт прийняття об’єкта під охорону;
- підготовка документів з охорони праці;
- контроль виконання запланованих заходів.

Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, порядність, сумлінність, комунікабельність. Вимогливий до себе та до підлеглих. Без шкідливих звичок.

Мета:
Цікава робота, кар’єрний зріст, висока заробітна плата.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: