Резюме від 11 листопада 2021 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6695379

Керівник кол-центру, 22 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник департаменту фізичної охорони

з 07.2018 по 01.2021 (2 роки 6 місяців)
Холдинг охоронних підприємств ШЕРИФ, Київ (Фізична охорона та забезпечення безпеки)

Забезпечення керівництва персоналом. Збір узагальнення та обробка інформації за добу. Контроль та вдосконалення бізнес процесів. Проведення переговорів із клієнтами, підготовка комерційних пропозицій. Прийняття об'єктів під охорону, проведення технічного обстеження об'єктів, підготовка актів обстеження та Інструкції для персоналу охорони. Табелювання робочого часу, складання зарплатних відомостей на керівний склад. Організація контролю за несенням служби. Вжиття за ходів при зміні обстановки. Взаємодія з диспетчерською службою щодо проходження інформації з об'єктів, що знаходяться під охороною. Маю досвід організації диспетчерської служби та керівництво кол-центром на попередній роботі (в Державній прикордонній службі України).

Заступник директора

з 08.2015 по 07.2018 (2 роки 11 місяців)
ТОВ Стелс, Київ (Фізична охорона та забезпечення безпеки)

з 08.2015 по 07.2018 (2 роки 11 місяців)
ТОВ Стелс, Київ (Охорона та безпека)

Організація охорони об'єктів. Контроль за роботою інспекторів охорони. Організація роботи навчального центру. Контроль за роботою кол - центра, чергової служби та груп швидкого реагування. Проведення інструктажів з охорони праці та протипожежної безпеки. Ведення переговорів по прийняттю об'єктів під охорону. Організація охорони разових заходів. Робота над дебіторською заборгованістю.

Освіта

НАДПСУ

Магістр військового управління., Хмельницький
Вища, з 1996 по 1998 (2 роки 7 місяців)

Керівництво частинами та з'єднаннями Прикордонних військ. Оперативно тактичний рівень.

Московське вище прикордонне училище ім. Моссовєта

Командний, Москва
Вища, з 1985 по 1989 (3 роки 10 місяців)

Командна, тактична, мотострілкових військ. Початкове військове навчання та фізичне виховання.

Додаткова освіта та сертифікати

GTD забезпечення планування роботи структурного підрозділу. Організація роботи з новими проектами.

2020 р. Три місяці. Маю диплом.

Інститут Новатор: курси з охорони праці, протипожежної та електро безпеки.

2018р. Два тижні. Маю посвідчення.

При Червоному Хресті: надання першої медичної допомоги.

2018 р. Один тиждень. Маю сертифікат.

Управління державної охорони: Забезпечення безпепеки на залізничному транспорті під час проведення Євро-2012.

2012 р. Пять днів. Маю сертифікат.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Email Робота з оргтехнікою CRM Вдосконалення бізнес процесів Організація роботи підлеглих Робота з новими проектами. Керівництво кол - центром Організація охорони об'єктів Удосконалення бізнес процесів Проведення організаційно - штатних змін. Контроль за роботою підлеглих Організація роботи підприємства; Організація роботи з новими проектами Удосконалення організаційно штатної структури

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — середній
  • Білоруська — середній
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Вадим

Вадим

Інспектор безпеки

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Професійні навички:
- організація роботи кол-центра;
- контроль за роботою структурного підрозділу;
- забезпечення контролю по витраті коштів;
- оптимізація структурних підрозділів і зменшення навантаження податкових виплат;
- забезпечення маркетингу послуг щодо залучення нових клієнтів і надання додаткових послуг існуючим клієнтам;
- організація зворотнього зв’язку з клієнтами, щодо якості надання послуг охорони;
- організація роботи з правоохоронними та контролюючими органами;
- організація безпеки підприємств та інших об’єктів;
- ведення переговорів з клієнтами, в тому числі різної складності;
- підготовка комерційних пропозицій, визначення ціни за надання послуг та їх обґрунтування перед клієнтом;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- контроль роботи працівників;
- проведення аудиту з безпеки підприємства;
- робота з персоналом та його підбір;
- робота з документами в т.ч. і ведення діловодства;
- організація поточного та перспективного планування;
- організація та проведення тренінгів (занять), курсів підвищення кваліфікації з керівним складом та охоронниками;
- проведення інструктажів персоналу охорони;
- підготовка програм та планів навчання (підготовки);
- узагальнення та обробка отриманої інформації (проведення аналізу ризиків);
- управління якістю роботи;
- контроль за табелюванням робочого часу та складання зарплатних відомостей;
- підготовка документів для участі в тендерах;
- підготовка документів з охорони праці;
- контроль виконання запланованих заходів.
Маю посвідчення водія категорії а,в,с. Одружений, маю двох дітей. Пунктуальний, сумлінний, вимогливий до себе та підлеглих, без шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: