Резюме від 9 березня 2023 PRO

Олеся

Менеджер з персоналу, помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Нова Водолага
Готовий працювати:
Нова Водолага, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст з діловодства та кадрових питань, помічник керівника

з 12.2015 по 03.2021 (5 років 3 місяці)
Нововодолазька районна рада, Новая Водолага (Державні організації)

- повний цикл ведення кадрової роботи (підбір, відбір, прийом, переведення, звільнення, відпустки, табелювання);
- організація діловодства;
- ведення загальної та кадрової документації;
- ведення вхідної, вихідної документації;
- проведення ділового листування з установами різного рівня;
- складання наказів, інструкцій, положень, програм, рішень, розпоряджень;
- організація роботи керівника (ведення календаря, організація зустрічей, нарад, переговорів різного рівня, оперативний збір інформації, підготовка та опрацювання аналітичних і інформаційних матеріалів, отримання завдань від керівника, організація і контроль виконання усього ланцюга процесу, організація ділових поїздок).
Трудову діяльність припинено у зв’язку із адміністративною реформою, а саме приєднання Нововодолазького району до Харківського та реорганізацією Нововодолазької районної ради.

Головний спеціаліст управління економіки

з 08.2005 по 12.2015 (10 років 4 місяці)
Нововодолазька районна державна адміністрація, Новая Водолага (Державні організації)

управління діяльністю житлово-комунальної сфери;
аналіз економічної діяльності комунальних підприємств;
опрацювання та узагальнення економічних показників;
розробка та контроль виконання районних програм розвитку;
підготовка доповідей, статей, інформаційних довідок;
формування та надання звітності роботи підвідомчого напряму для керівництва різних рівнів.

Освіта

Харківський національний економічний університет і м. С.Кузнеця

Державна служба, Харків
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)

Харківська державна академія міського господарства

Економіка підприємства, Харків
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Робота з оргтехнікою Google Повний цикл рекрутингу Кадрова справа Організація, планування, ведення робочого графіку керівника

Додаткова інформація

Особисті якості
Володію креативним мисленням, аналітичними здібностями, високою працездатністю, вмінням налагоджувати контакти і зв'язки.
Маю навички планування і організації робочого часу, високий ступінь самомотивації, вміння вирішувати нестандартні задачі, працювати в режимі багатозадачності.
Відповідальна, дисциплінована, врівноважена.
Активна життєва позиція, доброзичлива.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: