- PRO
Катерина
Офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Фахівець з обробки документів, Секретар, Адміністратор, Діловод, Помічник кадровика
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6996884/
Досвід роботи
Адміністратор
з 12.2024 по 04.2025
(4 місяці)
Easy Learning, Львів (Освіта, наука)
- прийом відвідувачів, вхідних дзвінків, обробка пошти;
- реєстрація клієнтів та облік відвідувань;
- комунікація з клієнтами, вчителями школи;
- складання графіку занять та організація роботи персоналу;
- прийом оплат;
- робота з інтернет замовленнями, кур'єрською службою;
- організація роботи офісу, підтримка справності робочого обладнання;
- облік розхідних матеріалів;
- копіювання, сканування документів.
Провідний фахівець відділу документообігу
з 11.2021 по 06.2024
(2 роки 7 місяців)
АТ "УКРСИББАНК", Львів (Фінанси, банки, страхування)
- перевірка документів юридичних справ клієнтів, кредитних досьє та їх комплектності;
- реєстрація помилок та консультування менеджерів інших підрозділів;
- допомога іншим підрозділам у закритті термінових задач;
- підготовка справ для передачі в архів, робота в архіві;
- сканування, копіювання документів;
- робота з вхідною, вихідною кореспонденцією, кур’єрською службою.
Офіс-менеджер, рекрутер
з 08.2021 по 11.2021
(3 місяці)
ТОВ "Захід-Холдінг", Львів (Охорона, безпека)
- зустріч і прийом відвідувачів;
- пошук, підбір персоналу та проведення співбесід;
- супровід кандидатів на всіх етапах прийому на роботу;
- прийом дзвінків, ведення ділового листування;
- організація роботи офісу (підтримка порядку, ознайомлення працівників з нововведеннями, вирішення організаційних питань, організація нарад);
- формування особових справ працівників, контроль пакету документів;
- оцифровування трудових книжок;
- сканування, копіювання документів;
- реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції;
- виконання доручень керівника.
Провідний фахівець по контролю ідентифікації фізичних осіб
з 10.2016 по 03.2021
(4 роки 5 місяців)
АТ "УКРСИББАНК", Львів (Фінанси, банки, страхування)
- перевірка оформлення і відповідності вимогам законодавства документів для відкриття рахунків фізичних осіб, ФОП;
- перевірка, редагування, доповнення даних клієнтів в програмі;
- пошук негативної інформації по клієнтам;
- надання консультацій менеджерам відділень;
- навчання стажерів;
- контроль якості роботи працівників відділу.
Супервайзер відділу інформаційної підтримки
з 11.2014 по 08.2016
(1 рік 9 місяців)
ТОВ "АЛЛ БІЗ", Львів (Маркетинг, реклама, PR)
- підбір, навчання персоналу та робота з кадровою документацією;
- виконання доручень керівників, контроль якості роботи персоналу та ведення звітності по роботі відділу;
- здійснення телефонних дзвінків по «теплій» та «холодній» базі, актуалізація баз даних;
- проведення NPS-опитувань, опрацювання корпоративної пошти.
Рекрутер, спеціаліст кол-центру
з 07.2014 по 11.2014
(4 місяці)
SoftServe, Львів (IT)
- пошук кандидатів на заміщення вакантних посад, оновлення бази даних кандидатів, робота з документами працівників.
Адміністратор
з 11.2012 по 09.2013
(10 місяців)
ГО «Ресурсно – кадровий центр», Львів (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
- консультування відвідувачів, пошук персоналу, проведення співбесід;
- допомога в організації освітніх заходів, проведення соціологічних опитувань;
- формування тренінгових груп, організація роботи офісу та навчального процесу.
Представник інформаційного центру
з 10.2011 по 06.2012
(8 місяців)
ПрАТ "МТС Україна", Львів (Телекомунікації, зв'язок)
- надання консультацій абонентам в телефонному режимі про послуги компанії, тарифи, умови абонентського договору
Освіта
ННІПО НУ «Львівська Політехніка», Адміністративний менеджмент
Кваліфікація: Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності, Львів
Вища, з 2013 по 2014 (9 місяців)
Педагогічний коледж ЛНУ ім. Ів. Франка, Корекційна освіта
Спеціальність: Логопед, практичний психолог (спеціальний), Львів
Незакінчена вища, з 2007 по 2011 (3 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси "Керівник персоналу"
2012, 2 місяці
Корпоративні тренінги
2011-2024
NewLook SMM "Контент-менеджер"
2021, 1 місяць
Ever Best курси англійської мови
Грудень 2021 - Червень 2022
Green Forest курси англійської мови
Червень - Жовтень 2024
Project12 курси англійської мови
Січень - Квітень 2025
Знання і навички
- MS Office
- Стресостійкість
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Google Drive
- Google Sheets
- Google Docs
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Рекомендації
-
Фуртель Зоряна Мирославівна
Керівник відділу інформаційної підтримки, ТОВ "АЛЛ БІЗ"
Контактні дані приховані -
Кутепів Мар'яна Степанівна
Головний економіст, АТ "УКРСИББАНК"
Контактні дані приховані -
Лукашук Тетяна Іванівна
Начальник відділу контролю ідентифікації фізичних осіб м.Львів, АТ "УКРСИББАНК"
Контактні дані приховані -
Маланчук Ярина Ігорівна
Начальник відділу документообігу, АТ "Укрсиббанк"
Контактні дані приховані
Додаткова інформація
Інтереси: психологія, вишивка, література, спорт.
Особисті якості: відповідальна, організована, пунктуальна, комунікабельна, відкрита до навчання і саморозвитку.
Схожі кандидати
-
Адміністратор рецепції
Львів -
Помічник керівника
Львів, Дистанційно -
Офіс-менеджер
Львів -
Особистий помічник
20000 грн, Львів -
Адміністратор рецепції
Львів -
Помічник керівника
20000 грн, Львів, Дистанційно