Резюме від 23 квітня 2024

Анна

Керівник філії, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Регіональний директор

з 08.2023 по нині (8 місяців)
Шара+, Рівне (Роздрібна торгівля)

Пошук приміщення для розвитку та відкриття нових магазинів по всій Україні
Проведення переговорів та укладення договорів від імені компанії.
Участь у відкритті нових торгових точок, включаючи підбір та навчання персоналу та організаційні питання.
Керівництво колективом торгових точок: вирішення поточних завдань, контроль за точним виконанням службових обов’язків та дотриманням трудової дисципліни підлеглими, вирішення конфліктних ситуацій.
Аналіз ринку та конкурентів в регіоні для розробки стратегій розвитку.
Планування та контроль бюджету для регіону, включаючи фінансовий моніторинг та звітність.
Співпраця з маркетинговим відділом для просування бренду та товарів у регіоні.
Ведення переговорів з потенційними партнерами та підрядниками.
Встановлення та забезпечення високих стандартів обслуговування клієнтів та вирішення їх запитів.

Директор-розпорядник

з 07.2021 по 07.2023 (2 роки)
Артдеко, Рівне (Металургійна промисловість, металообробка)

Додаткова інформація

Полюхович Анна Василівна
15.10.1983, м. Рівне
33018, м. Рівне, вул. Відінська
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
2006-2007: Національний університет водного господарства та природокористування, факультет менеджменту, “Управління персоналом та економіка праці”, магістр.
2000-2006: Національний університет водного господарства та природокористування, факультет менеджменту, “Економіка і підприємництво”, бакалавр.
Додаткова освіта:
2015: тренінг “Активні прямі продажі”, тренінговий центр “Колесо”.
2014: Рівненський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості України, навчання за напрямом “Підприємець-початківець”.
2011: Рівненська філія Національної академії статистики, обліку та аудиту, навчання за напрямом “Бухгалтерський облік за національними стандартами”.
Досвід роботи:
06.21-05.23 Директор-розпорядник ТД “АртДеко”, (виробництво та продаж кованих виробів та металопрокату)
Обов`язки: організація роботи філії; прийом, навчання і адаптація персоналу; нарахування заробітної плати та бонусів; адміністративна робота, проведення інвентаризацій, робота з клієнтами, контроль дебіторської заборгованості.
01.21-05.21 Менеджер з продажу “Віяр” (меблеві комплектуючі для виробництва меблів)
Обов`язки:: ведення клієнтів та їх замовлень, проведення переговорів, підготовка та просування акцій.
01.20-12.20 Менеджер по оптовим продажам “Інтер`єр плюс”, (гуртовий продаж меблів в Рівненській та Волинській області та інтернет магазин по Україні)
Обов`язки: робота з діючими клієнтами, ведення клієнтської бази, проведення переговорів, створення комерційних пропозицій, залучення нових клієнтів, робота в 1:С 8.3, проведення розрахунків, відрядження, виставки.
05.19-01.20 Менеджер зі збуту ТзОВ “Прод Майстер”(виробництво та продаж кондитерських виробів)
Обов`язки: робота з національними торговими мережами; контроль наявності товарів на складі та їх замовлення; контроль витрат відділу; ведення маркетингу (звірка, видача, списання) в терміни, згідно регламенту звітності; формування звітів; набір замовлень в програмі 1:С; робота зі скаргами; контроль відвантажень.
01.18-03.19 Менеджер по роботі з малим та середнім бізнесом в “Інтертелеком” (телекомунікації)
Обов`язки: продаж В2В, виконання планів, пошук та залучення нових клієнтів, підключення клієнтів в Billing, заключення договорів, дотримання корпоративних стандартів з обслуговування клієнтів, ведення звітності, проведення презентацій, участь в тендерах.
02.17-12.17 Керуюча меблевими магазинами “Лівс”(виробництво та продаж меблів)
Обов`язки: відкриття магазину з "0", підбір та навчання персоналу, виконання планів з продажу відповідно до стандартів компанії, ведення документації, вирішення адміністративних питань, участь у виставках та форумах, відрядження.
10.2013-05.2016 Бухгалтер в ТзОВ Торговий Дім “Любисток” (виробництво та оптова торгівля спецій та приправ, кондитерських декорацій)
Обов`язки: робота з первинними документами ( прихідні та розхідні накладні, в т.ч. на експорт, рахунки-фактури, податкові накладні,), проведення інвентаризацій, повернень від клієнтів, ведення складу.
04.2013-10.2013 Менеджер-логіст в ТзОВ Торговий Дім “Любисток” (виробництво та оптова торгівля спецій та приправ, кондитерських декорацій)
Обов`язки: формування рейсів, пошук та супровід транспорту, робота з клієнтами, збір замовлень.
Робота з комп’ютером: 1:С Бухгалтерія 7.7, 1:С Бухгалтерія 8.2, Billing, СRM, Microsoft Office, Інтернет, електронна пошта, досконале володіння офісною технікою
Водійські права категорії “В”
Особисті якості: Орієнтована на результат, вмію працювати з великими об`ємами інформації, маю хороші навички спілкування, завжди прагну вчитись.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: