Анна
Керівник філії, 25 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Рівне
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7011637
Досвід роботи
Регіональний директор
з 08.2023 по нині
(8 місяців)
Шара+, Рівне (Роздрібна торгівля)
Пошук приміщення для розвитку та відкриття нових магазинів по всій Україні
Проведення переговорів та укладення договорів від імені компанії.
Участь у відкритті нових торгових точок, включаючи підбір та навчання персоналу та організаційні питання.
Керівництво колективом торгових точок: вирішення поточних завдань, контроль за точним виконанням службових обов’язків та дотриманням трудової дисципліни підлеглими, вирішення конфліктних ситуацій.
Аналіз ринку та конкурентів в регіоні для розробки стратегій розвитку.
Планування та контроль бюджету для регіону, включаючи фінансовий моніторинг та звітність.
Співпраця з маркетинговим відділом для просування бренду та товарів у регіоні.
Ведення переговорів з потенційними партнерами та підрядниками.
Встановлення та забезпечення високих стандартів обслуговування клієнтів та вирішення їх запитів.
Директор-розпорядник
з 07.2021 по 07.2023
(2 роки)
Артдеко, Рівне (Металургійна промисловість, металообробка)
Додаткова інформація
Полюхович Анна Василівна
15.10.1983, м. Рівне
33018, м. Рівне, вул. Відінська
[
E-mail: [
Освіта:
2006-2007: Національний університет водного господарства та природокористування, факультет менеджменту, “Управління персоналом та економіка праці”, магістр.
2000-2006: Національний університет водного господарства та природокористування, факультет менеджменту, “Економіка і підприємництво”, бакалавр.
Додаткова освіта:
2015: тренінг “Активні прямі продажі”, тренінговий центр “Колесо”.
2014: Рівненський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості України, навчання за напрямом “Підприємець-початківець”.
2011: Рівненська філія Національної академії статистики, обліку та аудиту, навчання за напрямом “Бухгалтерський облік за національними стандартами”.
Досвід роботи:
06.21-05.23 Директор-розпорядник ТД “АртДеко”, (виробництво та продаж кованих виробів та металопрокату)
Обов`язки: організація роботи філії; прийом, навчання і адаптація персоналу; нарахування заробітної плати та бонусів; адміністративна робота, проведення інвентаризацій, робота з клієнтами, контроль дебіторської заборгованості.
01.21-05.21 Менеджер з продажу “Віяр” (меблеві комплектуючі для виробництва меблів)
Обов`язки:: ведення клієнтів та їх замовлень, проведення переговорів, підготовка та просування акцій.
01.20-12.20 Менеджер по оптовим продажам “Інтер`єр плюс”, (гуртовий продаж меблів в Рівненській та Волинській області та інтернет магазин по Україні)
Обов`язки: робота з діючими клієнтами, ведення клієнтської бази, проведення переговорів, створення комерційних пропозицій, залучення нових клієнтів, робота в 1:С 8.3, проведення розрахунків, відрядження, виставки.
05.19-01.20 Менеджер зі збуту ТзОВ “Прод Майстер”(виробництво та продаж кондитерських виробів)
Обов`язки: робота з національними торговими мережами; контроль наявності товарів на складі та їх замовлення; контроль витрат відділу; ведення маркетингу (звірка, видача, списання) в терміни, згідно регламенту звітності; формування звітів; набір замовлень в програмі 1:С; робота зі скаргами; контроль відвантажень.
01.18-03.19 Менеджер по роботі з малим та середнім бізнесом в “Інтертелеком” (телекомунікації)
Обов`язки: продаж В2В, виконання планів, пошук та залучення нових клієнтів, підключення клієнтів в Billing, заключення договорів, дотримання корпоративних стандартів з обслуговування клієнтів, ведення звітності, проведення презентацій, участь в тендерах.
02.17-12.17 Керуюча меблевими магазинами “Лівс”(виробництво та продаж меблів)
Обов`язки: відкриття магазину з "0", підбір та навчання персоналу, виконання планів з продажу відповідно до стандартів компанії, ведення документації, вирішення адміністративних питань, участь у виставках та форумах, відрядження.
10.2013-05.2016 Бухгалтер в ТзОВ Торговий Дім “Любисток” (виробництво та оптова торгівля спецій та приправ, кондитерських декорацій)
Обов`язки: робота з первинними документами ( прихідні та розхідні накладні, в т.ч. на експорт, рахунки-фактури, податкові накладні,), проведення інвентаризацій, повернень від клієнтів, ведення складу.
04.2013-10.2013 Менеджер-логіст в ТзОВ Торговий Дім “Любисток” (виробництво та оптова торгівля спецій та приправ, кондитерських декорацій)
Обов`язки: формування рейсів, пошук та супровід транспорту, робота з клієнтами, збір замовлень.
Робота з комп’ютером: 1:С Бухгалтерія 7.7, 1:С Бухгалтерія 8.2, Billing, СRM, Microsoft Office, Інтернет, електронна пошта, досконале володіння офісною технікою
Водійські права категорії “В”
Особисті якості: Орієнтована на результат, вмію працювати з великими об`ємами інформації, маю хороші навички спілкування, завжди прагну вчитись.
Схожі кандидати
Директор, руководитель филиала, управляющий
25000 грн, Рівне, Київ
,
ще 2 міста
Директор, керівник філії
Рівне
Керівник філії
Рівне, Львів
Керівник філії
Рівне
Керівник представництва, регіональний, територіальний менеджер
35000 грн, Рівне
Заступник директора з правових, загальних питань, керівник філії
Рівне, Дніпро
,
ще 5 міст