Резюме від 14 лютого 2024 PRO

Оксана

Менеджер з продажу, постачання (логістика), адміністратор, товарознавець

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з закупівель

з 12.2018 по 06.2022 (3 роки 6 місяців)
ТОВ ОТТ+, Київ (Роздрібна торгівля телекомунікаційного обладнання)

- замовлення та постачання комплектуючих та товару на склад компанії
- контроль за оборотністю і товарними запасами компанії
-робота з вхідною документацією
-контроль своєчасної оплати рахунків
-роботаз транспортними компаніями

Менеджер по роботі з клієнтами

з 02.2013 по нині (11 років 2 місяці)
ТОВ Професійні рішення (продаж тканин для спецодягу)

-консультація клієнтів по телефону
-оформлення первинної документації (рахунки-фактури, розхідні накладні, доручення)
-оформлення документів в складській програмі Софтекс
-контроль своєчасної оплати рахунків
-контроль віконання договірних зобовязань
-робота з вхідною та вихідною документацією
-роботаз транспортними компаніями ( САТ, Делівері, Нова пошта, Автолюкс і ін.)
-забезпечення життедіяльності офіса (заказ канц.товарів, води, кави і.ін.)

Менеджер з логістики

з 02.2012 по 11.2012 (9 місяців)
ТОВ Мізол (будівельні матеріали)

- організація доставки товару;
- управління потоком інформації повязаної з процесами поставок на філію;
- контроль за оборотністю і товарними запасами матеріалів на філіалі;
- робота з дилерами (прийом, оформлення замовлення, формування первинної документації);
- робота з компаніями перевізниками (Нова пошта, Містекспрес і ін.) у випадку необхідної швидкої достаки товару дилеру;
- виконання обовязків бухгалтера (під час чергової відпустки),проведення платежів,касові операції, виписка і оформлення первинної документації і т.д.
- активна участь в інших ситуативних господарських процесах компанії;

Керівник продовольчого магазину

з 09.2010 по 01.2012 (1 рік 4 місяці)
ТОВ Ларіо, Івано-Франківськ (продуктові магазини)

-організація роботи магазину;
-отримання і відображення первинної документації ;
- формування замовлень;
- формування торгової націнки;
- контроль кредиторської заборгованості;
- проведення інвентаризацій;

Товарознавець

з 03.2010 по 08.2010 (5 місяців)
ТОВ Формула Ритейл, Івано-Франківськ (сітка АЗС (роздрібна торгівля супутній товар))

Товарознавець відділу організації обліку західного регіону (11 АЗС)
-отримання і відображення первинної документації по рахунках товарознавчого обліку;
-складання і оформлення товарних звітів в бухгалтерію;
-аналіз продаж групи товарів, звіти по остатках товарів на торгових точках;
-проведення акційних заходів на АЗС;
-контроль і проведення інвентаризацій супутнього товару при магазинах АЗС;
-контроль над торговою націнкою, згідно цінової політики компанії;
-організація договірної роботи з дистриб’юторами і постачальниками супутніх товарів в регіоні;

начальник торгового відділу

з 10.2003 по 04.2010 (6 років 6 місяців)
ТОВ УТН-Восток, Івано-Франківськ (роздрібна торгівля на АЗС)

В підпорядкуванні 12 (два) товарознавців
Посадові обов’язки
-тренінги персоналу, організація роботи товарознавців;
-контроль над достатнім асортиментом на торгових точках (доходність продаж, оборотність товару);
-контроль над виконанням законів мерчандайзингу на торгових точках;
-контроль наявності необхідних регламентуючих законодавчих і внутрішньог корпоративних документів на кожній торговій точці;
-досягнення і виконання планово економічних показників діяльності торгових точок по продажу супутніх товарів і послуг;
-контроль і погашення кредиторської заборгованості;
-складання і пред’явлення звітності в установленому порядку;

Освіта

Львівський державний аграрний університет

Економічний,аграрний менеджмент, Львів
Вища, з 1997 по 2001 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

тренінг "Мерчандайзинг-ефективні інструменти управління роздрібом"

2007

Знання і навички

Користувач ПК MS Office CRM САПР

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Німецька — середній
  • Російська — вільно
  • Польська — вільно

Додаткова інформація

Тимчасово проживаю в Польщі, шукаю віддалений варіант співпраці.

Професійні якості:
- бажання вчитися і здобувати нові навички, та проіесії
- високий рівень роботоспроможності;
- відповідальність;
- дисциплінованість, акуратність;

Особисті якості:
- стійкість до стресових ситуацій;
- легко і швидко навчаюсь;
- розумне почуття гумору;
- пунктуальність;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: