Резюме від 19 квітня 2024

Анна

Спеціаліст з операційного обслуговування юридичних осіб

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Бабієнко Анна Миколаївна
Адреса: м. Бровари, вул. Незалежності 19а, кв.24
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 19 жовтня 1986 року.
Сімейний стан: заміжня, маю доньку 8 років.
Мета: хочу знайти цікаву, високооплачувану, з перспективою професійного росту роботу, де я б змогла якнайкраще реалізувати себе, застосувати свої здібності та знання з користю для компанії, з метою збільшення її прибутку, сприяння подальшому зростанню, отримувати за це гідну матеріальну винагороду та моральне задоволення.
Освіта: 2003-2008 рр. Національний аграрний університет, Економічний факультет, напрям підготовки «Економіка і підприємництво», спеціальність Фінанси, кваліфікація магістр з фінансів.
Володіння мовами: українська (рідна), російська (вільно), німецька (зі словником).

Досвід роботи:
Період роботи
Банк
Посада
Кваліфікаційні вимоги
З 10.11.2008 р. до 1.08.2011 р.
ПАТ «ВТБ Банк»
Економіст відділу супроводження валютних операцій
Супроводження, облік, контроль вхідних зовнішніх розрахункових операцій в іноземній валюті за коррахунками НОСТРО через транзитні рахунки;
Введення та контроль формування форм 552 та 1ПБ;
Облік та контроль рахунку 3720;
Супроводження облік та контроль операцій з валютною позицією Банку;
Вивчення нормативно-правової документації.
З 1.08.2011 р. до 04.09.2018 р.
ПАТ «ВТБ Банк»
Провідний економіст відділу супроводження валютних операцій

Супроводження, облік, контроль вхідних зовнішніх розрахункових операцій в іноземній валюті за коррахунками НОСТРО через транзитні рахунки;
Контроль вихідних зовнішніх розрахункових операцій клієнтів за коррахунками НОСТРО через транзитні рахунки;
Прийом в АБС банку заяв про продаж іноземної валюти, списання валюти для продажу, зарахування гривневого еквіваленту від продажу на рахунки клієнтів, утримання комісійної винагороди за продаж валюти, а також формування звітності щодо проданої валюти;
Введення та контроль формування форм 552, 555 та 1ПБ (частково);
Облік та контроль рахунку 3720;
Супроводження облік та контроль операцій з валютною позицією Банку;
Вивчення нормативно-правової документації;
Роздрукування та звіряння документів, що виконані протягом операційного дня.
15.11.2018 р.
АТ «ВТБ Банк»
Провідний економіст відділу супроводження валютних операцій
та кореспон-дентських рахунків
Супроводження, облік, контроль вхідних зовнішніх розрахункових операцій в іноземній валюті за коррахунками НОСТРО через транзитні рахунки;
Контроль вихідних зовнішніх розрахункових операцій клієнтів за коррахунками НОСТРО через транзитні рахунки;
Прийом в АБС банку заяв про продаж іноземної валюти, списання валюти для продажу, зарахування гривневого еквіваленту від продажу на рахунки клієнтів, утримання комісійної винагороди за продаж валюти, а також формування звітності щодо проданої валюти;
Введення та контроль формування форм 552, 555 та 1ПБ (частково);
Облік та контроль рахунку 3720;
Супроводження облік та контроль операцій з валютною позицією Банку;
Вивчення нормативно-правової документації;
Роздрукування та звіряння документів, що виконані протягом операційного дня.
З 08.04.2019 по 31.07.2020
АТ «ВТБ Банк» Ліквідація
Переведено у зв`язку з організаційно-штатними змінами на посаду головного експерта відділу документування та архівного зберігання документів
Приймання, попередній розгляд, розподіл з веденням відповідних реєстраційних форм, облік вхідної кореспонденції та передача її на розгляд уповноваженої особи;
Реєстрація вихідних службових документів з веденням відповідних реєстраційних форм та відправка їх засобами поштового, кур`єрського та спеціального зв`язку;
Опрацювання звернення громадян згідно Інструкції з діловодства;
Надання консультацій щодо формування та оформлення справ у структурних підрозділах.
Знання та досвід: досвідчений користувач ПК, а зокрема програми MS Word, MS Excel, АБС-Б2, а також текстові та графічні редакторами у середовищі Windows.
Професійні якості: старанність, відповідальність, комунікабельність, висока працездатність, енергійність, широкий кругозір, вміння результативно вести переговори і приймати відповідальні рішення. Маю велике бажання працювати і сподіваюся застосувати свої особисті якості та професійні навички на практиці, що дозволить мені зробити свій внесок в успіх Вашої компанії, рости і вдосконалюватися разом з нею.
Додаткова інформація: маю посвідчення водія категорії «Б», не маю шкідливих звичок, завжди на зв’язку.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: