Alexandra
Interpreter, Personal Assistant, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 35 років
- Місто проживання:
- Лисичанськ
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7099459
Досвід роботи
Interpreter, Assistant to HR Director
з 05.2010 по нині
(14 років)
PRJSC "LINIK", Лисичанск (Oil refining)
Interpreter's duties:
•oral and written translations;
•translation of technical, scientific, regulatory and normative documentation, business correspondence etc;
•translation support at audio- and videoconferences;
•editing of translated documents;
•translation support of company's specialists during a visit of foreign specialists.
Assistant's duties:
•Controlling and sorting of all kind of information
•Complete understanding how to treat confidential information;
•Working with document flow;
•Performing tasks of the upper management;
•Ability to make a decision in new and unusual situations reacting fast to external conditions;
•Arranging meetings, minutes and receipt of visitors;
•Control over office life and normal functioning.
Освіта
Volodymyr Dahl East Ukrainian National University
Chemical technology and engineering, engineer-technologist, research engineer, Рубежное
Вища, з 2012 по 2019 (6 років 4 місяці)
Donbass State Technical University
Philology, Translation, translator of two foreign languages (English, French) – technical translation, Алчевск
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 8 місяців)
Інші резюме цього кандидата
15 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Переводчик-помощник руководителя, ЧАО "ЛИНИК", 14 років 1 місяць
Схожі кандидати
Керівник, виконавчий директор, помічник керівника, асистент, personal assistant
Київ
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 грн, Київ, Львів
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Київ