Резюме від 28 квітня 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7249442

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, 18 200 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Сторожинець
Готовий працювати:
Сторожинець, Чернівці

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст сектору управління персоналом та правового забезпечення

з 12.2016 по 04.2021 (4 роки 4 місяці)
Структурний підрозділ Сторожинецькоі РДА, Сторожинець (органи державноі влади)

Проводила конкурсний відбір на заміщення вакантних посад державноі служби, готувала нормативні документи (накази начальника та спільні розпорядження райради та РДА).
Здійснювала координацію роботи всіх працівників установи з своєчасності виконання контрольних карток РДА, термінових завдань, без особливих труднощів працювала з великим обсягом документів, досконало володію програмами Word та Excel, "1-С Бухгалтерія 8.2", працювала з електронною базою звернень громадян.
В березні 2021 року було ліквідовано організацію в зв'язку з укрупненням Чернівецького району.

Головний бухгалтер

з 11.2011 по 09.2016 (4 роки 10 місяців)
Сторожинецьке управління з експлуатаціі газового господарства, Сторожинець (розподіл та постачання ПГ)

Ведення бухгалтерського обліку та подання статистичноі, бухгалтерськоі та податковоі звітності ( в програмі ОПЗ-Звітність), формування всіх бухгалтерських операцій в системі " 1 -С Бухгалтерія", ведення обліку ТМЦ ( прихід, розхід, списання) робота з постачальниками.
Проводила аналіз фінансово-економічноі діяльності установи з складанням всіх аналітичних таблиць ( по штатній чисельності, по постачанню природного газу та інше).

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності-головний бухгалтер

з 06.1999 по 06.2007 (8 років)
Структурний підрозділ Сторожинецькоі районноі державноі адміністраціі, Сторожинець (органи державного управління)

Організація та ведення всіх бухгалтерських регістрів господарських операцій, своєчасне та повне відображення у бухгалтерській та податковій звітності.
За період роботи було налагоджено співпрацю зі Світовим банком по реконструкціі адмінбудівлі (внутрішня реконструкція приміщення та придбання комп'ютерноі техніки).
Автоматизовано ведення бухгалтерського обліку, перевірки контролюючих органів проходили без виявлення порушень у веденні бухгалтерського обліку.
Неодноразово були оголошені подяки зі сторони начальника управління, голови районноі державноі адміністраціі, фонду соціального страхування за сумлінне виконання посадових обов'язків та особистий внесок в розвиток організаціі.

Освіта

Національна академія державноі податковоі служби Украіни

Облік та аудит, Ірпінь
Вища, з 2000 по 2004 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Чернівецький регіональний центр перепідготовки та підвищення кваліфікаціі працівників органів державноі влади

2

Курси "Кадрова робота в органах державноі влади"

2

Курс "Управління змінами"

1

Чернівецький кооперативний економіко-правовий коледж - курс за програмою "Комп'ютерна система бухгалтерського обліку “1 С:Бухгал

2010

Знання і навички

MS Word MS Office Користувач ПК Internet Explorer Email Opera Google Chrome Веб-браузери 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Google Використовую в роботі методи практичноі психологіі Проведення тренінгів з навчання персоналу

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Можу організовувати роботу підлеглих працівників, мотивувати на більш якісне виконання виробничих завдань.
Вмію і знаю, як навчати персонал в потрібному для фірми напрямку ( використовую курс "Управління змінами" та досвід проведення тренінгів для персоналу).
У вирішенні виробничих завдань завжди застосовую творчий підхід, вмію організовувати свій робочий час (Time management-розстановка пріоритетів у виконанні виробничих завдань), маю хороший досвід у спілкувані з людьми різних соціальних прошарків, легко знаходжу спільну мову з людьми, легко працюю з великими обсягами документів та інформаціі, вмію працювати в команді, можу самостійно організовувати взаємодію між підрозділами установи, маю напрацьовані лідерські якості.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: