• PRO

Олександр

Керівник сервісного відділу, головний механік, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник сервісу

з 08.2023 по 11.2024 (1 рік 3 місяці)
Фріланс, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

• Приймання обладнання і відвантаження, введення в експлуатацію;
• Комунікація з замовником та направлення персоналу для виконання робіт, перевірка виконаної роботи;
• Управління механіками та слюсарями;
• Організація сервісу та ремонту обладнання;
• Підбір обладнання та запчастин і розхідних матеріалів.

Керівник сервісу

з 07.2021 по 07.2023 (2 роки)
Günter & Hauer, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Керівництво сервісним відділом;
• Корнторль вхідних вихідних звернень;
• Перевірка запасів, замовлення запчастин і підбір запчастин;
• Залучення нових клієнтів та партнерів;
• Перевірка нової техніки і організація відновлення пошкодженої техніки;
• Навчання персоналу партнерів;
• Консультаційні роботи клієнтів і партнерів;
• Контроль термінів і якості виконаної роботи;
• Проведення аналізу техніки з подальшим виправленням недолікив;
• Контроль і перевірка дебіторської заборгованістю.

Керівник відділу сервісу

з 05.2021 по 07.2021 (2 місяці)
САТТРАНС МОНІТОРИНГ, Київ (Автобізнес та автосервіс)

• Керівництво сервісним відділом;
• Планування та організація монтажних та сервісних робіт;
• Комунікація з клієнтами;
• Проведення регулярного навчання працівників свого відділу;
• Забезпечення та контроль якості виконання монтажних робіт;
• Робота з підрядниками;
• Контроль власного автопарку;
• Підготовка та створення звітності з виконаних робіт відділу;
• Підбір інструментів та витратних матеріалів;
• Складання нестандартних комплектацій обладнання;
• Облік актів виконаних робіт та авансових звітів;
• Контроль залишків обладнання та авансових виплат;
• Підбір обладнання та монтажних комплектів;
• Виїзд на огляд складної техніки;
• Виїзди для проведення контролю якості виконання робіт.

Керівник сервісної служби

з 06.2020 по 05.2021 (11 місяців)
Фрілансер, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

• Робота на себе, управління механіками та слюсарями;
• Організація сервісу та ремонту обладнання;
• Підбір обладнання та запчастин.

Головний механік

з 01.2019 по 05.2020 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "КАНСІТІ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Забезпечення своєчасного та якісного ремонту;
• Замовлення запчастин та комунікація з постачальниками;
• Організація безперебійного функціонування устаткування на об'єктах;
• Навчання персоналу на об'єктах та безпосереднє навчання в авторизованих сервісних центрах;
• Контроль за виконаною роботою;
• Розробка процедури для ремонту та обслуговування обладнання, закупівля запчастин та розхідників;
• Розподіл обов'язків між персоналом;
• Списання запасних частин та основних засобів;
• Передача обладнання з гарантії та рекламації;
• Проведення інвентаризації основних засобів.

Заступник головного механіка (Механік)

з 06.2014 по 01.2019 (4 роки 7 місяців)
КАНБУД,ООО, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Оцінка виконаної роботи персоналу після дефектування та ремонту.
• Контроль за проведенням вантажно-розвантажувальних робіт на складі з дотриманням встановлених правил техніки безпеки.
• Планування роботи складу та ремонтного підрозділу.
• Прийом-передача обладнання в 1С8 та керування складами.
• Прийом обладнання у ремонт та перевірка відповідності основного засобу.
• Подання звітів про роботу служби.
• Вибір необхідних інструментів для якісно виконаної роботи.
• Отримання нових основних засобів та введення їх в експлуатацію.

Провідний Інженер комп'ютерних систем

з 10.2006 по 07.2013 (6 років 9 місяців)
ЧАО «Укртехсвязь», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

• Налаштування обладнання, програмного забезпечення із запуском обладнання в експлуатацію з подальшим обслуговуванням мережі;
• Підтримка користувачів з усіх питань телефонного зв'язку, підключення нових користувачів та перенесення існуючих сервісів;
• Прокладання та обслуговування СКС;
• Усунення аварій на лінії, монтаж-демонтаж обладнання передачі даних;
• Обслуговування, монтаж, налагодження офісних міні АТС;
• Підтримка користувачів з усіх питань телефонного зв'язку та Інтернету.

Освіта

Академія муніципального управління

«Автоматика та автоматизація на транспорті», Київ
Вища, з 2005 по 2006 (1 рік)

Академія муніципального управління

«Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології», Київ
Вища, з 2003 по 2005 (2 роки)

Київський коледж міського господарства при Академії муніципального управління

«Обслуговування електротехнічного обладнання та автоматичного обладнання будівель та споруд», Київ
Середня спеціальна, з 2000 по 2003 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Пройшов курс навчання з ремонту електроінструменту торгівельної марки BOSCH та маю право проведення ремонту, діагностики інструм

2018

Знання і навички

  • Управління персоналом
  • Користувач 1С
  • Адаптивність
  • Стратегічне планування
  • Уміння аналізувати
  • Навчання персоналу
  • Ремонт електрообладнання
  • MS Office
  • Управлінські навички
  • Самостійне прийняття рішень
  • Водійські права кат. B
  • 1С:Підприємство
  • Ведення первинної документації

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
• Перекваліфікація, розглядаю нові напрямки розвитку;
• У роботі націлений на результат;
• До виконання взятих на себе зобов'язань ставлюся відповідально та ініціативно;
• Про себе можу сказати, що вмію працювати з великими обсягами інформації і швидко набуваю нових навичок.

Ціль
• Готовий до навчання, зростання та розвитку.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: