Резюме від 27 березня 2023 PRO

Дмитро

Керівник, заступник директора, начальник відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер (керівник) call-центру

з 12.2021 по 10.2022 (10 місяців)
“Ambulant”, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Контроль роботи операторів call-центру;
Підбір, навчання та адаптація нових операторів call-центру;
Підтримка позитивного клімату у колективі;
Написання скриптів;
Прослуховування телефонних дзвінків, аналіз та коригування роботи оператора.

Директор

з 12.2016 по 07.2021 (4 роки 7 місяців)
ТОВ «Адамант-ДС», Київ (IT)

- Особисті продажі, супровід VIP-клієнтів
- Залучення нових клієнтів (продажі послуг компанії)
- Робота з існуючою клієнтською базою
- Моніторинг і аналіз цін конкурентів, підготовка пропозицій для збільшення продажів
- Рішення адміністративних питань
- Контроль дебіторської заборгованості
- Розробка і погодження нових акційних пропозицій для збільшення рівня продажів
- Формування бюджету компанії
- Підбір та навчання персоналу
- Контроль виконання планів підрозділу по доходу
- Щоденна відпрацювання виписки і бюджету
- Контроль за якістю надання послуг;
- Розподіл обов'язків і завдань між співробітниками компанії, контроль їх виконання
- Розробка і впровадження нових видів послуг
- Управління кількома проектами одночасно
- Робота з претензіями клієнтів і вирішення конфліктних ситуацій
- Підготовка договорів на надання послуг
- Контроль бази даних абонентів, її підтримки в актуальному стані
- Формування та забезпечення реалізації бюджету компанії
- Розробка і впровадження сайту з нуля (підготовка договору, складання ТЗ, проведення переговорів, контроль за виконанням робіт і запуск сайту)
- Робота з існуючим сайтом компанії (розміщення новин, коригування існуючої інформації, виправлення помилок,
додавання інформації)
- Формування щоденної, щомісячної звітності по виконаним роботам, обсягам наданих послуг
- Співпраця з банківськими установами, реєстраторами та
платіжними системами

Заступник директора по роботі з абонентами

з 12.2013 по 12.2016 (3 роки)
ТОВ «Адамант-Телеком», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Розподіл обов'язків і завдань між співробітниками компанії, контроль їх виконання
- Ведення проектів від початку і до їх здачі
- Формування щоденної, щомісячної звітності по виконаним роботам, обсягами наданих послуг, звіти по витратах
- Щомісячний аналіз і підготовка аналітики на підставі наданих звітів за місяць
- Проведення переговорів з адміністрацією керуючих компаній для розширення Зони покриття компанії, укладання договорів
- Контроль% проникнення в будинки
- Підвищення показників зростання абонентської бази (фізичних осіб)
- Різні форми звітів на підставі даних абонентської бази
- Аналітичні звіти для керівництва
- Взаємодія всередині компанії з технічним відділом, бухгалтерією
- Формування реєстру боржників з подальшим смс інформуванням
- Формування звітності щодо динаміки заборгованості по абонентам з щоденним його оновленням
- Робота з претензіями клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій
- Перевірка щомісячних, щоквартальних звітів на достовірність даних, наданих Постачальниками про надані послуги з подальшою передачею документації в бухгалтерію для оплати
- Щомісячне формування рахунків для оплати, друк, підготовка документів для подальшого поширення службою кур'єрської доставки
- Координація дій при зверненні абонентів щодо
технічних проблем

Старший менеджер

з 12.2010 по 12.2013 (3 роки)
ТОВ «Адамант-Телеком», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Робота зі зверненнями існуючих і потенційних абонентів, консультації по продуктам, тарифами, обладнання, умови підключення, вирішення питань клієнтів;
- Знання принципів та стандартів обслуговування клієнтів;
- Здійснення контролю якості роботи послуг, що надаються абонентам: прослуховування дзвінків, аналіз і оцінка розмов з абонентами, контроль виконання заявок менеджерами і технічної служби;
- Супровід процесу підключення абонентів (обробка вхідних заявок, погодження з абонентом, передача і контроль виконання заявок відділом підключення);
- Висновок, підписання договорів на надання послуг;
- Підготовка звітної документації керівництву;
- Аналітика;
- Видача нарядів на підключення і ремонтів.

Менеджер по роботі з абонентами

з 07.2009 по 12.2010 (1 рік 5 місяців)
ТОВ «Адамант-Телеком», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Робота зі зверненнями існуючих і потенційних абонентів, консультації по продуктам, тарифами, обладнання, умови підключення, вирішення питань клієнтів;
- Висновок, підписання договорів на надання послуг;
- Підготовка звітної документації керівництву.

Водій

з 04.2007 по 07.2009 (2 роки 3 місяці)
Девелоперська компанія ТОВ «Еверест Істейт», Київ (Транспорт, логістика)

Особистий водій директора

Водій

з 02.2005 по 07.2007 (2 роки 5 місяців)
Національна академія внутрішніх справ, Київ (Транспорт, логістика)

Освіта

Національна академія внутрішніх справ

Правознавство, юрист, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook 1С:Підприємство Робота з оргтехнікою Linux Продаж WordPress Joomla!

Додаткова інформація

працьовитий
відповідальний
уважний в введенні
документації
комунікабельний
легко навчаюсь
без шкідливих звичок

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: