Jamiu
Customer support representative, Call center agent
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 29 років
- Місто проживання:
- Вінниця
- Готовий працювати:
- Вінниця, Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7379852
Досвід роботи
Customer Success Associate
з 07.2020 по 12.2021
(1 рік 5 місяців)
Cosmic Intelligent Labs, San Francisco (Real estate)
• Improved customer engagement by developing and maintaining an ideal user/customer profile that collects user feedback.
• Engaged and built customer loyalty by delivering top-notch customer service when handling all email, phone call, and other digital communications.
• Analysed customer issues, escalated issues that could not be resolved on first call resolution to the backend, followed up
on the resolution, and expedited resolution process.
• Provided platform training and onboarding for new and existing users, which led to acquisition of more businesses.
• Serviced 90% of calls routed to me.
• Improved internal processes and workflow by recommending improvement strategies, and improving communication
system amongst staff.
Customer Support representative
з 07.2018 по 07.2020
(2 роки)
Access Bank Plc, Lagos (Bank, Financial services)
• Resolved product or service problems by determining the cause, selecting the best solution, expediting correction and
following up to ensure resolution.
• Identifying cross selling and up selling opportunities to make outstanding profit, identifying prospects for valuable new
business customers, and converting client enquiries to sales.
• Opened checking, savings, certificates of deposit, and individual savings account while assuring all policies and procedures
are held to the highest standards.
• Managed wide variety of customer service procedures to ensure they are conducted to the highest standards.
• Coordinated the issuance of debit/credit card for customers, and ensured optimal function of ATM.
• Successfully managed stock and record keeping of customers’ interactions, transactions, and work instruments.
• Promoted and maintained positive relations with all contacts, customers and prospects to ensure continuous business.
• Assisted in the coaching and training of other staff members.
• Provide support for all the bank’s products such as ATM Cards, Mobile app, Internet Banking, USSD and others.
• Participated in sales and marketing activities for the purpose of meeting branch sales goals and objectives.
• Demonstrating excellent organizational skills with the ability to prioritize workload, and multi-task in a fast pace
environment while maintaining attention to detail.
Intern
з 01.2017 по 05.2018
(1 рік 4 місяці)
Ministry of Environment, Lagos (Environment)
Освіта
Lagos State University
Zoology, Lagos
Вища, з 2011 по 2016 (5 років)
Знання і навички
Знання мов
Англійська — вільно
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
Інтерв'юер, оператор, консультант кол-центру, інтернет-магазину
9000 грн, Дніпро, Київ
,
ще 5 міст
Менеджер інтернет-магазину, консультант, оператор кол-центру
Львів, Дистанційно
Оператор кол-центру, менеджер з продажу
15000 грн, Дистанційно
Оператор кол-центру, менеджер, диспетчер
Дистанційно
Продавець-консультант, оператор кол-центру
9000 грн, Вінниця, Дистанційно
Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Луцьк, Дистанційно