Резюме від 17 червня 2024 PRO

Ілля

Керівник (IT)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Project Manager IT

з 04.2024 по нині (2 місяці)
ТОВ «ОВБК МЕДІА», Київ (IT)

Збір команди під проект
Пошук проектів та партнерів
Контроль проектів та збір статусів
Комунікація з замовниками
Звіт власникам компанії

Project Manager IT

з 01.2024 по 04.2024 (3 місяці)
Noname Digital, Київ (IT)

Ведення проектів (чатбот, мобільний додаток, Website, CRM)
Комунікація з замовниками
Надання замовнику звітності про хід виконання проекту
Написання SRS по проекту
Складання плану проекту
Контроль за термінами проекту та командою програмістів/QA/designer.
Вирішення конфліктних ситуацій усередині команди або замовником
Перевірка баг-репорт, тестування проекта

Системи з якими працював:
Figma, Jira, Slack

Менеджер проектів IT / Project Manager IT / Бізнес - аналітик ІТ

з 07.2023 по 01.2024 (6 місяців)
ТурбоСТО, Київ (Автобізнес та автосервіс)

- Автоматизація бізнес-процесів
- Планування, керування та контроль роботи над проектами згідно з поставленими цілями та термінами.

Проекти:
- Реалізація "каса" та "Зарплатний проект" в CRM Creatio (Terrasoft)
- Реалізація "Onboarding" для відділу продажів
- Реалізація "Кабінет для підрядників" з інтеграцією CRM Creatio (Terrasoft)

Системи з якими працював:
Wordpress, Creatio, Figma, trello, MS visio (UML/BMPN), hetzner.

Начальник управління розвитку проектів та продуктів бізнесу E-Commerce

з 09.2021 по 06.2023 (1 рік 9 місяців)
Банк АТ "АЙБОКС БАНК", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
1. Організація та контроль реалізації реєстрів проектів/продуктів Банку бізнесу електронної комерції;
2. Управління проектами/продуктами Банку бізнесу електронної комерції Банку:
-розробка завдання на проект та планування проектів;
-підготовка нормативних документів за проектами/продуктами;
-розробка загальних планів проектів/продуктів;
-організація проектних (робочих) груп і розподіл ролей в проектах/продуктах;
-призначення ресурсів і бюджету проекту/продукту;
-розробка плану щодо зменшення/уникнення ризиків;
-розробка календарного плану в провадження;
-розробка та затвердження підсумкового (головного) плану проекту/продукту;
-здійснення поточного контролю над усіма процесами управління проектами;
3. Контроль термінів і послідовності етапів реалізації проектів/продуктів бізнесу електронної комерції;
4. Розробка і просування методології управління проектами та контролю, дотримання забезпечення відповідності процесів управління проектами/продуктами затвердженим стандартам в рамках бізнесу електронної комерції;
5. Розвиток інфраструктури управління проектами бізнесу електронної комерції;
6. Формування звітності для керівництва Банку про хід реалізації портфеля проектів, продуктів;
7. Аналіз виконаних робіт і підготовка рекомендацій керівництву;
8. Забезпечення оперативного документообігу;
9. Розвиток, впровадження і підтримка інформаційної системи управління проектами/продуктами;
10. Співпраця з МПС Visa та MasterCard щодо впровадження проектів/продуктів Банку;
11. Співпраця з процесинговим центром щодо впровадження проектів/продуктів Банку;


Системи з якими працював:
Figma, trello, MS visio (UML/BMPN), redmine, jira, microsoft 365.

IT - директор, IT - project management , Системный администратор

з 03.2019 по 07.2021 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "ГОЛДКОУЧ", Киев (Обучение, коучинг)

- внедрения инноваций для развития компании и оптимизации процессов (внедрение реккурентных платежей, сокращения расходов телефонную связь, тикетная платформа, бэкап всей IT- инфраструктуры, доработка биллинга и поддержка, создание кабинетов для продуктов компании ...);
- постановка задач системному администратору, контроль выполнения задач;
- консультация и поддержка руководителей разных отделов по техническим вопросам, а так же внедрению инноваций технического характера;
- постановка задача подрядчикам (wezom), контроль выполнения задач в дедлайн;
- поддержка IT инфраструктуры (сервера на amazone, а также других дата центрах, своими руками и с привлечением подрядчиков, контроль оплаты всех сервисов в срок);
- ведения учета техники;
- закупка техники;
- ответственность за безопасность и стабильность работы офиса и всей IT-инфраструктуры;
- работы с разными платежными платформами, поддержка, внедрения новых платформ (wayforpay, fondy, interkassa);
- поиск новых подрядчиков для разных типов задач (лендинг, CRM, биллинг);
- поддержка IP - телефонии (asterisk), внедрение инноваций для оптимизации расходов на связь (подключения сим-карт для сокращения расходов на мобильную связь);
- контроль доступов к CRM системам, платежным системам, и другим ресурсам компании (чаты, почта, телефония).


500~ страниц (лендинг, странницы оплаты)
3 - срм системы (ontraport, terrasoft/creatio, billing)
asterisk, osticket, cloudflare, vimeo, gotowebinar, hetzner, megaplan, connect.yandex, zoom, leadpages, ticketforevent, atomic, cloud home, trello, sintegrum.

Исполняющий обязанности руководителя сектора gsm-серверов компании

з 01.2016 по 03.2019 (3 роки 2 місяці)
ООО «Бинотел», Киев (Телекоммуникации, связь)

- обслуживания корпоративных клиентов, техническая поддержка и решения технических задач;
- анализ трудностей в сети клиента, техническое решение данной трудности;
- обработка обращений клиентов в тикетной системе Service Desk, HelpDesk (redmine);
- выезд к клиенту для решений трудностей или установки и настройки оборудования IP-телефонии;
- настройка оборудования как в офисе так и удаленно: IP-телефонов (Grandstream, D-link, Cisco, Panasonic, Gigaset, Yealink т.д.), IP шлюзов (Cisco, Grandstream, D-link), GSM шлюзов (Dinstar, OpenVox, GoIP);
- интеграция телефонии с CRM системами: Битрикс24, amoCRM, CRM Мегаплан, Microsoft Dynamics... (Готовые решения);
- настройка сценариев для входящих номеров (ivr меню...);
- подключение SIP номеров к серверам компании;
- настройка call tracking;
- установка, обслуживания и поддержка работы серверов (GSM серверов) компании;
- монтаж компьютерных сетей для работы серверов;
- оперативное решения форс-мажорных ситуаций;
- постановка технических задач;
- обучение и наставничество стажеров компании.

Ответственный инженер

з 06.2015 по 01.2016 (7 місяців)
ООО "Интертелеком", Киев (Телекоммуникации, связь)

- консультации абонентов по техническому и программному обеспечению;
- техническая поддержка оборудования абонентов;
- работа с 1с;
- ведение документации;
- программирование телефонов, модемов.

Оператор технической поддержки 1-ой категории

з 11.2012 по 06.2015 (2 роки 7 місяців)
ООО"Фринет", Киев (IT)

- обработка обращений абонентов в телефонном режиме;
- помощь в настройке и подключении оборудования абонента к интернету непосредственно через сетевую карту компьютера или через роутер;
- поиск, решение и устранение проблем с работой оборудования компании и абонента;
- оформления заявок на выезд инженера на место, если нет возможности решить проблему удаленно;
- работа с сетевым оборудованием.

Освіта

Университет экономики и права "КРОК" (Киев)

Управление финансово-экономической безопасностью., Киев
Вища, з 2013 по 2015 (2 роки)

Киевский Национальный Авиационный Университет

Управление информационной безопасностью, Киев
Вища, з 2008 по 2012 (4 роки)

Знання і навички

Організованість Ведення CRM Управлінські навички Управління ІТ-проєктами Trello Figma Jira

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: