Priscilia
Customer service manager, 26 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 28 років
- Місто проживання:
- Одеса
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7394002
Досвід роботи
Relationship Manager Executive
з 07.2021 по нині
(2 роки 10 місяців)
Optiva Capital Partners(Remote), Kyiv (Investment Immigration/Wealth management Advisory)
1. Maintaining solid customer relationships by handling questions and concerns with speed and professionalism.
2. Managing database records.
3. Resolving customers complaints.
4. Sales
5. Team bonding
6. Chat skills
Customer Service Manager
з 04.2017 по 03.2020
(2 роки 11 місяців)
Pams Montessori School{Remote}, Kyiv (Education and science)
1. Knowing the companies products and services inside and out so that I can answer questions.
2. Processing orders, forms, applications, and requests.
3. Communicating and coordinating with colleagues as necessary.
Customer service Manager
з 09.2014 по 12.2016
(2 роки 3 місяці)
Fun Factory(Remote), Kyiv (Recreation/Event Center)
1. Supervised smooth running of every events.
2. Introduced decent outfit for pool instructor.
3. Restructured work station.
4. Accomplishes customer service human resource objectives by recruiting, selecting, training, and coaching employees.
Customer Support Officer/Manager
з 01.2010 по 12.2010
(11 місяців)
The Event Center[Remote], Kyiv (Hospitality)
1. I Manage staff.
2. I Communicate job expectations to other employees.
3. I Increased sales.
4. I Maintained customer satisfaction by providing problems-solving resources.
Client Operation Manager
з 11.2009 по 09.2011
(1 рік 10 місяців)
CT&Associate Limited{Remote}, Kyiv (Marketing, advertising, and PR)
1. Plan and lead regular meetings with team to discuss present and future issues/updates.
2. I Monitor reports for any issues and convey concerns to directors and VP’s.
3. I Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools.
4. I Convey team needs and goals to management.
5. Support company and team vision and values through role modeling and coach desired behaviors.
Освіта
University of Nsukka
Faculty of Arts, Zaporizhzhia
Вища, з 2008 по 2012 (4 роки)
Mass Communication
Додаткова освіта та сертифікати
Fundamentals of Digital Marketing
2021
College of Management and Information Technology / Associate certificate in Business Mgt/Information System.
2012, 3 months
International Management Academy /Diploma in General Management
2012 3months
Знання і навички
Знання мов
Англійська — вільно
Додаткова інформація
I am a dynamic and result driven professional with a successful background in client services and communication.
I am Committed to achieving and exceeding demanding targets and business objectives while remaining focused on providing an exceptional standard of service to internal and external clients.
I possess excellent interpersonal and communication skills.
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
Customer service manager (support), HR manager
50000 грн, Дистанційно
Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 грн, Київ, Дистанційно
Account manager, customer support
Київ, Дистанційно
Customer Service Support менеджер
39000 грн, Полтава, Дистанційно
Customer support representative, account manager, personal assistant
Київ
Customer service manager, Project manager
35000 грн, Дистанційно