Резюме від 17 вересня 2021

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7396585

Help desk specialist, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Ajay Negi
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Mobile: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Address-Oleksy Tykhoho St, 81/83, Kyiv, 02000
Career Objective

To work in a dynamic environment which can fuel my professional growth & give me challenging
tasks where I can enhance my skills & potential to my best & utilize them to create new avenues in
the interest of the company

Work Experience Summary

Genpact, Gurgaon, India July 2015 - Present

Client Wells-Fargo, USA

Process Payment Operations

PROFESSIONAL EXPERIENCE

Current Profile

Current Position Working as a “Process Coach” with Genpact India pvt Ltd.

Current Employer Genpact India Pvt Ltd. erstwhile GE Capital International Services - One of the largest
BPO service providers.
Current Job I am aligned to the Banking vertical of Wells Fargo (one of the largest Bank in the US)
Payment Operation team – Buy to pay working as a Process Developer (Process
Coach).

Work Description

Key Responsibilities:

Processing Items: Processing 50% of the volumes with team.

SLA and TAT: Ensuring that all the Service Level Agreements for accuracy and Turnaround Time are met on
time for the process. (Daily TAT’s).

Work allocation: Being the work flow coordinator, I allocate work on daily basis according to the criticality of
iteams, knowledge and performance of the processor.

Subject Matter Expert: Query handling and supporting agents in critical scenarios. I provided valuable feedback
to agents to maintain good performance.

Quality Checks: Supervision of bad quality checks reported back to onshore team to ensure if it is done accurately
and reporting the errors to clients in time to prevent financial losses.

Reporting: I prepare the Weekly and Monthly dashboard for management reporting and customer reporting.

SOP Updation: Maintained timely audit and updated the Standard operating procedures (SOP) documents and
also informed the same to team, took Process Knowledge Tests, evaluating and sharing the obtained marks
with the team.
Trackers Maintenance: Maintaining the productivity tracker by pulling up different reports, accuracy tracker,
and doing analysis of individual performances and providing constructive feedbacks. Updating the Leave
tracker and keeping a track of leaves while approving the leaves to the team

Achievements

• Got 1 Silver Awards for maintaining exemplary performance.
• Got 2 Bronze awards for showing honesty and passion towards work.

Trainings Acquired

• Banking Boot Camp.
• Trained the Trainer.
• Lean Training
• Email Writing Skills
• Corporate Etiquette.
• Customer Centricity.
• Microsoft Excel.
• Corporate Email-writing skill.

Self -Assessment

• Can work independently, lead or work within a team environment.
• Strongly self-motivated and responsible for the given task.
• Willingness to learn.
• I constantly learn and successfully deliver solutions to problems.

Computer Proficiency

• MS Office and advanced MS Excel 2010.

Academic Qualification

• B.com graduate
• Intermediate from Rios board .
• High school from CBSE.

Hobbies

• Playing Cricket and Watching Movies

Personal Details

Father’s Name : Mr. Hira singh Negi
Date of Birth : 10-may-1994
Marital Status : Unmarried
Nationality : Indian
I hereby declare that the above written particulars are true to the best of my knowledge and belief.

Ajay Negi

Схожі кандидати

Керівник відділу підтримки (help desk)
Київ

Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 грн, Київ, Дистанційно

Support specialist
Київ, Інші країни

Support specialist
Київ, Дистанційно

Team Lead Support, руководитель службы поддержки
Київ, Дистанційно

Customer support specialist
30000 грн, Київ, Інші країни, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: