Резюме від 21 серпня 2023 PRO

Юлия

Керівник відділу персоналу, інспектор з кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
56 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу персоналу та заробітної плати

з 04.2019 по нині (5 років 1 місяць)
ТОВ "УМТ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

З/плата, нарахування, утримання, податки, відпустки, відрядження, КЗпП, прийняття та звільнення, табелювання працівників, особові справи, взаємодія з ПФУ, сканування та передача трудових книжок, звітність. Маю юридичну та економічну освіти.

Бухгалтер та кадровик

з 04.2012 по 12.2018 (6 років 8 місяців)
ЧП Гончаров, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

бухгалтер по матеріальним цінностям та ведення кадрового діловодства

Головний бухгалтер

з 02.2002 по 11.2011 (9 років 9 місяців)
Компнія по обслуговуванню ліфтів, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Повністю ведення підприємства. Податки, банк-клієнт, з/плата, звітність

Заступник головного бухгалтера по виробництву

з 08.1986 по 11.2001 (15 років 3 місяці)
ЗАО "РАО", Волгоград (Легка промисловість)

Освіта

Київський національний університет технологій та дизайну

Економіки, Київ
Вища, з 2011 по 2013 (2 роки)

Московський державний університет комерції

Економіка, Волгоград
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Костромський технікум

Бухгалтер промислового підприємства, Кострома
Середня спеціальна, з 1984 по 1986 (2 роки)

Знання і навички

Пользователь Internet Работа с оргтехникой 1С ЗУП BAS Здатність до навчання Активність Бухучёт, финансы, маркетинг, аналитика финансов, менеджмент,

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Проживаю м. Позняки

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: