Резюме від 7 квітня 2023 Файл

Христина

Економіст, бухгалтер

Вік:
44 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Боднар Христина
Бажана посада: Економіст, бухгалтер.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

 81151, Львівський район, с. Давидів,

Коротка інформація
Дата народження: 26.12.1979
Сімейний стан: заміжня
Національність: українка
Посвідчення водія: є

Професійні вміння
Знання бухгалтерського обліку Впевнений користувач ПК, Аналітичні здібності
згідно П (С)БО, податкового офісної техніки;
обліку;

Досвід роботи
Давидівська сільська рада До посадових обов'язків входило:
територіальної громади розподіл обов’язків між працівниками бухгалтерії;
Спеціаліст другої категорії, контроль за плануванням бюджету, кошторисів, штатних розписів закладів освіти,
Провідний спеціаліст відділу аналіз використання бюджетних коштів за їх призначенням;
фінансів бухгалтерського обліку контроль надходження та використання позабюджетних коштів;
та звітності, Головний бухгалтер контроль складання тарифікаційних списків, раціональний розподіл
відділу освіти, молоді та спорту педагогічного навантаження, нарахування і виплата заробітної плати;
щоквартальний аналіз господарсько-фінансової діяльності закладів освіти;
05/2017 - 09/2021
перевірка закладів освіти громади з метою раціонального використання
бюджетних коштів;
якісне і своєчасне виконання всіх фінансових звітів, стан матеріально-фінансового
обліку, фінансову дисципліну закладів освіти;
розробка і перевірка банківських документів.
ТОВ "Електролюкс Україна" До посадових обов'язків входило:
(ТЗОВ "Українська побутова контроль правильності оформлення та опрацювання вхідних бухгалтерських
техніка") документів, зокрема, документів від постачальників, щомісячна перевірка
Бухгалтер правильності проведення рахунків (включаючи перевірку балансів по митниці),
підготовка актів звірок, вирішення питань з постачальниками стосовно оплат та
06/2010 - 04/2016
заборгованостей;
оформлення довіреностей для отримання матеріальних цінностей;
участь в підготовці та здачі статистичної звітності у відповідності з українським
законодавством та вимогами головного бухгалтера підприємства;
контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
надання пропозицій щодо оптимізації бухгалтерських процесів;
додаткові обов’язки на інших бухгалтерських дільницях у разі відсутності колег з
відділу.
ТЗОВ "МонолітТрансБуд" ведення бухгалтерського та податкового обліку;
Бухгалтер подання податкових та статистичних звітів;
До посадових обов'язків входило: підготовка управлінської звітності згідно з усіма вимогами компанії та
законодавства.
03/2008 - 03/2010
Досвід роботи
ВАТ "СВЕМОН-ЗАХІД" забезпечення ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємств групи
Заступник головного бухгалтера компаній;
До посадових обов'язків входило: контроль за відображенням всіх господарських операцій, вчасною реєстрацією
податкових накладних;
03/2006 - 03/2008
контроль за розрахунками з бюджетом та контрагентами;
аналіз податкових зобов’язань та податкового кредиту;
аналіз фінансового стану підприємств групи компаній;
аналіз можливості оптимізації процесів і процедур;
складання та подання фінансової, податкової, статистичної звітності,
проходження перевірок.

Освіта
Львівський національний Економічний факультет за спеціальністю "Бухгалтерський облік і аудит"
університет ім. І. Франка
1996 - 2001

Львівський державний коледж Спеціальність "Організатор комерційної діяльності"
харчової і переробної
промисловості
1996 - 2000

Сертифікати
2005 Закінчила курси оператора комп'ютерного набору у ТЗОВ "МЕДІА-ВЕСТ" з
поглибленим вивченням 1С "Бухгалтерія"

Про себе
Коротко про себе Досвід роботи у бухгалтерській сфері на різних посадах 15 років. Умію працювати в
стресових ситуаціях як в команді, так і поодинці. Є навички ведення переговорного
процесу з контрагентами, банками та контролюючими органами задля
налагодження ефективної комунікації та співпраці для підприємства.
До особистих якостей можу віднести відповідальність, уважність, пунктуальність,
комунікабельність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: