Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Тетяна

Адміністратор, менеджер

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Обліковець з реєстру бухгалтерських даних

з 07.2019 по нині (4 роки 10 місяців)
ПП Золушка, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Перевіряти одержані первинні документи за формою та змістом
- Систематизувати одержані первинні документи, переносити інформацію, відображену в цих документах до відповідних відомостей
- Здійснювати реєстрацію документів, які надходять у підрозділ
- Готувати дані та форми документів для розрахункових операцій.
- Комплектувати в хронологічному порядку документи після їх оброблення, нумерує аркуші, складає внутрішній опис документів, засвідчувальний напис справи, підшиває або оправляє, оформлює обкладинку (титульний лист).

Адміністратор

з 10.2010 по 03.2019 (8 років 5 місяців)
ТОВ Острів Розваг, Житомир (дозвільний центр)

- забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів,
- створювати для них комфортні умови;
- здійснювати контроль за збереженням матеріальних цінностей;
- консультувати відвідувачів з питань наявних послуг;
- вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
- розглядати претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживати відповідних організаційно-технічних заходів;
- здійснювати контроль за раціональним оформленням приміщень,
- забезпечувати чистоту і порядок в приміщеннях і на прилеглих до них територіях;
- контролювати додержання робітниками підприємства організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту;
- інформувати керівництво підприємства, про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вживати заходів щодо їх ліквідації, здійснювати контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства;
- знання касової дисципліни;
- здійснювати роботу із службою інкасації;
- проводити закупку товарів для необхідної роботи центру.

Освіта

Полтавський університет бізнесу і права

Менеджент, Житомир
Вища, з 2007 по 2011 (4 роки)

Знання і навички

MS Office MS Excel MS Word MS PowerPoint Користувач Internet Opera Mozilla Firefox Internet Explorer Email Графічні редактори WordPad MS Paint Продаж Електронна звітність Ведення звітності 1С:Торгівля і склад

Додаткова інформація

Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
— знання оргтехніки (сканер, принтер);
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
— навички Інтернет продажу;
— грамотна усна і письмова мова;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— робота з касою;
— викладка товару;
— відкриття/закриття зміни;
— участь в проведенні інвентаризації;
— консультування та продаж товару в Instagram і Telegram;
— наповнення Instagram сторінок новими товарами;
— вміння працювати в команді;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — базовий рівень.

Особисті якості:

Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, ініціативна. Завжди націлена на результат, уважна до деталей, вмію працювати з великими обсягами інформації, порядна та маю гарне почуття гумору.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: одружена.
Діти: 2 дітей.
Можливість відряджень: ні
Шкідливих звичок немає.
Є водійське посвідчення категорії В.
Власне авто: так
Хобі: плавання та прогулянки по лісу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: