Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 12 квітня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7564150

Керівник проєкту

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ТЕТЕРІН
СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

.
Резюме вашого кандидата

Особисті дані:

Дата та місце народження: 16.06.1969р., м. Київ
е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
тел.моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:

- аспірант PhD (спеціальність 122 - комп'ютерні науки), кафедра організації авіаційних перевезень, НАУ;
- кафедра страхування, КНЕУ ім. Гетьмана - аспірантська тема дисертації: «управління фінансовим станом страхової організації»(незакінчена);
- Друга вища (магістр): Київський національний економічний університет ім. Гетьмана (магістр - фінансів);
- Перша вища (спеціаліст): Київський національний педагогічний університет, ім. Драгоманова (дефектологія / праця);
- Професійно-технічне училище «РАДІОЕЛЕКТРОНІКИ» №1, м. Київ;
-С/Ш №183, м. Київ.

Знання іноземних мов:

- англійська (Pre-Intermediate);
- німецька (сертифікат Гєте інституту за 2021рік) – рівень A1.

Трудова діяльність:
- 2022 – завідувач навчально–наукової лабораторії моделювання транспортних процесів та систем, кафедра організації авіаційних перевезень, ФТМЛ, НАУ;
- 2021– Кафедра механіки, інженер навчальної лабораторії, АФК, НАУ;
2020 - Генеральний директор Акціонерного товариства «Страхова група « Ю.БІ.АЙ-КООП »;
2019 - Начальник відділу аналітики, ІОЦ, Національного Авіаційного Університету (НАУ);
2018 - Директор департаменту перестрахування СК «Українська пожежна страхова компанія»;
2017 - Керівник ПрАТ «Український страховий капітал»;
2014 - 2016 створення туристичної компанії і її розвиток (ФОП, річні перевезення, тур товариство «Поплили з нами»);
2013 - Співзасновник благодійної організації «Чорнобильська лікарняна каса» і її розвиток;
2012 - 2013 СК «Європейський світ» (надалі названа акціонерами «ВЕЛТЛІНЕР») (Голова правління);
2010 - 2012 Директор київської дирекції СК «Провіта»;
2009 - 2010 CК «АІК-страхування»(Голова правління); СК «СТОЛИЦЯ» (Голова правління);
2008 - 2009 робота над кандидатською дисертацією: «Управління фінансовим станом страхової організації»;
2006 - 2008, СК «ІнтерТрансПоліс» (Голова правління);
- 2004 - 2006, СК «СТАТУС» (Голова правління);
- 2003 - 2004, СК «Вексель» (Начальник управління продажів, Виконавчий директор);
- 1999 - 2003, СК «Українська транспортна страхова компанія» (UTICO), (Директор департамен-
та особистого страхування, зам.директора медичного ассістансу), м. Київ;
1995-1998 – вчитель-вихователь, допоміжна школа-інтернат №4, м. Чернівці.

Напрями роботи в Національному авіаційному університеті (НАУ):
Виступи з презентаціями перед кафедрами НАУ з аналізом наукових робіт та їх просування через трансфер технологій;
- Підготовка пропозицій щодо участі та розробці нових технологій для кафедр НАУ;
- Підготовка та розміщення розробок науковців НАУ на платформах EEN(європейська), IFAR(німецька), U2.com(американська) та інше;
- Робота над дисертацією: «Моделі, метод та технологія управління ефективністю андерайтингу страхової компанії»;
- Розробка проекту на базі можливостей НАУ - створення ТЗ електричного літака;
- Участь у наукових конференціях;
- Підготовка пропозицій, створення бази даних та пошук партнерів за напрямками роботи кафедри;
- Налагодження роботи та створення мережі для ефективної роботи комп’ютерних класів кафедри механіки НАУ.

Напрями роботи в страхуванні:
просування різноманітних видів страхування з метою досягнення більш збалансованої структури страхового портфелю ( у 28філіях та роботи головного офісу);
формування системи мотивації;
проведення аналізу існуючого процесу андеррайтингу, для визначення збитковості та ліквідності результатів за видами та страхового портфеля, селекції ризиків, вибору умов страхування та обсягів страхового покриття СК, об’єктивного нарахування комісійної винагороди;
внести зміни в систему перестрахування, налагодити роботу звітності;
коригування існуючих програм і Правил страхування СК;
введення «табеля робочого часу» персонал Головного офісу та філій;
була запущена робота СК через ПРОФІТСОФТ, як основний інструмент для роботи агентів і філій через який відбувалась продаж і погодження страхових продуктів і формування страхових полісів;
впорядкування методології;
корегування роботи управління врегулювання збитків;
запущений електронний варіант продажу страхових продуктів, в т.ч. участь у тендерах...

Додаткові професійні навички:

- Уміння формувати команду однодумців в досягненні позитивного результату;
- Досвід успішного управління бізнесом компаній;
- В організації роботи підприємства з орієнтацією на отримання максимального прибутку для / або збільшення її вартості (в залежності від стратегії розвитку);
- У практичному досвіді успішних продажів і взаємин з клієнтами;
- Як Product-менеджер: створення нових продуктів, аналіз ринку, асортиментну політику, ціноутворення, просування продукту, планування KPI, формування вимог до продукту, визначення призначення продукту;
- наявність лідерських та управлінських навичок підтверджених успішним розвитком кар'єри;
- створенні агентської і філіальної мережі (з позитивним фінансовим результатом);
- формуванні в компанії: бюджету (і його виконання); стратегії розвитку, рекламно - маркетингової стратегії; системі мотивації персоналу; в запровадженні необхідних бізнес процесів і впорядкування документообігу;
- виступи з доповідями на міжнародних і професійних конференціях, написанні статей та презентацій за різними напрямками роботи компанії.

Додаткова інформація:
- Добре володіння пакетом MSOffice (Excel, Power Point, Word, (середній рівень - Access), графічні редактори (CorelDRAW), робота з електронною поштою (Outlook Express). Впевнена робота з різними браузерами (Opera, Chrome, Internet Explorer).

Сімейний стан:

Одружений.
Виховую три сина і одну доньку.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: