Резюме від 15 квітня 2024 Файл

Олена

Директор з логістики

Вік:
50 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Львів, Полтава, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

МЕЛЬНИК ОЛЕНА

Дата народження: 10.08.1973
Регіон: Україна
Контактний тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА:
2014 – 2015MBA
Спеціалізація: Логістика в агробізнесі
2003 – 2005Черкаський Державний Політехнічний Університет.
Спеціальність: облік та аудит
1990 – 1995Черкаський Державний Педагогічний Університет ім. Б. Хмельницького.
Спеціальність: хімія і біологія

Член УКАБ (Український клуб аграрного бізнесу) з 2016 р.

ДОСВІД РОБОТИ:

04.2023- теперішній час
Українська компанія по виробництву та дистрибуції насіння, засобів захисту рослин, мікродобрив, інокулянтів.
Керівник відділу логістики
У прямому підпорядкуванні: відділ транспортної логістики, механік, аналітик, 2 керівники складів. Загальний штат у підпорядкуванні 20 працівників.
• Управління транспортною (внутрішньою, ЗЕД) та складською логістикою
• Оцінка, покращення та впровадження логістичних процесів у бізнесі, зокрема у сферах складської та транспортної логістики
• Автоматизація логістичних процесів шляхом розробки технічного завдання та успішна реалізація модуля логістики в програмі 1С
• Впровадження модулю Нової Пошти в програмне забезпечення для автоматизації контролю за витратами з урахуванням розподілу витрат на доставку відповідно до категорій бухгалтерського обліку.
• Оптимізація логістичних ланцюгів поставок: постачальник-склад, склад-склад, склад-клієнт
• Розробка та впровадження стратегій для зниження затрат на складське утримання
• Менеджмент та управління витратами власного автопарку
• Аналіз даних та розробка стратегічних рекомендацій на основі інформації про логістичні потоки
• Створення системи контролю документообігу логістики
• Розробка та захист бюджету відділу, визначення стратегічних цілей та планування витрат
• Управління фінансовими ресурсами доставки, збереження товарів та ремонту техніки.
• Розробка та впровадження ключових показників ефективності (KPI) та систем мотивації працівників відділу.
Досягнення:
• Проведення системного аналізу та оновлення діючих процесів у відділі
• Впровадження автоматизованої системи управління логістикою з використанням програмного забезпечення 1С для оптимізації обробки замовлень, планування маршрутів та контролю транспортних витрат
• Економія витрат на доставку продукції 30% порівняно витрат минулого року

07.2022 –04.2023Агробудівельний Альянс «Астра»
Один з найбільших постачальників і сервісних операторів с/г техніки в Україні.
Керівник транспортної логістики
• Управління логістикою сільськогосподарської техніки та СГ продукції зернових та олійних культур (імпорт, експорт та перевезення по Україні, доставка залізничним та автотранспортом)
• Розробка бізнес-процесів логістики. Вдосконалення та оптимізація логістичних процесів в компанії.
• Документальний супровід митного оформлення вантажу (ЗЕД).
• Аналіз ринку транспортних послуг. Розробка цінової політики щодо перевезень.
• Укладання договорів на експедиторські послуги по залізничному та автотранспорту.
• Контроль, підтримка та забезпечення необхідного документообігу та платежів.
• Формування технічних завдань та систем звітності для 1С за напрямом логістики.
Досягнення:
• Формування та впровадження бізнес-процесу для відвантаження зерна на зовнішні ринки;
• Розробка ефективної системи розрахунків з перевізниками
• Систематизація існуючих процесів перевезення сільськогосподарської техніки;

08.2020 – 05.2022Harveast (СКМ)
Українська компанія, яка керує сільськогосподарськими активами в Київській, Житомирській та Донецькій областях. Земельний банк — 132 тис. га
Директор департаменту логістики ДП «Ілліч Агро Донбас»
У прямому підпорядкуванні: керівник диспетчерського відділу, керівник транспортного відділу, фахівець з кадрів та зарплати, менеджер з документообігу, 4 механіки АТП (загальний парк 120 авто). Загальний штат департаменту 156 працівників.
• Забезпечення ефективного транспортування вантажів та пасажирів. Управління автопарком.
• Організація та планування перевезення продукції з полів (96 тис га).
• Виконання контрактів щодо добових квот вивезення продукції в порт та відвантаження.
• Відвантаження та контроль виконання контрактів на сторонніх контрагентів.
• Приймання добрив, переукладання, пролонгація договорів із залізницею.
• Формування бази перевізників. Переговори та укладання договорів.
• Формування розцінок на різні види перевезень. Прорахунок оптимальної кількості машин. Оптимізація маршрутів.
• Контроль переміщення ТМЦ. Оптимізація логістичних витрат.
• Розробка KPI для співробітників підрозділу, розробка звітності, аналіз виконання.
• Контроль та забезпечення документообігу, своєчасних взаєморозрахунків із контрагентами.
• Формування технічних завдань для автоматизації логістичних процесів.
• Складання та контроль бюджету відділу.
Досягнення:
• Оптимізація кількості працівників підрозділу, перерозподіл функцій (5% від 164 чол).
• Скоротила найманий транспорт з 230 до 150 (оптимізація маршрутів, сервісу диспетчеризації, зменшення часу простоїв). Знизила розцінки на перевезення нижче середньоринкових на 10-15%.
• Створення бази стабільних контрагентів - знизила розцінки в збиральну кампанію, додатковий прибуток компанії від наданих послуг.
• Корекція бізнес-процесів підрозділу, створення нових ланцюгів, уникнення розширення штату, зменшення часу на виконання замовлень, зменшення помилок документообігу.
• Розробка та впровадження корпоративного інтернет ресурсу по консолідації та оптимізації виконання замовлень на перевезення від внутрішніх клієнтів з прозорою звітністю- зменшення нераціонального використання транспорту компанії, оптимізація робочого часу.
• Встановлення точок контролю на пріоритетних напрямках діяльності підрозділу - вчасність отримання інформації та надання даних учасникам бізнес-процесів.
• Аналітика транспортних ресурсів: виявлення непродуктивних одиниць транспорту.

09.2019 – 03.2020 Смарт Агро Менеджмент
Транспортна компанія, оператор логістичних послуг під ключ
Заступник директора по розвитку
• Запуск роботи компанії "з нуля". Первинний аудит ніші компанії, вибір стратегії розвитку.
• Запуск, побудова комплексних проектів із розробки та впровадження бізнес-процесів.
• Маркетингова стратегія компанії-сайт, презентація, комерційна пропозиція.
• Проведення переговорів, підписання контрактів з продажу логістичних послуг компанії.
• Підготовка компанії до міжнародної сертифікації ISO 9001.
Досягнення:
• Створення бізнес-процесів, опис процедур, формування структури компанії для виходу на український та міжнародний ринки.
• Формування бази крупних клієнтів компанії: перехід від посередницьких послуг до прямих контрактів - збільшення доходу компанії.
• Розробка стратегії розвитку компанії на 2 роки, вибір оптимальної моделі послуг.
• Побудова структури звітності за напрямками, доопрацювання модулів в 1С - скорочення часу на виконання операцій, виявлення слабких місць в роботі.

02.2018 – 04.2019 Агропросперіс
Група компаній, вирощування зернових та олійних культур, зберігання та продаж на світові ринки. Земельний банк — 300 тис. га.
Начальник відділу логістики
У прямому підпорядкуванні: 4 менеджери з логістики ЦО, 4 керівники диспетчерських відділів у регіонах. Функціональне керівництво логістикою 52 підприємств, складською службою на аутсорсингу (3 склади). Загалом у підпорядкуванні 98 працівників.
• Аудит та проектна робота з реструктуризації логістики холдингу.
• Робота з транспортними компаніями (пошук контрагентів, перевезення автотранспортом та залізничним транспортом). Документальний супровід митних та транспортних операцій.
• Порівняльний аналіз фрахту та брокерських послуг.
• Проект: «Аналітика польової логістики холдингу та способи оптимізації витрат».

Досягнення:
• Оптимізація кількості складів та об’єму приміщень, які використовувала компанія з урахуванням максимальної ефективності оберненості товарів та складських запасів- зменшення витрат на складське зберігання на 20% від попереднього року.
• Створення логістичних ланцюгів доставки з урахуванням специфіки продукції та термінів доставки - зменшення кількості найманого транспорту при дефіциті у високий сезон, стабілізація ціни на перевезення, вчасне отримання товару замовниками з дотриманням норм перевезення продукції.
• Оптимізація витрат: зменшення витрат на найманий транспорт (завдяки диференціації перевізників) на 13 млн грн, стабілізація та зменшення розцінок на роботи перевізників на 5-7% по року (зменшення кількості найманого транспорту з 2500 одиниць на 1700 автомобілів без зміни термінів збиральної компанії та дефіциту транспорту).
• Стабілізація розцінок по регіонах на весь термін збиральної компанії.

03.2013 – 02.2018Кернел
Найбільший у світі виробник і експортер соняшникової олії, провідний виробник і постачальник сільськогосподарської продукції на світові ринки. Земельний банк – 506 тис. га
Керівник напрямку логістики (9 кластерів)
У прямому підпорядкуванні: 9 керівників логістично-диспетчерських служб кластерів, 11 логістів, 9 фахівців з документообігу. Загальний штат у підпорядкуванні 100 працівників.
• Формування єдиних стандартів та процесів з управління транспортом.
• Побудова структури служби, залучення та навчання працівників.
• Управління та координація роботи диспетчерських центрів з логістичного спрямування.
• Розрахунок витрат за доставку, рентабельність доставки.
• Планування місць зберігання з урахуванням посівних площ.
• Централізація функції підбору транспортно-експедиторських послуг.
• Створення тендерної документації, погодження тендерів на перевезення.
• Прорахунок оптимальної кількості найманих машин.
• Оптимізація втрат під час транспортування.
• Розрахунок щоденних транспортних навантажень холдингу.
• Створення системи підсумкової звітності та якісних показників ефективності відділу.
Досягнення:
• Створення логістично-диспетчерських центрів, якісне управління логістикою на кластерах, коректна інформація для Центрального офісу.
• Створення єдиної моделі управління на всіх кластерах, підбір оптимальної схеми робити з зовнішніми та внутрішніми клієнтами.
• Впровадження WMS - зменшення помилок та кількості штату.
• Зниження вартості 1 тони перевезеного врожаю на 15% порівняно з попереднім періодом (у перший рік) за не зниження вартості палива на ринку.
• Градація розцінки для платників та не платників ПДВ – економія в порівнянні з минулим роком 9 млн грн.
• Оптимізація розцінок, економія склала 1,3 млн грн. за сезон.
• Централізація функції підбору транспортно-експедиторських послуг (1800 авто, 300 сільгосптехніки щодня, тральні перевезення).
• Скорочення середнього часу простою під елеваторами з доби до 3 годин, підвищення ефективності використання власного транспорту, міграція найманого транспорту між кластерами відповідно до збиральних компаній, закупка тралів на Західному регіоні, які окупились за сезон.
05.2011 – 08.2012ПВКП Едельвейс-А
Виробник бакалійних товарів під ТМ «Житниця» і «Меланка», дистрибутор ТМ «Олейна», «Королівський смак», «Щедрий дар», «Мрія» та ін. 1500 найменувань товарів в прайсі
Начальник відділу логістики
У прямому підпорядкуванні: керівник експедиційно-транспортної служби, 2 керівники складів, 2 керівники операційних відділів. Загальний штат у підпорядкуванні 50 працівників.
Досягнення:
• Зменшення помилок при формуванні замовлень, ріст кількості замовлень, зменшення витрат компанії на списання неліквідної продукції з 30 тис. до 700 грн. за період.
• Зменшення недостачі щомісячної складської інвентаризації з 5 тис до 300 грн.
• Розробка ТЗ в 1С та впровадження проекту логістики в роботу - скорочення штату працівників на 15% зі збільшенням обсягів продажів компанії на 10-12%.

12.2009 – 03.2013ТД Поляков
Дистрибутор продуктів харчування та напоїв; ТМ: Bacardi, Chivas, Jameson, Becherovka, Scots Lion, Martini, Askaneli, Тигран, Шабо, Artemovsk Winery», «КЗШВ», «Чернігівське», «Pepsi», «Сандора», «Агуша», «Жако», «Марія»
Начальник відділу логістики
У прямому підпорядкуванні начальник складу, начальник складу віп-продукції, керівник експедиційної служби, керівник транспортного відділу, керівник операційного відділу. Загальний штат у підпорядкуванні 200 працівників.
Досягнення:
• Економія логістичних витрат компанії на 7% за період роботи.
• Побудова ефективно працюючих моделей взаємодії та структури у сфері логістики.

02.2009 – 12.2009ПСП Ньютон
Дистрибуція напоїв ТМ «Оболонь», «Рогань», «Сандора», снекових груп. Штат 70 працівників.
Начальник відділу логістики
У прямому підпорядкуванні: 5 диспетчерів.
Досягнення:
• Впровадження GPS навігації та контролю руху- зменшення витрат палива на 5%
• Розробка та впровадження системи обліку та планування витратної та прибуткової частини підприємства, інтеграція її з системою бухгалтерського обліку.

10.2007 – 04.2008Західна молочна група
Підприємство у складі ГК Континіум. ТМ «Комо», «Гурманіка», «Молочна родина»
Директор Черкаської філії
У прямому підпорядкуванні: начальник торгової команди, головний бухгалтер, завідуючий складом, логіст, начальник операційного відділу, начальник транспортного відділу, 12 експедиторів. Загальний штат філії 40 працівників.
Досягнення:
• Організація роботи представництва, філії та відділу "з нуля".
• Створення системи підсумкової звітності та якісних показників ефективності відділу.
• Зменшення загальних витрат підприємства на 38% за період роботи.
• Збільшення клієнтської бази з 20 до 250 контрагентів, вхід в крупні торгові мережі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: