Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 19 квітня 2024 PRO

Віталія

Заступник директора, юрист, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора

з 03.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
Львівське комунальне підприємство "Рембуд", Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Головний спеціаліст

з 08.2022 по 03.2023 (7 місяців)
Департамент міської агломерації Львівської міської ради, Львів (Державні організації)

- планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель відповідно до заявок ініціаторів закупівель;
- здійснення вибору процедури закупівлі;
- проведення процедур закупівель / спрощених закупівель;
забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
- забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі»;
- забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»;
- визначення відповідності пропозицій вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в тому числі на підставі службових записок / висновків щодо відповідності технічним вимогам поданих пропозицій, отриманих від структурного підрозділу, що ініціював проведення закупівлі;
- робота з договорами;

Заступник начальника відділу адміністративних послуг управління аміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради

з 10.2015 по 10.2017 (2 роки)
Львівська міська рада, Львів (Державні організації)

До спектру моїх обов’язків входило:
-надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
-прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг здійснення їх реєстрації та подання документів відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;
- видача результатів адміністративних послуг;
-організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
-здійснення контролю за додержання суб’єктами надання послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
-складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
-координувала діяльність адміністраторів ,контролювала якість та своєчасність виконання ними обов’язків і т. д.

Освіта

Львівська комерційна академія

Факультет-юридичний, спеціальність- правознавство, Львів
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

диплом спеціаліст

Знання і навички

Користувач ПК Робота з оргтехнікою

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Італійська — початковий

Додаткова інформація

Вміння працювати з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, також реєстром речових прав на нерухоме майно.
Програмою 1С.
З майданчиками закупівель e-tender, Prozorro.

2012-2014 р. Кафедра підготовки офіцерів запасу Академії Сухопутних військ ім. П. Сагайдачного ( за спеціальністю- психолог, молодший лейтенант запасу).
Водійське посвідчення категорії В.
Наявність біометричного закордонного паспорта.
До роботи ставлюсь з максимальною віддачею. Хочу працювати в дружньому колективі , де усі поважають один одного.
Особисті якості:
Пунктуальність, комунікабельність, відповідальність, вміння працювати з людьми, старанність, оптимізм, вміння аналізувати ситуацію, бажання навчатись (самовдосконалюватись), креативний підхід до вирішення поставлених завдань та виконання їх вчасно та якісно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: