Резюме від 27 лютого 2024 Файл

Микола

Керівник відділу продажу

Вік:
49 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Рубінський Микола Юрійович
(р.н. 22 травня 1974 р.)
Луцьк, вул. прспект Соборності, 38, кв.49
Можливий переїзд до Львова
тел .: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета:
Пошук посади регіонального менеджера, начальника торгового відділу, директора відділу продажу. Очікувана зарплата від 70 000 грн/місяць. (Всього за рік 840-880 тис.грн/рік).
Освіта:

1996-2001 рр.
Волинський державний університет імені Лесі Українки
спеціальність: правознавство (диплом спеціаліста, правознавство)
1991-1996 рр.
Волинський державний університет імені Лесі Українки
спеціальність: іноземні мови (диплом спеціаліста, перекладач)

Додатково:

2002- 2009 рр.
Тренінги:
«Методи відбору персоналу»
«Інструменти ефективного менторства»
«Ефективні переговори»
«Складні переговори»
«Супервайзерський цикл»
«Математика продажу»
«Кукловоди», інше.

Досвід роботи:

Вересень 2017 по теперішній час
ТОВ «Сингента»
посада: Директор відділу продажу Західного регіону
(всього в підпорядкуванні 28 працівників, з них 4 керівника територій)
Основні обов’язки: підбір персоналу, навчання, мотивація, постановка завдань, контроль їх виконання, оцінка роботи підлеглих, менторство;
- планування бюджету на рік;
- планування річних продажів на довіреній території та забезпечення їх виконання;
- контроль дебіторської заборгованості по дистрибуторам та клієнтам;
- проведення тренувань для підлеглих;
- менторство;
- участь та проведення конференцій;
- планування і дотримання бюджетних показників;
Досягнення:
- збільшення об’ємів продажу на 133%;
- збільшений відсоток долі ринку 3 13% до 17%;
- збільшений відсоток по середньому СКЮ в портфелі клієнта на 44%;
- відсутність дебіторської заборгованості до кінця року;
- збільшення рентабельності роботи торгового представника;
- збільшений показник економії засобів в ланцюзі «торговий представник – транспортна логістика
- успішний запуск проекту «менторство».

Жовтень 2013 – серпень 2017 рр.
ТОВ «Агрі»
посада: Начальник відділу продажу Західного регіону
(всього в підпорядкуванні 7 працівників)
Основні обов’язки: підбір персоналу, навчання, мотивація, постановка завдань, контроль їх виконання, оцінка роботи персоналу;
- планування бюджету на рік;
- планування річних продажів на довіреній території та забезпечення їх виконання;
- контроль дебіторської заборгованості по команді, по клієнтам;
- проведення тренувань для підлеглих;
- контроль за дебіторською заборгованістю;
- планування і дотримання бюджетних показників;
- нарахування заробітної плати довіреній команді;
Досягнення:
- збільшення об’ємів продажу на 384%;
- збільшений відсоток по нумеричній дистрибуції на 38%;
- збільшений відсоток по середньому СКЮ в портфелі клієнта на 18%;
- відсутність дебіторської заборгованості до кінця року;
- збільшення рентабельності роботи торгового представника;
- збільшений показник економії засобів в ланцюзі «торговий представник – транспортна логістика;
- впровадження нової системи нарахування заробітної плати підлеглих

Вересень 2010 – липень 2013 рр.
ПАТ «Концерн Хлібпром»
посада: Начальник відділу продажу Західного регіону
(всього в підпорядкуванні 43 людини)
Основні обов’язки: підбір персоналу, навчання, мотивація, постановка завдань, контроль їх виконання, оцінка роботи персоналу;
- планування бюджету на рік;
- планування річних продажів на довіреній території та забезпечення їх виконання;
- контроль дебіторської заборгованості по команді, по клієнтам;
- проведення тренувань для супервайзерів;
- контроль за представленістю ТМ в торгових точках - storesheck;
- планування і дотримання бюджетних показників;
- нарахування заробітної плати довіреній команді;
Досягнення: - збільшений відсоток по нумеричній дистрибуції на 17%;
- збільшений відсоток по середньому СКЮ в торговій точці на 23%;
- зменшений відсоток повернення протермінованої хлібобулочної продукції з 46% до 18%;
- зменшений термін повернення дебіторської заборгованості до 8 днів;
- збільшення рентабельності роботи торгового представника;
- збільшений показник економії засобів в ланцюзі «торговий представник – транспортна логістика;
- впровадження нової системи нарахування заробітної плати підлеглих.
24 жовтня 2008 р.- 31 серпня 2010 рр.
Kraft Foods Ukraine
посада: територіальний менеджер Львівська область
(всього в підпорядкуванні 42 людини)
Основні обов’язки: підбір персоналу, навчання, мотивація, постановка завдань, контроль їх виконання, оцінка роботи персоналу,
- контроль дебіторської заборгованості по команді, по клієнтам;
- проведення тренувань для супервайзерів;
- контроль за представленістю ТМ в торгових точках - storesheck;
- проведення аудитів;
- планування і дотримання бюджетних показників;
- нарахування заробітної плати довіреній команді;
Досягнення: - збільшення продажу за 1,5 роки на даній посаді на 12%;
- зменшений термін повернення дебіторської заборгованості до 14 днів;
- збільшення рентабельності роботи торгового представника.

жовтень 2006 р.—
жовтень 2008 р.
Kraft Foods Ukraine
посада: територіальний супервайзер у м. Рівному, з 1.01.2008 р. у Львівській області.
- планування продажу на довіреній території;
- проведення тренінгів для торгових представників дистриб'юторів;
- контроль роботи торгових представників дистриб'юторів;
- відстежування і вивчення діяльності конкурентів;
- виведення на ринок нового бренду компанії.
Досягнення: введена в дію програма бонусаціі торгових представників дистриб'ютора, збільшений показник якісної дистрибуції у роздрібних торгових точках Львівської області на 14%.
грудень 2002 р.—
жовтень 2006 р.
ТОВ «Біотрейд», м. Луцьк
посада: територіальний супервайзер (у підпорядкуванні 5 чоловік)
- підбір персоналу, проведення співбесід;
- організація роботи торгового представника (етапи торгового візиту, мерчандайзинг по стандартах компанії);
- створення і впорядкування бази торгових точок і маршрутів і т.д.;
- контроль торгових представників – storesheck ;
- «тренінг в полі» з торговими представниками.
Досягнення: створення повноцінної робочої команди і збільшення нумеричної дистрибуції (м. Рівне і область) за 2 роки на 45%.

Професійні навички:
- досвід проведення переговорів, адміністративно-управлінської роботи, побудови системи продажів, підбору персоналу;
- ПК на рівні досвідченого користувача (пакет MS Office, Internet, E-mail, 1С)
- водійські права категорії «В» і «С», стаж водіння 24 рік.
Професійні якості:
- високий рівень працездатності;
- стійкість в стресових ситуаціях;
- винахідливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях;
- вміння навчати та навчатись;
- організаційні здібності;
- аналітичні здібності;
- навички ведення переговорів;
- виваженість, толерантність;
Мови:
- російська, українська – вільно, англійська, французька – середній рівень.

Особисті якості:
- позитивний і конструктивний підхід;
- лідерські якості;
- аналітичний склад розуму;
- спрямованість на результат, амбітність;
- активна життєва позиція, самоорганізація;
- порядність, гнучкість;
- дисциплінованість;
- чесність;
- повага до людей;
- відповідальність, пунктуальність;
- бажання працювати і заробляти;
- висока комунікабельність;
- розумне відчуття гумору.
Інше:
- наявність власного автомобіля;
- готовність до відряджень;
- надання рекомендацій на вимогу.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: