Резюме від 18 травня 2024 Файл

Олександр

Керівник адміністративно-господарського відділу

Вік:
69 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р е з ю м е

Особисті дані:
ПІБ: Демус Олександр Михайлович

Дата народження: 26 листопада 1954 року
Контактний тел.: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail: demuslesnik00@ gmail.com.

Місце народження: м.Львів.

Освіта: - вища технічна, інженер механік

Навчання:
1972-1977р. – Львівський лісотехнічеий інститут, механічний факультет.
Спеціальність: Інженер механік.

Досвід роботи:

1977 -1997 – Начальник лісопромислового комплексу. Білоцерківське державне лісове господарство.

Грудень 1997 – грудень 2006 Директор Клавдієвського державного лісового господарства.

Грудень 2006 – грудень 2017 Прат «Смарт-Холдинг» заступник директора ТОВ “Поділ-2000”, Керівник департаменту соціальних і гуманітарних програм. Виконавчий директор Міжнародного Благодійного Фонду на честь Пресвятої Богородиці, Директор департаменту АХО Прат «Смарт-Холдинг».В 2019 році робота -готельній комплекс”Братислава”- заступник директора з адміністративно-господарчих питань.2021 рік – Головний інженер заводу металовиробів ПрАТ Мехбуд.

Практичні навики:
заключення і супроводження угод по виконанню будівельних, ремонтних підрядних робіт та поставки послуг і матеріалів для утримання офісів компанії в м. Києві. Запоріжжі. Кривому Розі.
Забезпечення функціонування всіх інженерних мереж офісів компанії/електричні мережі тепло-газопостачання, вентиляція та кондиціювання, ліфтове господарство. .Реконструкція і ремонт інженерних мереж і дорожного покриття. Покрівель адміністративних будівель.
організація взаємодії з контролюючими та державними органами влади, вирішення земельних питань.
Організація забезпечення офісів витратними матеріалами, канцтоварами, офісними обладнаням.
організація функціонування кафе і ресторану в офісах компанії, вирішення кадрових питань.
Організація робіт що пов»язані з автотранспортним забезпеченням керівників компаніі та VIP-менеджерів.
Організація робіт по благоустрію територій офісів та офісних приміщень.
Організація роботи по охороні та забезпеченню безпеки в офісах компанії.
Створення єдиної системи підходів до правового супроводження діяльності головного офісу та мережі філій/відділень;
Трудове право (скорочення, звільнення, дисциплінарні стягнення, трудові спори тощо).

Навики роботи з компьютером: користувач Windows, Microsoft Excel, MS Office, Internet, Ліга- закон /1C-бухгалтерія, система LOTOS

Додаткова інформація:

Водійські права категорії «В». Досвід керування 40 років;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: