Светлана
Менеджер по продажам, туризму, персоналу
- Вік:
- 47 років
- Місто проживання:
- Павлоград
- Готовий працювати:
- Дніпро, Київ, Одеса, Павлоград
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7793439
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Мобільний телефон: [
Електронна адреса: svetlanasnna@gmaіl.com
Дата народження: 16.06.1976 р.
Адреса: вул. Центральна, буд.86 кв.50, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., Україна.
З метою пошуку роботи на посади: адміністратор, менеджер, фахівець в сфері управління персоналом
Професійна діяльність:
15.04.2011 – 28.02.2019 ПП Яковлева Н.М., менеджер, продавець непродовольчих товарів. В процесі роботи складала поточні та перспективні плани потреб підприємства в кадрах; плани професійного навчання та підвищення кваліфікації персоналу; організовувала та проводила управлінсько-виховні заходи (активні методи аналізу конкретних ситуацій, ділові ігри, соціально-психологічні тренінги). Розробляла нормативні акти, положення, інструкції, спрямовані на створення мультифункціональної системи мотивації праці.
20.01.2003 – 03.07.2003 ТОВ «Інді Радіо», рекламний агент. В період роботи виконувала наступні завдання: організовувала роботу з рекламування продукції та послуг з метою їх просування на ринки збуту, інформуючи споживачів про переваги, якості та відмінні властивості товарів та послуг, що рекламуються; здійснювала вибір форм і методів реклами в засобах масової інформації, їх текстового, інформаційно - комуникативного та музичного оформлення; визначала конкретних носіїв реклами (рекламні ролики), забезпечуючи доступність реклами; здійснювала контроль за розробленням та реалізацією договорів і контрактів з рекламування продукції та послуг; організовувала зв'язки з діловими партнерами, систему збору потрібної інформації та розширення зовнішніх зв'язків з метою вдосконалення рекламної діяльності; аналізувала попит на рекламну продукцію, та послуги, що надаються, організовувала вивчення потреби покупців та визначала спрямованість проведення рекламних кампаній.
01.07.1998 – 01.06.2001 ПП фірма «Урал», секретар-референт. В процесі роботи виконувала обов’язки, що включають організаційне забезпечення діяльності керівника. Приймала кореспонденцію, вела діловодство. Виконувала роботу з підготовки засідань і нарад. Здійснювала контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень. Вела контрольно-реєстраційну картотеку. Друкувала службові матеріали. Організовувала приймання відвідувачів.
Освіта:
01.09.1998 – 05.07.2004 Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», спеціальність «Менеджмент організацій», кваліфікація економіст менеджер
01.01.2003 – 03.02.2003 Гумінітарний центр м. Харків, тренінг «Ефективна комунікація» за програмою «Організаційна психологія»
Додаткова інформація:
Впевнений користувач ПК, водійське посвідчення категорії В.
Ділові риси: Працьовита, комунікабельна, відповідальна, здібна до навчання. Маю організаторські здібності, креативне мислення.
Інші резюме цього кандидата
9 500 грн
Павлоград, Дніпро, ще 4 міста
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Главный менеджер, Women secret, 15 років 1 місяць
9 500 грн
Павлоград, Дніпро, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Менеджер, Магазин Женской одежды, 7 років 10 місяців
Схожі кандидати
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Київ, Дистанційно
Sales manager, project manager, business development manager, bid manager, manager of procurement
Київ
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Київ, Дистанційно
Спеціаліст з найму та розвитку персоналу, HR-менеджер, HR-консультант
Київ, Дистанційно
Менеджер по роботі з персоналом, рекрутер, спеціаліст з кадрів (HR)
Київ
HR-менеджер, асистент HR-менеджера
20000 грн, Одеса, Дистанційно