Анастасія

Спеціаліст з обслуговування клієнтів, 30 000 грн

Розглядає посади: Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Менеджер з продажу, HR-менеджер, Адміністратор, Спеціаліст служби підтримки, Помічник керівника, Спеціаліст з фінансів, Фахівець з комплаєнсу, Заступник керуючого відділенням, Бізнес-консультант
Вид зайнятості: повна
Вік: 27 років
Місто проживання: Львів
Готовий працювати: Дистанційно, Львів
Розглядає посади:
Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Менеджер з продажу, HR-менеджер, Адміністратор, Спеціаліст служби підтримки, Помічник керівника, Спеціаліст з фінансів, Фахівець з комплаєнсу, Заступник керуючого відділенням, Бізнес-консультант
Вид зайнятості:
повна
Вік:
27 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 10.2025 по нині (3 місяці)
Sense Bank, Львів (Фінанси, банки, страхування)

працювала з вхідними запитами клієнтів та базою фізичних осіб,

надавала консультації та здійснювала продаж банківських послуг;
пропонувала послуги та допомагала клієнтам вибирати те, що їм підходить;

розвивала довготривалі стосунки з клієнтами та робити їх досвід у банку максимально комфортним

Заступник керуючого магазином

з 03.2023 по 07.2023 (5 місяців)
Д-стиль, Умань (Легка промисловість)

На посаді заступник керуючого магазином мої обов’язки включали:

Організація роботи магазину
•забезпечувала виконання планів продажів;
•контролювала викладку товару та дотримання стандартів мерчендайзингу;
•слідкувала за наявністю товару й робила замовлення.

Робота з персоналом
•організовувала графіки роботи співробітників;
•проводила навчання нових працівників та мотиваційні збори;
•контролювала якість обслуговування клієнтів.

Операційні процеси
•відповідала за касову дисципліну й інкасацію;
•контролювала дотримання внутрішніх стандартів та корпоративних правил;
•вирішувала конфліктні ситуації з клієнтами.

Звітність і керівництво
•готувала щоденні та щомісячні звіти для керівництва;
•брала участь у перевірках і внутрішніх аудитах;
•заміняла керуючого у разі його відсутності.

Моя роль була багатофункціональною: і керівник для команди, і контролер процесів, і людина, що відповідає за атмосферу та якість роботи магазину.

За короткий час на посаді заступника директора я навчила 3 нових співробітників, налагодила графіки так, щоб команда працювала більш ефективно, і допомогла підвищити продажі . Це показує, що я швидко адаптуюся та вмію брати на себе відповідальність.

Персональний асистент

з 02.2023 по 05.2025 (2 роки 4 місяці)
Entrepreneur, Дистанційно (Готельно-ресторанний бізнес)

підприємницька діяльність в Ізраїлі:
•Допомагала сім’ям у підтримці порядку в будинку та господарстві.
•Організовувала побутові процеси, забезпечувала комфорт .
•Виконувала доручення, пов’язані з доглядом за домом і господарством.
•Взаємодіяла з клієнтами англійською мовою.

Касир-операціоніст

з 02.2021 по 01.2023 (2 роки)
АТ А-банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

мої основні обов’язки були такими:
Робота з готівкою
•приймала та видавала гроші клієнтам;
•перевіряла справжність купюр;
•вела касову книгу та складала звіти.

Обслуговування клієнтів
•приймала різні платежі: комунальні, податки, штрафи;
•поповнювала карткові рахунки;
•здійснювала обмін валюти .

Документообіг і безпека
•оформлювала касові ордери та чеки;
•дотримувалась лімітів каси та інструкцій НБУ;
•щодня закривала касу й звіряла гроші з системою.

Додатково
•пропонувала клієнтам додаткові банківські послуги (картки, депозити, страховки);
•відповідала на базові питання про рахунки чи тарифи, а більш складні операції передавала менеджеру.

Освіта

Уманський національний університет садівництва

Харчові технології, Умань
Вища, з 2015 по 2020 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Study Less online Англійська мова

1,5 роки

Знання і навички

  • Сумлінність
  • Здатність до навчання
  • Доброзичливість
  • Комунікабельність
  • Чесність
  • Адаптивність
  • Неконфліктність
  • Активний продаж
  • Ведення CRM
  • Ведення документації
  • Користувач 1С
  • Дисциплінованість
  • Прямий продаж
  • Стресостійкість
  • Організованість
  • Управління командою
  • Уважність
  • Знання законодавства України
  • Ввічливість
  • Наполегливість

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Нещодавно отримала посвідчення водія категорії В.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: