Резюме від 26 лютого 2024 PRO

Інна

Спеціаліст з налаштування управлінського обліку

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор

з 04.2019 по 03.2022 (2 роки 11 місяців)
мережа модульних АЗС, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- координація побудови стратегічного фінансового плану;
- бюджетування
- консолідація та підготовка управлінської звітності (P&L, Баланс, Cash-Flow)
- автоматизації бізнес-процесів у 1С;
- оптимізування витрат для сприяння грошовим вливанням;
- участь у податковому плануванні;
- керівництво процесами систем управлінського обліку;
- забезпечення внутрішнього контролю;
- організація ефективної діяльності фінансово-економічного відділу та бухгалтерії;
- забезпечення формування обсягу коштів, достатнього для покриття поточних потреб;
- оптимізація грошового обороту;
- забезпечення ефективного використання вкладеного капіталу;
- максимізація прибутку при допустимому рівні ризику;
- забезпечення економічної стабільності компанії;
- інформування ТОП-менеджерів та спеціалістів з інших підрозділів, надання рекомендацій з фінансових питань;
- розрахунок зар/плати та бонусування;
- управління персоналом підлеглих служб, формуванні системи мотивації;
- аналіз відхилень план/факт та підготовка рекомендацій щодо оптимізації діяльності компанії;
- робота з банківськими/некомерційними установами;
- розробка нових бізнес-моделей.

Підпорядкованість – СЕО (власнику компанії)

У прямому підпорядкуванні 7 осіб (касир, аналітик, фінансист, заступник фінансового директора) Загальна кількість працівників фінансового відділу 14 осіб

Досягнення
Запуск з нуля програми 1с; впроваджено схему обліку палива; розроблено та впроваджено систему ціноутворення; розроблено систему бонусування співробітників (РМ, менеджерів та операторів); отримання схвалення від банківських/некомерційних установ

Керівник відділу внутрішнього аудиту

з 08.2017 по 01.2019 (1 рік 5 місяців)
Тревел Профешнл Груп, Київ (Туризм)

- прийняття оперативних управлінських рішень, які забезпечують нормалізацію фінансової діяльності;
- контроль діяльності фінансового відділу та бухгалтерії;
- надання управлінської звітності фін. та генеральному директору;
- аналіз відхилень факт. результатів та фінансових показників від запланованих;
- складання фактичної управлінської та фінансової звітності;
- обробка даних управлінського та фінансового обліку;
а також допомога фінансовому директору у підготовці та створенні різних видів фінансових звітів;
- допомога в організації ведення обліку в 1с (наведення порядку; - розробка нових рішень та порядку відображення проведення операцій тощо);
- моніторинг цін конкурентів Допомога у складанні планів продажу;
- розробка ступінчастої системи ціноутворення;
- перевірка корректності проведення планових та фактичних витрат;
- перевірка рентабельності;
- допомога керівникам відділів продажів у побудові звітів у різних інтерпретаціях та допомогу у плануванні;
- спільна робота з програмістами для впровадження нових схем проведення операцій

Підпорядкування ген. директору
Досягнення:
впровадження нової системи ціноутворення; створення нової автоматиованої системи моніторингу

Фінансовий контролер

з 07.2015 по 08.2017 (2 роки 1 місяць)
Компания UMH group, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- прийняття оперативних управлінських рішень, які забезпечують нормалізацію фінансової складової діяльності;
- планування бюджету підприємства з урахуванням аналізу попередніх помилок;
- контроль за веденням управлінського обліку;
- контроль діяльності фінансового відділу;
- надання управлінської звітності для керівника;
- аналіз відхилень факт. результатів фінансових показників від запланованих;
- складання фактичної управлінської та фінансової звітності;
- обробка даних управлінського та фінансового обліку;
ведення Cash Flow, а також допомогу керівнику у підготовці та створенні різних видів фінансових звітів;
- допомога в організації ведення обліку в 1с (наведення порядку)

Фінансовий аналітик

з 04.2013 по 06.2015 (2 роки 2 місяці)
Корпорація "Альпака", Київ (виробництво/реклама/маркетинг)

- аналіз фінансових показників діяльності підприємства (рентабельність, чистий прибуток);
- аналіз економічної ефективності проектів;
- складання щомісячних фінансових звітів;
- планування – аналіз – складання факту;
- ведення та контроль кредиторської та дебіторської заборгованості;
- ведення банківських та касових операцій;
- складання та контроль кошторисів проектів;
- розрахунок зар/плати;
- ведення P&L (управлінський звіт про прибутки та збитки);
- допомога програмістам у розробках та впровадженні нових продуктів діяльності

Досягення:
розробка, тестування та впровадження нового продукту діяльності компанїї.

Освіта

Чернігівський Державний Інститут Економіки і Управління

Бух облік та аудит, Чернігів
Вища, з 1998 по 2002 (4 роки)

Знання і навички

Налаштування управлінського обліку з нуля Безконфліктність

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Про себе
Цілеспрямованість, ініціативність, комунікативність, відкритість, чесність, орієнтація на результат, аналітичні здібності, відповідальність і пунктуальність, здатність до самоосвіти, вміння працювати з великою кількістю інформації, здатність мотивувати і надихати підлеглих, готовність приймати рішення в будь-яких питаннях з урахуванням економічних, правових та етичних норм

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: