Інна
Спеціаліст з налаштування управлінського обліку
- Зайнятість:
- Неповна зайнятість.
- Вік:
- 42 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7890960
Досвід роботи
Фінансовий директор
з 04.2019 по 03.2022
(2 роки 11 місяців)
мережа модульних АЗС, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- координація побудови стратегічного фінансового плану;
- бюджетування
- консолідація та підготовка управлінської звітності (P&L, Баланс, Cash-Flow)
- автоматизації бізнес-процесів у 1С;
- оптимізування витрат для сприяння грошовим вливанням;
- участь у податковому плануванні;
- керівництво процесами систем управлінського обліку;
- забезпечення внутрішнього контролю;
- організація ефективної діяльності фінансово-економічного відділу та бухгалтерії;
- забезпечення формування обсягу коштів, достатнього для покриття поточних потреб;
- оптимізація грошового обороту;
- забезпечення ефективного використання вкладеного капіталу;
- максимізація прибутку при допустимому рівні ризику;
- забезпечення економічної стабільності компанії;
- інформування ТОП-менеджерів та спеціалістів з інших підрозділів, надання рекомендацій з фінансових питань;
- розрахунок зар/плати та бонусування;
- управління персоналом підлеглих служб, формуванні системи мотивації;
- аналіз відхилень план/факт та підготовка рекомендацій щодо оптимізації діяльності компанії;
- робота з банківськими/некомерційними установами;
- розробка нових бізнес-моделей.
Підпорядкованість – СЕО (власнику компанії)
У прямому підпорядкуванні 7 осіб (касир, аналітик, фінансист, заступник фінансового директора) Загальна кількість працівників фінансового відділу 14 осіб
Досягнення
Запуск з нуля програми 1с; впроваджено схему обліку палива; розроблено та впроваджено систему ціноутворення; розроблено систему бонусування співробітників (РМ, менеджерів та операторів); отримання схвалення від банківських/некомерційних установ
Керівник відділу внутрішнього аудиту
з 08.2017 по 01.2019
(1 рік 5 місяців)
Тревел Профешнл Груп, Київ (Туризм)
- прийняття оперативних управлінських рішень, які забезпечують нормалізацію фінансової діяльності;
- контроль діяльності фінансового відділу та бухгалтерії;
- надання управлінської звітності фін. та генеральному директору;
- аналіз відхилень факт. результатів та фінансових показників від запланованих;
- складання фактичної управлінської та фінансової звітності;
- обробка даних управлінського та фінансового обліку;
а також допомога фінансовому директору у підготовці та створенні різних видів фінансових звітів;
- допомога в організації ведення обліку в 1с (наведення порядку; - розробка нових рішень та порядку відображення проведення операцій тощо);
- моніторинг цін конкурентів Допомога у складанні планів продажу;
- розробка ступінчастої системи ціноутворення;
- перевірка корректності проведення планових та фактичних витрат;
- перевірка рентабельності;
- допомога керівникам відділів продажів у побудові звітів у різних інтерпретаціях та допомогу у плануванні;
- спільна робота з програмістами для впровадження нових схем проведення операцій
Підпорядкування ген. директору
Досягнення:
впровадження нової системи ціноутворення; створення нової автоматиованої системи моніторингу
Фінансовий контролер
з 07.2015 по 08.2017
(2 роки 1 місяць)
Компания UMH group, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- прийняття оперативних управлінських рішень, які забезпечують нормалізацію фінансової складової діяльності;
- планування бюджету підприємства з урахуванням аналізу попередніх помилок;
- контроль за веденням управлінського обліку;
- контроль діяльності фінансового відділу;
- надання управлінської звітності для керівника;
- аналіз відхилень факт. результатів фінансових показників від запланованих;
- складання фактичної управлінської та фінансової звітності;
- обробка даних управлінського та фінансового обліку;
ведення Cash Flow, а також допомогу керівнику у підготовці та створенні різних видів фінансових звітів;
- допомога в організації ведення обліку в 1с (наведення порядку)
Фінансовий аналітик
з 04.2013 по 06.2015
(2 роки 2 місяці)
Корпорація "Альпака", Київ (виробництво/реклама/маркетинг)
- аналіз фінансових показників діяльності підприємства (рентабельність, чистий прибуток);
- аналіз економічної ефективності проектів;
- складання щомісячних фінансових звітів;
- планування – аналіз – складання факту;
- ведення та контроль кредиторської та дебіторської заборгованості;
- ведення банківських та касових операцій;
- складання та контроль кошторисів проектів;
- розрахунок зар/плати;
- ведення P&L (управлінський звіт про прибутки та збитки);
- допомога програмістам у розробках та впровадженні нових продуктів діяльності
Досягення:
розробка, тестування та впровадження нового продукту діяльності компанїї.
Освіта
Чернігівський Державний Інститут Економіки і Управління
Бух облік та аудит, Чернігів
Вища, з 1998 по 2002 (4 роки)
Знання і навички
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
Про себе
Цілеспрямованість, ініціативність, комунікативність, відкритість, чесність, орієнтація на результат, аналітичні здібності, відповідальність і пунктуальність, здатність до самоосвіти, вміння працювати з великою кількістю інформації, здатність мотивувати і надихати підлеглих, готовність приймати рішення в будь-яких питаннях з урахуванням економічних, правових та етичних норм
Схожі кандидати
Спеціаліст з налаштування бухгалтерського та управлінського обліку
Дніпро, Дистанційно
Аналітик, економіст, спеціаліст з управлінського обліку
35000 грн, Київ
Економіст, спеціаліст з управлінського обліку, бухгалтер
Дистанційно
Спеціаліст з управлінського обліку
50000 грн, Київ
Бухгалтер, економіст, спеціаліст з управлінського обліку
Інші країни, Дистанційно