Резюме від 25 січня 2024 Файл

Анна

Юрист, менеджер по персоналу, HR, спеціаліст з документообігу

Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Близнюк Анна Ігорівна

Дата народження: 20.06.1982 , м. Київ
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Направлення спеціалізації юрист.

ОСВІТА
2000- 2005
Київський юридичний інститут МВС України.
Спеціальність - «Правознавство», кваліфікація - юрист.

ДОСВІД РОБОТ

2009 - 2020

ДП «Науканафтогаз» НАК «Нафтогаз України»:

провідний фахівець відділу організаційно-розпорядчої роботи управління по роботі з персоналом (2009-2010);
головний фахівець відділу організаційно-розпорядчої роботи адміністративного управління (2010-2012);
головний юрисконсульт сектора претензійно-позовної роботи (2012-2015);
головний юрисконсульт сектора договірної роботи юридичного управління (2015-2020).

2004 - 2008

помічник директора - ТОВ «Софтлайн Інтернешнл»

2001- 2004

Державний департамент України з питань виконання покарань:

старший інспектор відділу по керівництву слідчими ізоляторами (2001-2002);
старший інспектор відділу інформаційного забезпечення, аналізу, узагальнення і планування роботи управління по керівництву слідчими ізоляторами (2002);
старший інспектор режимно-секретного відділу управління справами центрального апарату (2002-2004)

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ
підготовка документів, необхідних для погодження та підписання договорів, проведення попередньої правової експертизи;
підготовка проектів договорів, угод, контрактів, додаткових угод, які можуть укладатись на Підприємстві;
претензійно-позовна робота (в частині виконання договірних зобов’язань);
підготовка процесуальних документів, посадових інструкцій, наказів, розпоряджень згідно з компетенцією Управління;
правовий аналіз розпорядчих документів, положень, які готуються на Підприємстві та їх підготовка;
постійний моніторинг баз даних проектів та затверджених нормативних документів щодо змін до законодавства України стосовно діяльності Підприємства;
представлення інтересів Підприємства в судових органах, органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях усіх форм власності, правоохоронних органах, виконавчій службі;
відстеження змін у законодавчих і нормативних актах з питань трудового законодавства;
підбір персоналу (співбесіди);
контроль ведення документів на прийом та звільнення співробітників;
підготовка проектів наказів по організації з основної діяльності та контроль їх відповідності нормативно-правовим актам та законодавству України;
оформлення листків непрацездатності;
складання та ведення табелів робочого часу;
складання та ведення графіків відпусток;
ведення реєстрів (наказів, договорів, трудових книжок і тп.);
проведення та оформлення інвентаризації;
загальне діловодство;
робота з документами, кореспонденція, правове регулювання трудових відносин, обробка та реєстрація вхідних/вихідних документів, листування;
організація та координація робочого графіка директора (ведення робочого календаря, контроль важливих подій, включення їх у робочий графік та організація візитів);
узгодження/організація нарад, зустрічей, робота з інформаційними ресурсами, пошук та систематизація інформації, організація ділових поїздок, відряджень;
виконання оперативних завдань та особистих доручень керівників;
координація та контроль термінів виконання угод/договореностей;
забезпечення фінансово-господарської діяльності підприємства;
ведення внутрішнього документообігу.

ЗНАННЯ МОВ
російська, українська - вільно на діловому рівні, англійська -на базовому рівні.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
досвідчений користувач ПК (Internet, Liga Zakon, Lotus Notes, Windows Microsoft Office-Word, Excel и т.д.).

ДІЛОВІ ТА ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
відповідальність, добросовісність, пунктуальність, комунікабельність, порядність, цілеспрямованість, уважність, здатність до навчання, врівноваженість, тактовність, організованість, вміння працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: