Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 20 березня 2024 PRO

Максим

HRD, HRBP, керівник по роботі з персоналом

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 10.2022 по нині (1 рік 6 місяців)
Mines Advisory Group (строковий договір), Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- побудова HR-процесів філії іноземної неурядової організації в Україні з "0" у відповідності до вимог головного офісу та українського законодавства;
- регламентація процесів у галузі управління персоналом;
- опис структури філії компанії, бізнес процесів, розробка та затвердження локальних нормативних актів (інструкцій, положень, процедур);
- підготовка документів з питань управління персоналом для акредитації компанії в Україні;
- підбір персоналу різного рівня, складання профілю посади, проведення інтерв’ю;
- адаптація нових співробітників, складання таймінгу випробного терміну, оцінка його результатів;
- запровадження та підтримка кадрового документообігу в повному обсязі.

Talent Acquisition Specialist

з 06.2021 по 07.2022 (1 рік 1 місяць)
Національний аграрний холдинг "Ерідон" (близько 1000 штатних одиниць), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отримання заявки та до виходу кандидата на роботу (від лінійного виробничого та молодшого технічного персоналу до кандиадтів ТОП рівня) для головного офісу компанії та регіональних структурних підрозділів: підготовка профілю вакансії, розміщення вакансії на job-сайтах, в соціальних мережах, відбір та аналіз резюме;
- проведення співбесід, отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;
- адаптація: знайомство з компанією та колективом, welcome-day, проведення презентації з використанням корпоративного сайту компанії для новачків тощо;
- документальний супровід прийняття нових співробітників (підготовка job-offer, узгодження умов оплати праці, підготовка заявки на забезпечення процівника товарно-матеріальними цінностями);
- побудова партнерських відносин з керівниками відокремлених структурних підрозділів та HR-партнерами;
- формування те реалізація стратегії взаємодії з підпорядкованими відокремленими структурними підрозділами, визначенння основних приорітетів у роботі.

HR BP / Менеджер з персоналу (єдиний)

з 09.2019 по 06.2021 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Авангард" (140 штатних одиниць), Вишневе (Машинобудування)

- повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отрмання заявки та до виходу кандидата на роботу (від лінійного виробничого та молодшого технічного персоналу до кандидатів ТОП рівня): підготовка профілю вакансії, розміщення вакансії на job-сайтах, в соціальних мережах, прямий пошук, організація розклейки оголошень (для відповідної цільової аудиторії), відбір та аналіз резюме;
- проведення співбесід, отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;
- контроль проходження кандидатами випробного терміну;
адаптація, onboarding (проведення Welcome day, постановка та контроль виконання завдань на випробний термін, консультативна підтримка в період випробного терміну);
- утримання персоналу (проведення вихідного інтерв'ю при звільненні, з'ясування причин звільнення, кадрові ротації, нематеріальна мотивація персоналу, створення кадрового резерву);
- моніторинг задоволеності персоналу: зустрічі, збір відгуків, проведення різноманітних опитувань, в т.ч. - eNPS;
- моніторинг та аналіз рівня заробітних плат по підприємствах галузі, підготовка пропозицій керівництву щодо змін/оптимізації штату та ФОП;
- формування організаційної струткури та бюджетування HR-функції;
- кадрове адміністрування та ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штатний розпис, табелювання, оргструктура, всі види загальних та кадрових наказів, прийом, звільнення, переведення, відпустки, графік відпусток, лікарняні, особові справи, трудові книжки, звітність) у відповідності до вимог чинного законодавства України;
- розробка та впровадження правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи та інших нормативних актів компанії, контроль їх виконання;
- конcультування та надання допомоги керівникам структурних підрозділів щодо питань управління персоналом;
- вирішення трудових суперечок (досвід позитивного врегулювання проблемних звільнень);
- успішний досвід роботи з контролюючими органами, органами державної влади (місцева адміністрація, центр зайнятості, державна фіскальна служба).

Заступник начальника відділу персоналу

з 10.2015 по 08.2019 (3 роки 10 місяців)
ПрАТ "Індар" (400 штатних одиниць), Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отрмання заявки та до виходу кандидата на роботу (від лінійного виробничого та молодшого технічного персоналу до кандидатів ТОП рівня): підготовка профілю вакансії, розміщення вакансії на job-сайтах, в соціальних мережах, прямий пошук, організація розклейки оголошень (для відповідної цільової аудиторії), відбір та аналіз резюме;
- проведення співбесід, отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;
- адаптація та моніторинг задоволеності персоналу;
- моніторинг та аналіз рівня заробітних плат по підприємствах галузі, підготовка пропозицій керівництву щодо змін/оптимізації штату та ФОП;
- кадрове адміністрування та ведення кадрового діловодства в повному обсязі (штатний розпис, оргструктура, всі види загальних та кадрових наказів, прийом, звільнення, переведення, відпустки, графік відпусток, лікарняні, особові справи, трудові книжки, звітність) у відповідності до вимог чинного законодавства України;
робота з підсумованим обліком робочого часу, розробка графіків роботи;
- робота з внутрішнім кадровим резервом;
- розробка та впровадження правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи та інших нормативних актів компанії, контроль їх виконання;
- організація роботи з профільними вищими учбовими закладами: укладання договорів про співпрацю, організація проведення практики студентів, впровадження програми залучення молодих спеціалістів до роботи на підприємстві, проведення ознайомчих екскурсій);
- конcультування та надання допомоги керівникам структурних підрозділів щодо питань управління персоналом;
- робота та організація заходів з матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу компанії;
- вирішення трудових суперечок (досвід позитивного врегулювання проблемних звільнень);
- успішний досвід роботи з контролюючими органами, органами державної влади (місцева адміністрація, центр зайнятості, державна фіскальна служба, статистика, фонд інвалідів).

Заступник начальника / в.о. начальника управління

з 03.2008 по 09.2015 (7 років 6 місяців)
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація, управління праці та соціального захисту населення (80 штатних одиниць), Київ (Державні організації)

- контроль та керівництво діяльністю підпорядкованих відділів, зокрема, але не виключно, відділу праці та соціально трудових відносин та відділу кадрової роботи (в підпорядкування - від 25 до 80 осіб);
- проведення співбесід та підбору кандидатів на заміщення вакантних посад, організація проведення конкурсу для заміщення вакантних посад державних службовців;
- контроль за правильністю ведення кадрової документації;
- взяття участі в проведенні перевірок щодо дотримання підприємствами та організаціями району трудового законодавства України (кадрові аудити);
- організація роботи щодо розгляду та вирішення трудових суперечок на підприємствах району;
- розгляд звернень громадян щодо порушення роботодавцями району законодавства про працю;
- забезпечення дотримання працівниками діючого законодавства України відповідно до напрямку роботи;
- координація роботи структурних підрозділів управління та райдержадміністрації; робота зі зверненнями громадян.

PR-менеджер

з 10.2007 по 02.2008 (4 місяці)
Видавництво "Факт", Київ (Видавництво, поліграфія)

- організація заходів, презентацій, прес-конференцій, підготовка прес-релізів;
- наповнення сайту видавництва;
- розробка концепцій просування авторів та нових видань.

Менеджер проектів

з 12.2006 по 02.2008 (1 рік 2 місяці)
Громадська організація "Асоціація сприяння та розвитку міжнародних зв'язків "Печерськ-Інтер", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- пошук грантодавців;
- оформлення та ведення грантів;
- впровадження та менеджмент різноманітних проектів соціально-гуманітарного напрямку;
- обробка ділової кореспонденції, діловодство;
переклад;
- організація прийому та розміщення іноземних делегацій в Києві та Україні, супровід іноземних делегацій.

Освіта

Національна академія державного управління при Президентові України

Факультет територіального управління та соціально-економічного розвитку, магістр державного управління, Київ
Вища, з 2011 по 2014 (3 роки)

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Інститут філології, філолог арабської та англійської мови та літератури, магістр, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Всеукраїнський кадровий конгрес

2015, 1 день

VII всеукраїнські кадрові збори

2016, 1 день

Літній курс успішного кадровика

2016, 2 дня

Основи управління якістю. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 13485:2016

2016, 2 дня

Знання і навички

Користувач ПК 1С ЗУП 1С УВП Нарахування зарплати

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

Досвід підбору, адаптації та управління персоналом; навички планування та прогнозування; досконалі знання трудового законодавства України; досвід організації системи документообігу; навички роботи з великим документообігом та масивами інформації; впевнений користувач ПК та програмних комплексів 1С: Підприємство 7.7, 1С: УПП 8.3; наявність водійського посвідчення категорії В.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: