Резюме від 4 квітня 2024 Файл

Інна

Менеджер управління персоналом (соціально-психологiчна робота)

Вік:
46 років
Місто проживання:
Лебедин
Готовий працювати:
Умань, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кравчук Інна Миколаївна
Дата / місце народження: 15.12.1977р./ Кіровоградська обл.
Місце реєстрації, проживання: Черкаська обл./Лебедин
Громадянство: українське
Контакти:
Kyivstar: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») / Telegram, Viber
Iliad: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») / WhatsApp
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Професійні інтереси

напрямок: менеджмент / управління персоналом / профорієнтація / соціально-психологічна робота
сектор: санаторно-курортні заклади, готелі, рекреаційно-оздоровчі центри, громадські організації

Освіта

Вересень 2019— червень 2021
Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП)
ННІнститут міжнародних відносин та соціальних наук
м.Київ, вул. Фрометівська, 2
рівень вищої освіти: магістр, форма навчання: заочна
спеціальність: Психологія, спеціалізація: Клінічна психологія та психотерапія
н/в практика та стажування: дитячий будинок-інтернат (Черкаська обл.), центр пробації (Черкаська
обл.), догляд у сім’ї за дітьми з відхиленнями психо-фізіологічного розвитку (Італія, м.Мілан)

Вересень 1995 — Червень 2000
Уманська державна аграрна академія (УНУС)
Національний університет садівництва
Черкаська обл., м.Умань, вул. Інтернаціональна, 2
рівень вищої освіти: спеціаліст, форма навчання: стаціонарна
спеціальність: Менеджмент організацій, спеціалізація: Орг. зовнішньо-економічної діяльності
н/в практика та стажування: організація власної підприємницької діяльності у сфері АПК (тепличне
господарство, Черкаська обл.), сезонні контракти в садівництві (Польща/м.Познань, Італія/м.Россано,
Фінляндія/м.Лахті, м.Йоенсу)

Досвід роботи

Червень 2016 — Вересень 2023
Готельно-ресторанний, туристичний сектор / Settore turismo-commercio e alberghiero
Готелі/Hotels: Sandra (2023), Suprem (2022), Bonaria (2022), Le Terrazze (2017-2018),
Scigliano (2016), Сampeggio Pitagora (2016)
Італія: Rimini/м.Ріміні, Riccione/м.Річчоне, Rossano/м.Россано
адмiнiстратор ресторану, офіціант зали готелю, баріста кафе готелю / amministratore, cameriera sala,
barista контракт сезонний на 5-6 місяців / contratto di lavoro subordinato (stagionale) 5-6 mesi

Березень 2008 — Січень 2015
ПАТ "Банк інвестицій та заощаджень" (БІЗБанк)
Київ, вул. Мельникова, 83-Д, головний офіс, (25 відділень)
начальник відділу супроводження операцій фізичних осіб (бек-офіс), додатково: в.о. нач. відділу
валютного контролю фіз. осіб (бек-офіс)
Управління супроводження клієнтських операцій та валютного контролю Операційного департаменту
начальник відділу депозитних (пасивних) операцій фізичних осіб та індивідуальних сейфів (фронт-офіс,
бек-офіс) додатково: в.о. нач. регіональних відділень, в.о. нач. відділу валютного контролю фіз. осіб
Управління обслуговування клієнтських рахунків фізичних осіб та валютного контролю Операційного
департаменту
головний спеціаліст, провідний спеціаліст, спеціаліст відділу клієнтських операцій фіз.осіб (фронт-офіс)
Управління обслуговування клієнтських рахунків фізичних осіб та валютного контролю Операційного
департаменту
Листопад 2005 — Червень 2007
ПАТ "ВАБанк" (ВіЕйБіБанк, VABBank)
Київ, вул. Дегтярівська, 36, Перша Київська Філія (35 відділень)
Спеціаліст з кадрового діловодства / секретар директора філії
Обов'язки: кадрове діловодство, підбір персоналу для відділень, складання характеристик та
рекомендаційних листів, формування штатного розкладу, аналіз заробітних плат, щоденний контроль
електронної пошти НБУ, організація рабочого графіку директора філії, ділове листування, вирішення
організаційних питань з відділеннями, реорганізація документообігу в т.ч. кадрового, ін.

Жовтень 2000 — Вересень 2005
Громадська організація ВГО "ВАП" (UARP)
Київ, вул. Нижній Вал, 21, головний офіс (10 відділень)
Офіс-менеджер / менеджер проектів
Обов'язки: ділове листування, підписання договорів про співробітництво, формування з нуля
клієнтської бази даних, документооборот з нуля, відрядження по Україні, контроль роботи регіональных
відділень, пошук організацій-партнерів, волонтерів, участь в різних проектах та програмах для
пенсіонерів. Організація адміністративної роботи головного офісу, в т.ч. в.о. помічника голови правління
ВГО “Всеукраїнська асоціація пенсіонерів”, ін.

Ключові навички

Володіння мовами Українська — рідна мова, вільне володіння
Російська — С1/С2, вільне володіння
Італійська — А2/B2, розмовний рівень
Англійська — А2/B2, письмовий рівень

Впевнений користувач ПК: Microsoft Office (Word, Excel), соц. мереж та Інтернет.
Технічні навички / Досвідчений користувач платіжних систем та програм: SRBank, WU, MG, SWIFT
можливості Технічна можливість дистанційної роботи: ПК HP, Windows 10, intel R, прінтер HP

Швидкість прийняття рішень; Комплексне вирішення проблем; Організаторські
Професійні навички/ здібності; Уміння працювати з великим об'ємом інформації; Здатність
компетенції концентруватись на деталях; Лідерські якості; Навички контролю;
Клієнтоорієнтованість; Уміння працювати як автономно так і в команді;
Орієнтація на досягнення результату; Орієнтація на розвиток; Завжди в режимі
навчання (life-long leaning)

Особисті якості Чесність; Порядність; Активність; Самостійність; Ініціативність; Креативність;
Об’єктивність; Комунікабельність; Стресостійкість; Неупередженість;
Доброзичливість; Щирість; Емпатія, розвинене почуття Гумору; Творчі здібності;
Логічне мислення; Екстравертність; Інтуїція

Додаткова - курс навчання: менеджмент HR + охорона праці (Corso di Formazione
інформація Risponsabile Risorse Umane, Італія/м.Мілан, 10/2017)
- курс навчання: профкар'єра та профорієнтація + тестування програм зі
студентами ліцея МАУП (дистанційне навчання, м.Київ, 10/2021)
- дод. досвід: в.о. Нач. відділення зв'язку АТ Укрпошта на період відпустки
керівника (Черкаська обл., 09/2021)
- дод. досвід: в.о. Нач. відділення банку ПАТ "Банк інвестицій та заощаджень"
на період відпусток керівників відділень № 1, №2, №3 (м.Київ, 2010-2012р.р.)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: