Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Анастасія

Директор з маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділа маркетингу та звязків з громадськістю

з 12.2019 по 07.2022 (2 роки 7 місяців)
Університет митної справи та фінансів, Дніпро (Освіта, наука)

• Розробка та забезпечення реалізації маркетингових стратегій, планів, окремих маркетингових кампаній;
• Розробка та впровадження нових діджитал-інструментів;
• Розвиток відносин з ключовими партнерами та стейкхолдерами, управління комунікаціями установи;
• Організація заходів для ЗМІ (круглі столи, конференції тощо);
• Визначення релевантних каналів комунікації і оптимального формату взаємодії для програм та проектів організації;
• Мінімізація репутаційних ризиків, забезпечення при необхідності, кризових комунікацій;
• Розробка та забезпечення впровадження плану комунікації;
• Медіа планування;
• Планування, моніторинг та контроль бюджету маркетингових та PR-активностей;
• Прогнозування впливу на імідж Університету тих чи інших запланованих акцій;
• Маркетингові дослідження попиту на інформацію щодо діяльності Університету
• Аналіз зовнішнього середовища на предмет вивчення відношення щодо діяльності Університету, організація опитувань, анкетування та інтерв’ювання громадськості для виявлення реального відношення до іміджу;
• Участь у формуванні/розробці нових продуктів, освітніх програм та тренінгів Університету;
• Інформування керівних органів про результати опитувань громадської думки (споживачів, засобів масової інформації, представників владних структур, партнерів і клієнтів тощо);
• Реагування на запити засобів масової інформації й інших представників громадськості про діяльність Університету, рекомендації PR-фахівцям з висвітлення й інтерпретації тих чи інших подій;
• Аналіз ефективності проведених маркетингових та PR-кампаній;
• Організація тренінгів для членів для працівників із взаємодії з засобами масової інформації, представниками громадськості;
• Розробка пропозицій щодо удосконалення структури взаємодії PR-персоналу з іншими структурними підрозділами Фонду;
• Ведення документації в межах своїх функціональних обов’язків та підготовка звітності у встановлений термін;
• Забезпечення адміністрування офіційного веб-сайту, сторінки в соціальних мережах Університету;
• Спілкування з представниками громадськості і засобами масової інформації, створення загального контуру фірмового стилю Університету, розробка та дотримання плану заходів щодо формування чи корегування іміджу, розробка проекту тематико-фінансового плану роботи маркетингового відділу PR-фахівців.
Основним досягненням нашої команди вважаю виконання плану по формуванню позитивного іміджу Університиета у вступників та їх батьків і повні ліценційні набори у 2020 та 2021 навчальному роках. Нам вдалося зібрати, навчити, і підготувати команду з студентів та співробітників, яка буде і надалі працювати в Університеті і займатись маркетингом. Фінансовим результатом можна вважати повний ліцензійний набір студентів на контрактну форму навчання з урахуванням того, що вартість навчання в УМСФ вже 2 роки встановлена державою значно вище за вартість навчання в інших закладах освіти регіону. Власним результатом, вважаю малобюджетну стратегію та ії ефективну реалізацію.

Експерт з маркетингу та менеджменту

з 01.2010 по 08.2022 (12 років 7 місяців)
Експерт з маркетингу та менеджменту, Інші країни, міста України (медицина, психологія, офтальмологія, краса.)

Обовʼязки:
вивчення ринку,
підготовка маркетингової стратегії,
підбор персонала та підрядників для реалізації,
реалізація стратегій,
підготовка і зхист звітів,
корегування заходів та оновлення стратегій,
масштабування компаній,
релокація бізнесів через карантит, війну росії проти України,

Досягненням в сфері консалтингу та побудови бізнесів вважаю те, що мої клієнти співпрацюють зі мною від 2 років і більше, ми разом вибудовуємо компанії і стратегії які мають монетизацію і можливість росту та масштабування.

Освіта

Університет Митної справи та фінансів

Аспірантура.економіка, Дніпро
Вища, з 2019 по 2022 (3 роки)

Написання дисертаційного дослідження на тему "Цифрома економіка в глобальному середовищі"
Викладання практичних аспектів маркетингової діяльності студентам спеціальностей "Маркетинг","Філологія", "Фінанси".

Донецький національний університет

Факультет економіки, Маркетинг, Донецьк
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Стенфордський університет. Дизайн мислення

2019, 12 місяців

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: