• Файл

Алина

Оператор call-центра, менеджер по продажам

Вік:
34 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Заєць Аліна Сергіївна
Дата народження: 07.02.1990 р.
Адреса проживання: м. Полтава
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Досвід роботи:
Жовтень 2020 р. – серпень 2021 р. – менеджер з продажів, компанія “Бізнес позика” (надання фінансових та банківських послуг).
Функціональні обов’язки:
1. Виконання планових показників з продажу.
2. Ведення ключових клієнтів.
3. Написання скриптів по продажам.
4. Виконання стандартів компанії.
5. Робота з холодною та теплою базою.

Листопад 2018 р. – вересень 2020 р. – керуючий відділенням, компанія “Euro study & work” (надання туристичних послуг та послуг працевлаштування за кордоном).

Функціональні обов’язки:
1. Забезпечення укомплектованості штату працівників (підбір, навчання, мотивація, контроль).
2. Організація / контроль виконання стандартів роботи підлеглими.
3. Планування / контроль виконання основних показників.
4. Аналіз діяльності та фінансових показників офісу.
5. Розробка та впровадження заходів по збільшенню продажів.
6. Розробка методів та способів пошуку нових клієнтів.
7. Пошук, впровадження та контроль рекламних заходів.
8. Контроль документообігу.

Липень 2016 р. – вересень 2018 р. – керівник магазину, ТОВ «ВІД А ДО Я», м. Полтава.

Функціональні обов’язки:
1. Планування та контроль продажів.
2. Контроль виконання стандартів роботи підлеглих.
3. Виконання стандартів по веденню форм звітності.
4. Пошук та навчання персоналу.
5. Складання планограм розміщення продукції.
6. Прийом та націнювання товару.

Липень 2014 р. – червень 2016 р. – юрисконсульт відділу по роботі з судовими боржниками, АТ «ДЕЛЬТА БАНК», м. Полтава.

Функціональні обов’язки:
1. Допомога у вирішенні питань в сфері кредитних заборгованостей.
2. Ведення договорів в стадії судових вирішень.
3. Навчання нових кадрів.
4. Консультування по юридичним послугам.
5. Ведення звітності.

Листопад 2012 р. – червень 2014 р. – бухгалтер, ТОВ «ОЛМАР» ПЕРША ПРИВАТНА БРОВАРНЯ, м. Львів.

Функціональні обов’язки:
1. Ведення звітності договорів та відстеження строків по пролонгації.
2. Щоденна перевірка тари в складських приміщеннях.
3. Проведення звірки з контрагентами.
4. Робота з програмою “1с підприємство”.
5. Щоденне списання тари з кредитного ліміту.

Освіта: Львівська комерційна академії, спеціальність правознавство, спеціаліст.

Професійні навички: досвідчений користувач ПК (Microsoft Office, 1С, СRM). Середній рівень знання англійської мови. Досвід управління персоналом, підбір та навчання.

Особисті якості: лідерство, відповідальність, результативність, цілеспрямованість, прагматичність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: