Резюме від 6 грудня 2022 PRO

Микола

Фінансовий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Київ, Львів, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор проєкта

з 09.2021 по нині (2 роки 8 місяців)
KAN Development, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- підготовка консолідованої фінансової звітності по проектах, для власників та партнерів компанії;
- участь в складанні бюджетів будівельних проектів;
- робота з корпоративними фінансами, облік і повний контроль руху майнових прав між забудовником, КІФами і інвесторами;
- робота з КІФ, формування собівартості МП, контроль оплати, повернення, переміщення, зміни ціни МП, робота з КУА;
- розробка і формування звітів по прибутку, долям партнерів(КІФів);
- контроль доходів і витрат проекту;
- контроль фінансування проекту, дотримання паритетності між партнерами;
- контроль коректності відображення даних в облікових програмах забудовника, КІФ, КУА, та ін. організацій пов'язаних з реалізацією проекту;
- контроль дотримання облікової політики і коректності відображення даних в 1С 8.3;
- підготовка(ad - hoc) звітів за запитом партнерів проекту, власників компаній.

Фінансовий контролер

з 09.2020 по 07.2021 (10 місяців)
Masnavi Capital, Київ (Будівництво, управління і експлуатація нерухомості, девелопмент)

- бюджетування групи компаній і контроль виконання бюджету;
- аналіз і затвердження річних бюджетів і фінансових планів в розрізі бізнес одиниць компанії;
- підготовка консолідованого мастер-бюджета по компанії, декілька сценаріїв;
- аналіз і контроль цільового використання грошових коштів, в межах затверджених бюджетів;
- контроль дотримання планів доходів та витрат в горизонті місяць, квартал, рік;
- план-факт аналіз;
- аналіз відхилень бюджетних даних від фактичних, підготовка даних що коригують;
- контроль коректності рознесення витрат по проектах компанії в 1С УПП;
- формування управлінської звітності (CF, PnL, Balance) в розрізі бізнес одиниць компанії;
- консолідація управлінської звітності компанії з урахуванням внутрішньогрупових коригувань;
- узгодження заявок на оплати по проектах компанії;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- самостійна робота з даними в 1С 8.3, УПП;
- участь в оцінки інвестиційних проектів, побудову фінансових моделей(DCF);
- підготовка (ad - hoc) звітів за запитом фінансового директора компаній;
- пряме підпорядкування фінансовому директорові.

Фінансовий контролер

з 04.2017 по 06.2020 (3 роки 2 місяці)
Saga Development, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- підготовка фінансової звітності по проектах компанії для власників та партнерів компанії;
- збір і аналіз витратної та прибуткової частини проектів компанії, консолідація і відображення інформації в затверджених фінансових формах компанії;
- самостійна робота з даними 1С 8.3, ERP-1С, Google Docs;
- контроль дотримання облікової політики і коректності відображення даних в 1С 8.3, ERP-1С;
- розробка та впровадження фінансових форм звітності, фінансових моделей проектів;
- контроль договірних цін, виконаних робіт;
- контроль графіків фінансування, дебіторській та кредиторській заборгованості по проектах компанії;
-участие в складанні бюджетів проектів компанії, контроль дотримання бюджету;
- робота з корпоративними фінансами, облік і повний контроль руху майнових прав між забудовником, фондами і інвесторами;
- робота з фондами(більше п'яти фондів), формування даних в інвестиційних договорах, контроль оплати, повернення, прогону, переміщення, зміни ціни МП;
- формування та ведення звітів по прибутку, долям партнерів (фондів);
- план-факт аналіз по проектах компанії;
- участь у впровадженні ERP-1С(постановка завдань програмістам по створенню нових форм звітності і джерел їх формування, перевірка і затвердження коректності роботи звітів), облікової політики компанії;
- підпорядкування фин. директорові компанії.

Головний економіст - фінансовий менеджер

з 10.2016 по 04.2017 (6 місяців)
Novbud, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Фінансовий менеджер проектів: ЖК "Крюковщина", ЖК "Нові Теремки".
- спільна робота з менеджером проекту над складанням бюджету проекту, графіку фінансування і виконання робіт;
- узгодження і затвердження фінансового бюджету проекту з власниками компанії;
- повний контроль виконання бюджету руху грошивих коштів, затвердження усіх платежів за проектом;
- контроль графіків будівництва і фінансування проекту;
- щотижневе формування і затвердження реєстрів усіх платежів за проектом;
- складання проміжних звітів по прибутковій і витратній частині проекту;
- контроль відображення даних в 1С-УПП;
- розрахунок маржинальной рентабельності об'єктів будівництва;
- повний контроль фінансування ген. підрядників, затвердження форм КБ-2В і КБ- 3, затвердження додаткових робіт і доп. угод до договору ген.підряду;
- формування накопичувальних відомостей витрат будівництва в розрізі статей бюджету.

Економіст

з 06.2015 по 10.2016 (1 рік 4 місяці)
Торгівля, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- планування, складання і контроль бюджету руху грошивих коштів;
- планування, складання і контроль бюджету доходів та витрат;
- план-факт аналіз;
- робота з первинною бухгалтерською документацією;
- участь у визначення фінансової ефективності проектів;
- виконання завдань гл. бухгалтера та керівника.

Головний економіст

з 10.2014 по 05.2015 (7 місяців)
Суднобудування, Київ (Суднобудування)

- підбір фахівців, підготовка документів для оформлення;
- розрахунок тарифів і ставок для фахівців;
- ведення табеля;
- планування та контроль змінних і постійних витрат;
- бюджетування;
- план-факт аналіз;
- розрахунок собівартості будівництва;
- аналіз ефективності роботи фахівців, формування добових завдань;
- робота з виробничим відділом заводу;
- аналіз фізичної можливості для укладення договорів на додаткові об'єми роботи;
- здача виконаних робіт технагляду замовника;
- формування відомостей виконаних робіт та захист робіт у замовника;

Керівник об'єктів нерухомості

з 02.2014 по 10.2014 (8 місяців)
ТОВ "Лорето-Групп", Миколаїв (Управління об'єктами нерухомості)

- управління стосунками з орендарями(узгодження вартості і місця оренди, укладення договорів оренди, розрахунок оплати комунальних платежів і ін.);
- управління стосунками з власниками(узгодження вартості оренди між власниками і орендарями, узгодження договорів пожежної безпеки, комунальних договорів, пошук і залучення підрядних організацій, узгодження договорів підряду, складання бюджету прибуткової і витратної частини по об'єктах і ін.);
- управління стосунками з підрядними організаціями(складання технічних завдань для виконання ремонтних, будівельних, покрівельних робіт, складання і узгодження договорів підряду, контроль якості і виконання СМР і ін.);
- управління стосунками з комунальними підприємствами(укладення, продовження договорів, уся звітність перед "Обленерго", "Водоканал", "Міськгаз", узгодження(перенесення) вузлів виміру(обліку) і ін.);
- розробка і контроль бюджету експлуатації об'єкту;
- робота з органами БТИ, архітектура, проектними організаціями(відновлення, виготовлення технічної документації);
- контроль дотримання норм охорони праці і техніки безпеки(перевірка пожежного устаткування, складання інструкцій ПБ і ін.).

Головний економіст

з 08.2007 по 11.2012 (5 років 3 місяці)
ПРАТ "Зангас-НГС", Миколаїв (Будівництво магістральних нафто-газопроводів)

- складання і узгодження фінансового плану будівництва з Правлінням компанії;
- контроль виконання фінансового плану підприємства;
- узгодження договорів генерального підряду;
- узгодження договорів субпідряду;
- контроль виконання роботи кошторисно-договірного відділу і виробничих ділянок(аналіз, перевірка коригування виконаних СМР в програмі АВК- 5);
- успішна організація взаємодії відділів : Кошторисно-договірного, Комплектації, Головного інженера, Виробничих ділянок, Бухгалтерії, Відділ кадрів;
- підготовка бюджетів, контроль дотримання встановлених лімітів бюджету;
- аналіз ефективності діяльності компанії, аналіз інформації по центрах витрат;
- контроль і коригування у бухгалтерському обліку формування собівартості об'єктів будівництва(робота в програмі 1С 7.7, 8.2, контроль: списання ТМЦ, ГСМ, віднесення сум сторонніх організацій, обліку витрат на відрядження і ін., на відповідні ділянки.);
- відображення фінансового результату будівництва у внутрішній(управлінською) звітності: "Інвестиційні листи";
- планування, затвердження та контроль виконання бюджету РГК, ДВ та АХБ, план-факт аналіз і представлення результату Голові правління, Наглядовій раді;
- формування аналітичних звітів за запитом;
- формування звіту і контроль дебіторської та кредиторської заборгованості(робота в програмі 1С 7.7., 8.2);
- виконання функцій фінансового менеджера будівництва(контроль комплектації об'єкту, контроль виконання робіт власними силами(субпідрядними), проведення інвентаризацій на складі, робота по складанню об'ємних відомостей з майстрами ділянки, робота з технаглядом замовника, формування актів і довідок виконаних робіт(у програмі АВК- 5), захист виконаних об'ємів робіт у Замовника, контроль формування 29-ої форми і ін.);
- успішна робота з органами Контрольно-ревізійного управління;
- впровадження на підприємстві інтегрованої системи менеджменту якості за міжнародними стандартами: ISO 9001 : 2008, ISO 14 001 і OHSAS 18 000, підтверджена сертифікатами компанії "Dekra"(Німеччина) і Станкосерт(Україна);
- уповноважений представник вищого керівництва системи менеджменту якості;
- внутрішній аудитор системи менеджменту якості.

Фахівець служби економічного планування і юридичної підтримки

з 02.2004 по 08.2007 (3 роки 6 місяців)
СП АТЗТ "Зангас-НГС", Миколаїв (Будівництво магістральних нафто-газопроводів)

- участь в складанні фінансового плану підприємства;
- участь в складанні і аналіз відхилень планового бюджету підприємства(робота з програмою 1С 7.7., актами виконаних робіт ф. КБ-2В і КБ- 3);
- контроль оплати виконаних робіт субпідрядними організаціями;
- формування щоденного звіту РГК;
- робота з фінансовими установами(підготовка документації і супровід банківських кредитів);
- підготовка документів для отримання ліцензії УкрСепро в м. Дніпропетровськ;
- внутрішній аудитор системи менеджменту якості ISO 9001;
- впровадження на підприємстві СМК ISO 9001 підтверджена сертифікатом TUV Nord(Німеччина);

Фахівець виробнично - економічного відділу

з 08.2002 по 02.2004 (1 рік 6 місяців)
СП АТЗТ "Зангас-НГС", Миколаїв (Будівництво магістральних нафто-газопроводів)

- ведення первинної бухгалтерії, облік та списання ТМЦ, ГСМ(робота в програмі 1С 7.7.);
- підготовка тендерної документації;
- робота з технічною і проектною документацією(ВСН, СНиП).

Освіта

Європейський Університет Менеджменту і Бізнесу

Економіка підприємства, фахівець з обліку та аудиту., Миколаїв
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Денне відділення

Додаткова освіта та сертифікати

Система менеджменту якості ISO 9001, "TUV Nord Україна", внутрішній аудитор СМК ISO 9001, м. Донецьк

2004

1С Підприємство 8.1, Чорноморський державний університет імені Петра Могили, м. Миколаїв

2009-2010

АВК- 5, кошторисна справа, Центр підвищення кваліфікації, м. Миколаїв

2010

СМЯ ISO 9001 : 2008. Внутрішній аудитор інтегрованою СМЯ ISO 14001, OHSAS 18001. Dekra Україна, НТЦ "Станкосерт" м. Одеса.

2011

Київський учбовий центр "Курсор", курс "Excel для економістів"

2017

ПП "Хак Інтернешнл Україна", CIMA P1

2017

Київський учбовий центр "Курсор", курс "Фінансове моделювання в Excel"

2018

IAB (international association of bookkeepers) Great Britain, Diplom IAS-IFRS

2018

Microsoft Power BI, IT Step Academy, Київ

2021

Знання і навички

MS Excel MS Office 1C 1С УТП 1С УВП АВК 1C UPP MS Power BI Google Sheets Google Power Query Power Pivot

Знання мов

Англійська — вище середнього

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: