• PRO

Ірина

Керівник з маркетингу, 80 000 грн

Розглядає посади:
Керівник з маркетингу, Спеціаліст з розвитку, Інтернет-маркетолог, Бренд-менеджер, Керівник відділу, Project-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник з маркетингу

з 03.2024 по нині (1 рік 5 місяців)
Медичний центр, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1.Планування та впровадження стратегій: формувала та впроваджувала маркетингову стратегію просування послуг медичного центру (МЦ) для забезпечення сталого приросту споживачів послуг та зріст доходів МЦ.
2.Моніторинг ринку та аналітика: забезпечувала виконання аналізу ринкових тенденцій і конкурентного середовища для виявлення нових можливостей і покращення конкурентоспроможності.
3.Управління бюджетом: формувала маркетинговій бюджет, медіаплани й бюджети окремих заходів, контроль їх виконання та оптимізація витрат для максимального ефекту.
4.Розробка маркетингових активностей: планування й реалізація маркетингових заходів, акцій та кампанії для залучення нових споживачів, підвищення лояльності серед споживачів до бренду.
5.Організація трейд-маркетингових заходів: формувала планування та реалізацію рекламних пропозицій, BTL-заходів, що сприяють збільшенню обсягів продажів.
6.Оцінка ефективності: сформувала систему звітності для аналізу ефективності спеціальних пропозицій, просування послуг на щомісячній основі, для подальшого коригування плану маркетингових активностей.
7.Інтернет-маркетинг: формувала стратегією інтернет-маркетингу, забезпечуючи сталий потік лідів через цифрові канали: Google Ads, Facebook Ads, email-маркетинг та інші інструменти.
8.Розвиток бренду: формувала комунікаційну стратегію та креативні матеріали для рекламних кампаній та активностей для просування бренду та послуг, використовуючи як digital, так і офлайн-канали.
9.Робота з блогерами та пабліками: затверджувала та коригувала стратегію ведення офіційних соціальних сторінок, в тому числі співпрацю з блогерами та інфлюенсерами, розміщення реклами в цільових пабліках, що дозволяє охопити нову аудиторію та підвищити впізнаваність бренду.
10.Покращення сайтів: покращувала роботу сайтів та посадових сторінок для збільшення конверсії шляхом тестування гіпотез та відстеженням поведінки споживачів на сайтах.
11.Медійний контент: координувала SMM-спеціалістів по формуванню та виконанню контент-планів, створення відео- та фото контенту з підрядниками та штатними SMM-спеціалістами для забезпечення якісної та ефективної комунікації.
12.Розміщення реклами: планувала та реалізовувала розміщення реклами на зовнішніх каналах (зовнішня реклама, ЗМІ, радіо, реклама в супермаркетах, смс повідомлення по базі абонентів оператора мобільного зв’язку) для охоплення цільової аудиторії.
13.Професійний розвиток: регулярно підвищую свою кваліфікацію, відвідуючи профільні семінари, тренінги та виставки, а також впроваджуючи успішні практики у роботу.

Бренд-менеджер

з 04.2022 по 12.2023 (1 рік 8 місяців)
Дистриб'ютор професійної косметики, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Формування маркетингової стратегії розвитку бренду на рік.
• Впровадження маркетингової стратегії з залученням команди маркетингу комунікацій для просування продукту та підвищення лояльності до бренду.
• Формування та реалізація тактичного маркетингового плану в рамках стратегії. Контроль досягнення планових показників.
• Дотримання концепції брендового стилю при розробці креативних рекламних кампаній у соціальних мережах, в офісах та представництвах (Business unit) де представлена продукція чи надаються послуги з продукцією бренду.
• Розробка заходів для просування продукції, забезпечення необхідної брендованої продукції на заходах.
• Медіапланування та впровадження маркетингових заходів для виконання ключових бізнес-показників.
• Підготовка звітів та аналіз виконання фінансових планів по доходам і прибутку з метою врегулювання попиту на продукцію.
• Розробка та розвиток програм лояльності для забезпечення росту LTV клієнтів.
• Розробка та розвиток партнерських програм з метою залучення нових споживачів продукту компанії.
• Проведення маркетингових досліджень.
• Розробка та впровадження промо пропозицій для збільшення попиту на акційний продукт, прогноз спрацювання та оцінка результатів від економічної діяльності.

Бренд-Менеджер

з 11.2019 по 02.2022 (2 роки 3 місяці)
Мережа приватних медичних закладів, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Дотримання концепції брендового стилю і забезпечення торгових домів брендовою продукцією для використання в комунікаціях.
•Планування збуту, впровадження та відстеження стратегій маркетингу для просування продуктів компанії.
•Медіапланування та впровадження маркетингових заходів для виконання ключових бізнес-показників.
• Підготовка звітів та щомісячний аналіз виконання фінансових планів по прибутку з метою врегулювання попиту та підтримки належного рівня продукції.
•Розробка маркетингових стратегій та впровадження з залученням команди маркетингу комунікацій для просування продукту компанії або підвищення лояльності до бренду.
•Розробка та розвиток програм лояльності для забезпечення росту LTV клієнтів.
•Розробка та розвиток партнерських програм з метою залучення нових споживачів продукту компанії.

Маркетолог

з 08.2017 по 08.2019 (2 роки)
Постачальник медичного обладнання, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Виконання регулярного аналізу ринку, конкурентів.
•Участь у формуванні портфеля продуктів та продуктового позиціонування спільно з керівником відділу продажу.
•Участь у формуванні ціноутворення на товарні пропозиції.
•Формування політики лояльності та спецпропозицій для ключових споживачів.
•Участь у реалізації плану інтегрованих маркетингових заходів, спрямованих на підвищення впізнаваності бренду компанії.
•Підтримка діючих сайтів та розробка нових сайтів для компанії, напрацювання контент матеріалів, складання технічних завдань для відео контенту, контроль роботи підрядних організацій з верстки та програмування.
•Розробка різноманітних рекламних матеріалів (рекламних текстів, оголошень, пошук нових майданчиків для реклами, створення банерів, медіа-матеріалів).
•Розробка комерційних буклетів, листівок та каталогів.
•Формування стратегії просування бренду та товарів.
•Контроль за здійсненням digital маркетингових заходів.
•Розробка, запуск та просування нових проектів.
•Стимулювання купівельної спроможності клієнтів різноманітними маркетинговими інструментами.
•Організація маркетингових заходів з метою презентації компанії та товару на виставках, конгресах та ін.
•Розробка та ведення SMM та SERM маркетингових заходів.

Менеджер зі збуту медичного обладнання

з 11.2016 по 08.2017 (9 місяців)
ТОВ "Радіомед", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Дослідження ринку постачання медичного обладнання та конкурентів
•Формування товарної лінійки та ціноутворення
•Пошук та ведення переговорів із постачальниками
•Консультування клієнтів та укладання угод
•Стимулювання купівельної спроможності клієнтів за допомогою маркетингових засобів Презентація компанії та товару на різних заходах (виставки, семінари, конгреси та ін.)
•Тісна співпраця з відділом маркетингу для просування товару

Маркетолог

з 11.2013 по 11.2016 (3 роки)
ТОВ "Радіомед", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Формування стратегії просування компанії та товарів.
•Планування та управління маркетинговим бюджетом.
•Організація різних event заходів (участь у виставках, конгресах, організація шоу-руму та ін.).
•Розробка маркетингових матеріалів для забезпечення trade маркетингу.
•Розробка нових та підтримка діючих сайтів компанії.
•Пошук нових ідей для просування товарів та забезпечення росту збуту.
•Реклама через соціальні мережі.
•Ведення digital маркетингу (розробка та ведення контекстної реклами, контроль підрядників з SEO, розміщення інформації та реклами на навігаційних та інформаційних сайтах та порталах).
•Формування позитивної репутації компанії.

Маркетолог

з 03.2011 по 11.2013 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "Корпорація Парус", Київ (IT)

•Реалізація та підтримка PR проекту з метою побудови позитивного іміджу компанії та підняття рівня упізнання бренду.
•Організація event заходів для співробітників та клієнтів компанії.
•Розробка та забезпечення відділ збуту маркетинговими матеріалами.
•Пошук нових ідей для просування товарів на ринок.
•Копірайтинг.
•Робота з контентом сайту.
•Просування сайту, використовуючи різні маркетингові інструменти
•Участь у формуванні маркетингової стратегії.
•Розробка та реалізація програм для стимулювання збуту (акції, сезонні та спеціальні пропозиції).

Менеджер зі збуту

з 03.2010 по 02.2011 (11 місяців)
ТОВ "Поні Експресс", Київ (Транспорт, логістика)

•Формування індивідуальних пропозиції для клієнтів згідно з потреб, вимог та бюджету клієнта.
•Підтримка постійних клієнтів та активний пошук нових клієнтів методом «холодних дзвінків».
•Моніторинг конкурентів.
•Виконання поставлених завдань керівником відділу.
•Організація регіонального збуту.
•Відвідування спеціалізованих виставок.
•Участь у розробці рекламних акцій та пропозицій.
•Контроль виконання спеціальних замовлень то наданих послуг VIP клієнтам.
•Формування звітів по виконанню встановлених планів по збуту.
•Презентація послуг компанії, підготовка та укладення договорів.

Освіта

ПВНЗ «Європейський університет».

Економіки та маркетингу, Київ
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

З 2006 по 2010 р. здобула вищу освіту на факультеті "Економіки та маркетингу".
Спеціальність "Маркетолог"
Кваліфікація: бакалавр

З 2010 по 2011 р. на відмінно пройшла курс навчання у магістратурі, захистила магістерську роботу та здобула кваліфікацію "магістр" за спеціальністю "Маркетолог".

Додаткова освіта та сертифікати

Університет Синергія

2015 р., 6 місяців, пройшла курс навчання з дисципліни «Інтернет маркетинг»

Знання і навички

  • Adobe Photoshop
  • CorelDRAW
  • Email
  • Бітрікс24
  • Графічні редактори
  • OpenCart
  • Відеомонтаж
  • Adobe Acrobat Reader
  • Adobe
  • ESputnik
  • Unisender
  • Контент-менеджмент
  • Управлінські навички
  • Планування
  • Адміністрування
  • MODX
  • Мегаплан
  • MS Excel

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Цілеспрямована, комунікабельна, вмію працювати в команді та створювати комфортну атмосферу для співробітників. Не конфліктна, але впевнено відстоюю свої ідеї, орієнтуючись на досягнення результату.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: