Резюме від 8 січня 2024 PRO

Ірина

Бренд-менеджер, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бренд-менеджер

з 04.2022 по нині (2 роки 2 місяці)
Дистриб'ютор професійної косметики, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Формування маркетингової стратегії розвитку бренду на рік.
• Впровадження маркетингової стратегії з залученням команди маркетингу комунікацій для просування продукту компанії або підвищення лояльності до бренду.
• Дотримання концепції брендового стилю при розробці креативних рекламних кампаній, у соціальних мережах, у представництвах та Business unit, де представлена продукція, чи надаються послуги з продукцією бренду.
• Розробка і забезпечення необхідною брендовою продукцією для використання в комунікаціях.
• Медіапланування та впровадження маркетингових заходів для виконання ключових бізнес-показників.
• Підготовка звітів та аналіз виконання фінансових планів по доходам і прибутку з метою врегулювання попиту на продукцію.
• Розробка та розвиток програм лояльності для забезпечення росту LTV клієнтів.
• Розробка та розвиток партнерських програм з метою залучення нових споживачів продукту компанії.
• Проведення маркетингових досліджень
• Розробка та впровадження промо пропозицій для збільшення попиту на акційний продукт, прогноз спрацювання та оцінка результатів від економічної діяльності.

Бренд-Менеджер

з 11.2019 по 02.2022 (2 роки 3 місяці)
Мережа приватних медичних закладів, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Дотримання концепції брендового стилю і забезпечення торгових домів брендовою продукцією для використання в комунікаціях.
•Планування збуту, впровадження та відстеження стратегій маркетингу для просування продуктів компанії.
•Медіапланування та впровадження маркетингових заходів для виконання ключових бізнес-показників.
• Підготовка звітів та щомісячний аналіз виконання фінансових планів по прибутку з метою врегулювання попиту та підтримки належного рівня продукції.
•Розробка маркетингових стратегій та впровадження з залученням команди маркетингу комунікацій для просування продукту компанії або підвищення лояльності до бренду.
•Розробка та розвиток програм лояльності для забезпечення росту LTV клієнтів.
•Розробка та розвиток партнерських програм з метою залучення нових споживачів продукту компанії.

Маркетолог

з 08.2017 по 08.2019 (2 роки)
Постачальник медичного обладнання, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Виконання регулярного аналізу ринку, конкурентів.
•Участь у формуванні портфеля продуктів та продуктового позиціонування спільно з керівником відділу продажу.
•Участь у формуванні ціноутворення на товарні пропозиції.
•Формування політики лояльності та спецпропозицій для ключових споживачів.
•Участь у реалізації плану інтегрованих маркетингових заходів, спрямованих на підвищення впізнаваності бренду компанії.
•Підтримка діючих сайтів та розробка нових сайтів для компанії, напрацювання контент матеріалів, складання технічних завдань для відео контенту, контроль роботи підрядних організацій з верстки та програмування.
•Розробка різноманітних рекламних матеріалів (рекламних текстів, оголошень, пошук нових майданчиків для реклами, створення банерів, медіа-матеріалів).
•Розробка комерційних буклетів, листівок та каталогів.
•Формування стратегії просування бренду та товарів.
•Контроль за здійсненням digital маркетингових заходів.
•Розробка, запуск та просування нових проектів.
•Стимулювання купівельної спроможності клієнтів різноманітними маркетинговими інструментами.
•Організація маркетингових заходів з метою презентації компанії та товару на виставках, конгресах та ін.
•Розробка та ведення SMM та SERM маркетингових заходів.

Менеджер зі збуту медичного обладнання

з 11.2016 по 08.2017 (9 місяців)
ТОВ "Радіомед", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Дослідження ринку постачання медичного обладнання та конкурентів
•Формування товарної лінійки та ціноутворення
•Пошук та ведення переговорів із постачальниками
•Консультування клієнтів та укладання угод
•Стимулювання купівельної спроможності клієнтів за допомогою маркетингових засобів Презентація компанії та товару на різних заходах (виставки, семінари, конгреси та ін.)
•Тісна співпраця з відділом маркетингу для просування товару

Маркетолог

з 11.2013 по 11.2016 (3 роки)
ТОВ "Радіомед", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Формування стратегії просування компанії та товарів.
•Планування та управління маркетинговим бюджетом.
•Організація різних event заходів (участь у виставках, конгресах, організація шоу-руму та ін.).
•Розробка маркетингових матеріалів для забезпечення trade маркетингу.
•Розробка нових та підтримка діючих сайтів компанії.
•Пошук нових ідей для просування товарів та забезпечення росту збуту.
•Реклама через соціальні мережі.
•Ведення digital маркетингу (розробка та ведення контекстної реклами, контроль підрядників з SEO, розміщення інформації та реклами на навігаційних та інформаційних сайтах та порталах).
•Формування позитивної репутації компанії.

Маркетолог

з 03.2011 по 11.2013 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "Корпорація Парус", Київ (IT)

•Реалізація та підтримка PR проекту з метою побудови позитивного іміджу компанії та підняття рівня упізнання бренду.
•Організація event заходів для співробітників та клієнтів компанії.
•Розробка та забезпечення відділ збуту маркетинговими матеріалами.
•Пошук нових ідей для просування товарів на ринок.
•Копірайтинг.
•Робота з контентом сайту.
•Просування сайту, використовуючи різні маркетингові інструменти
•Участь у формуванні маркетингової стратегії.
•Розробка та реалізація програм для стимулювання збуту (акції, сезонні та спеціальні пропозиції).

Менеджер зі збуту

з 03.2010 по 02.2011 (11 місяців)
ТОВ "Поні Експресс", Київ (Транспорт, логістика)

•Формування індивідуальних пропозиції для клієнтів згідно з потреб, вимог та бюджету клієнта.
•Підтримка постійних клієнтів та активний пошук нових клієнтів методом «холодних дзвінків».
•Моніторинг конкурентів.
•Виконання поставлених завдань керівником відділу.
•Організація регіонального збуту.
•Відвідування спеціалізованих виставок.
•Участь у розробці рекламних акцій та пропозицій.
•Контроль виконання спеціальних замовлень то наданих послуг VIP клієнтам.
•Формування звітів по виконанню встановлених планів по збуту.
•Презентація послуг компанії, підготовка та укладення договорів.

Освіта

ПВНЗ «Європейський університет».

Економіки та маркетингу, Київ
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

З 2006 по 2010 р. здобула вищу освіту на факультеті "Економіки та маркетингу".
Спеціальність "Маркетолог"
Кваліфікація: бакалавр

З 2010 по 2011 р. на відмінно пройшла курс навчання у магістратурі, захистила магістерську роботу та здобула кваліфікацію "магістр" за спеціальністю "Маркетолог".

Додаткова освіта та сертифікати

Університет Синергія

2015 р., 6 місяців, пройшла курс навчання з дисципліни «Інтернет маркетинг»

Знання і навички

Adobe Photoshop CorelDRAW Email Бітрікс24 Графічні редактори OpenCart Відеомонтаж Adobe Acrobat Reader Adobe ESputnik Unisender Контент-менеджмент Управлінські навички Планування Адміністрування MODX Мегаплан MS Excel

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Схожі кандидати

Brand manager
Київ

SMM-менеджер, маркетолог, таргетолог
Київ, Дистанційно

Маркетолог
29000 грн, Київ

Маркетолог-аналітик
35000 грн, Київ, Дніпро , ще 2 міста

Маркетолог, спеціаліст з продажів, тимлідер
35000 грн, Київ, Дистанційно

Digital marketing manager
35000 грн, Київ, Чернігів , ще 2 міста

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: