Резюме від 25 березня 2024 PRO

Марина

Керівник відділу по роботі з персоналом

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR coordinator, Керівник відділу по роботі з персоналом

з 06.2022 по нині (1 рік 10 місяців)
Хмельницька обласна організація ТЧХУ, Хмельницький (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Кадрове діловодство. Була прийнята на посаду HR officer. В серпні переведена на посаду HR coordinator. В лютому поточного року була переведена на посаду керівника відділу по роботі з персоналом

Інспектор з кадрів

з 06.2019 по 01.2023 (3 роки 7 місяців)
ТОВ Екомир, Харків (Транспорт, логістика)

Інспектор з кадрів

з 06.2019 по 01.2023 (3 роки 7 місяців)
ТОВ "ЕКОМИР", Харьков (Транспорт, логістика)

Ведення обліку особового складу підприємства, згідно з формами первинної облікової документації; оформлення прийому, переведення і звільнення працівників згідно КЗпП України; формування і ведення особових справ працівників, внесення змін в особові справи, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників; ведення записів в трудових книжках, складання трудових договорів з працівниками; ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток; ведення архіву особових справ, підготовка документів для здавання їх до архіву; консультування працівників із кадрових питань відповідно до КЗпП України та інших законодавчих актів, складання табелів обліку робочого часу, оформлення листків непрацездатності; складання та затвердження посадових інструкцій, інструкцій з охорони праці.
Організація робочого часу керівника, ведення діловодства, прийом відвідувачів, ведення документообігу, ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Internet); первинні навички роботи з програмою 1:С, вміння поводитися з офісною техніою, прийом телефонних дзвінків, вільне володіння українською та російською мовами, робота с міні-АТС, грамотний правопис, складання приказів, листів, висока швидкість набору тексту, складання та пролонгація договорів оренди приміщень, актів виконаних робіт, складання звітів по комунальним послугам, безпосередня робота з орендарями, оформлення дозволів, доручень, розміщення об'яв на сайтах, пошук інформації, ведення і заповнення сайту, закупівля канцтоварів та витратних матеріалів, складання внутрішніх звітів (авансових тощо), робота з комунальними і державними закладами, виконання доручень керівника, замовлення і бронювання залізничних квитків , готелів, архівування документів.

Освіта

з 09.2007 по 02.2010 ХЕМТТБ

Бухгалтерський облік, Харьков
Вища, з 2007 по 2010 (3 роки)

бухгалтерський облік

ПТУ-2 зв'язку

Секретар-друкарка, Харьков
Середня спеціальна, з 1996 по 1998 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Основи роботи Microsoft 365

2023

Курси підвищення кваліфікації Національна сертифікація кадровиків 2024, "Вища школа кадровиків"

2023

Вища школа кадровика курс "Кадрова робота під час воєнного стану"

2023

Знання і навички

Користувач Internet MS PowerPoint Міні-АТС

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Вміння працювати як в команді, так і самостійно. Бажання зросту в професійному плані. Відповідальна, дисциплінована, стресостійка, комунікабельна, працелюбна пунктуальна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: