Резюме від 25 квітня 2024

Христина

Керівник з маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто проживання:
Чернівці
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно, Івано-Франківськ, Львів, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний маркетолог

з 02.2019 по нині (5 років 3 місяці)
Сітка Захід, Чернівці (Металургійна компанія)

підвищила продажі по онлайн каналам на 324%, при підвищенні бюджету тільки на 25%
збудувала та налаштувала відділ маркетингу, керую компандою з 5 чоловік
створила новий сайту компанії з повною автоматизацією продаж та інтеграцією з системою продажу
прописую стратегії та планую рекламних кампаній в Facebook, Google та LinkedIn
створила нової торгової марки, керую проведенням креативних сесій
займалась медіаплвнуваням для кампанії
розробила і запровадила brandbook для 17 філій
впровадила афвтоматичну онлайн звітність компанії Power BI, що дало змогу оптимізувати роботу всієї компанії на 43%, і зберегло понад 0,5 млн грн на рік
розробила і запровадила звіти за фінансовими результатами, основним показниками компанії, і результативності роботи компанії
інтегрую автоматизацію місячних і тижневих звітів по ефективності продажів для всіх видів продуктів і філій компанії з стратегічними і тактичними рекомендаціями
розробила KPIs для онлайн-магазину, а також налаштувала наскрізну аналітику
адмініструю участь в міжнародних та українських виставках та налаштуванні рекламних каналів, що збільшило експортні продажі за рік в 2,5 рази
проводжу ринкові дослідження, проводжу оцінку та прогнозування трендів ринку, цін та попиту і пропозиції
веду і оптимізую рекламну кампанію в Facebook і Google - що поліпшило загальний трафік сайтів на 123% з тим самим бюджетом, а також запустила такі канали, як мобільна реклама та YouTube.
моніторю і аналізую тренди продажів лінійки продуктів в 12 відділеннях в Україні, Польщі та Німеччині.
запустила рекламну кампанію, яка принесла найкращий результат за весь час існування онлайн-магазину з ціною клієнта у $1,2
обсях продажу інтернет-магазину збільшився в 2 рази у повірнянні за рік 2 роки поспіль
контролую ведення SEO-оптимізації
створила контент стратегію і план для корпоративного блогу і соціальних сторінок
розробила і впровадила систему лояльності для B2B клієнтів
керую оновиленнням та автоматизією сайтів компанії для пришвидшення створення оплат через онлайн канали
збільшила часту долі ринку на українському ринку по топовому продукту "секційна огорожа" з 24% до 41%

Маркетолог

з 04.2017 по 11.2018 (1 рік 7 місяців)
Маркетолог, Туристична агенція “Bingo”, Чернівці (Туризм)

Розробила маркетингову стратегію виходу нового туристичного агенства на ринок.
Створила брендинг, ефір стиль і позиціонування для нової компанії.
Організувала медіа активності, а також займалася офлайн івентами для охоплення цільової аудиторії.
Створила контент план і стратегію для сторінок компанії.
Розробила дизайн брендування продукції, програми лояльності для клієнтів, а також побутової техніки для клієнтів.
Розробила стратегію просування особистого бренду для директорів агенства, а також стратегію ведення аккаунтів для менеджерів агенції.
Впровадила Bitrix і Binotel.
Запускала рекламні компанії в AdWords, Facebook Ads, що збільшило впізнаваність бренду в 328%, а також розробила і запустила радіо рекламу.
Співпрацювала з блогерами для поширення наших послуг що принесло 145% ROI з цього каналу комунікації.
Збільшила впізнаваність бренду до 45% і органічно розкрутила сторінки бренду Instagram 0 до 23,500 підписників і Facebook з 0 до 8,500 підписників.

Маркетолог, PR-менеджер

з 01.2017 по 04.2017 (3 місяці)
Навчальна система "Dream Study" (соціальний стартап), Київ (Освіта, наука)

Розробила бізнес план, медіа план, які виграли на конкурсі старт-апів.
Продумала PR стратегію яка допомогла нам зібрати на краудфандингу наш бюджет.
Робила презентації для інвесторів.
Удосконалила довгостроковий і короткостроковий бізнес-план для лінійки продуктів, розробила стратегію захоплення нових ринків.
Органічно розкрутила сторінку з 0 до 12,300 підписників.
Співпрацювала з партнерами по взаємо-піару.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: