Резюме від 27 лютого 2024 Файл

Ірина

Оператор контакт-центру

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Соколова Ірина Миколаївна
Дата народжения
24.02 1970р.
Ціль
Заміщення вакансії адміністратора

Освіта
1987-1989 Київський технікум готельного господарства
Факультет: Бухгалтерський облік,спеціальність «Бухгалтер»
1994-1995 Запорізький державний університет
Факультет: Фінанси та кредит,спеціальність «Економіст»
Додаткова освіта
2008р Курси 1С Підприємство-Бухгалтерський облік, версія 7.7
2010р Курси 1С Підприємство-Бухгалтерський облік, версія 8
Досвід роботи
11.2020-02.2022р бухгалтер, адміністратор ТОВ «Естет-Клас» м.Київ
06.2007-08.2020р. бухгалтер ТОВ «Імеск» м.Київ
06. 2003г.-06.2007р.бухгалтер ТОВ «Трейдбізнесцентр», м. Київ
07.2001р. – 06. 2003р.-заступник начальника-головний бухгалтер
Бердянського відділения Держказначейства в Запорізькій області.
05.1999-07.2001р.-заступник начальника, головний бухгалтер відділения Дерказначейства в Бердянському районі.
04.1996-05.1999-головний бухгалтер відділения Держказначейства в Бердянському районі.
11.1993-04.1996 економіст,заступник головного бухгалтера Бердянського районного фінансового відділения.
07.1990-11.1993-бухгалтер туристично-екскурсійного обєднання «Парус»,м.Бердянськ
08.1989-08.1990-бухгалтер обласної фізіотерапевтичної лікарні м.Приморськ

Професійні навички
-володіння комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
-володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
- досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
- уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
- досвід формування платіжних доручень і вимог;
- досвід підготовки та підписання контрактів;
- досвід ведення переговорів;
- уміння працювати в команді;
- навички управління персоналом;
- грамотна письмова і усна мова;
- робота з кур’єрською службою;
- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- прийом заявок по телефону;
- прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
-вміння працювати на касовому апараті та робити звітність;
- замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
- контроль чистоти і порядку в офісі.
- знання основ діловодства та документообігу.
Особисті якості
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, бажання вдосконалювати професійні навички;уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація
- сертифіцірований спеціалист фондового ринка ціних паперів України.

Володіння мовами
Українська, російська мова-вільно,английська – зі словарем.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: