Резюме від 26 вересня 2023 PRO

Дарина

Директор з маркетингу, 180 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор департаменту інформаційної політики, маркетингу та реклами

з 08.2022 по нині (1 рік 9 місяців)
Укргазбанк, АБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Дослідження ринку та цільової аудиторії (роздріб, МСБ, корпоративні клієнти)
• Створення маркетингової стратегії на 2023 рік, метою якої є збільшення кількості нових транзакційно-активних клієнтів на 40%, ріст депозитного портфелю на 15% та позитивна зміна іміджу банку.
• Впровадження сервісної стратегії, яка спрямована на покращення комунікації банку з клієнтами у всіх онлайн каналах.
• Запуск омніканальної рекламної кампанії по гривневим депозитам, результатом якої став приріст портфелю на 90 млн за місяць.
• Створення креативного відеоролику (від ідеї та вибору підрядників до реалізації) з метою просування мобільного застосунку банку та збільшення його впізнаваності.
• Організація усіх необхідних маркетингових активностей задля участі і спільному всеукраїнському проекті від НБУ - "Power banking".
• Підготовка контенту для соцмереж та адаптація продуктів банку під ситуативний контекст.
• Успішна антикризова комунікація з медіа під час інформаційного рейдерства та атаки на імідж банку.
• Організація та підготовка перших осіб до інтерв'ю або коментарів у медіа.
• Організація роботи департаменту, визначення поточних пріоритетів, постановка задач та контроль їх виконання.
• Бюджетування усіх маркетингових активностей.
• Підготовка звітів.
• Організація та проведення тендерів.

Marketing strategist

з 04.2020 по 07.2020 (3 місяці)
Skin Cafe, Братислава (Краса, фітнес, спорт)

• Проведення якісних та кількісних досліджень б'юті ринку Словаччини.
•Проведення глибинних інтерв'ю з ЦА.
•Розробка бренд платформи та позиціонування.
•Розробка комунікаційної стратегії.
•Створення стратегії Smm.
•Розробка pr стратегії та pr-кита.
•Організація та проведення іміджевої та комерційної фотозйомки.
•Планування та бюджетування проекту.

Директор з маркетингу

з 06.2019 по нині (4 роки 11 місяців)
ТОВ КАМІОН-ОІЛ (LIQUI MOLY UKRAINE, BIZOL UKRAINE), Київ (Автомобілі/Технічні рідини/Автосервіси)

•Створення маркетингової стратегії, завдяки якій прибуток компанії виріс на 15% у 2020 році і на 18% 2021.
•Створення стратегії розвитку В2В напряму, завдяки якій кількість нових партнерів на рік збільшилась у 2 рази (2020 рік - 4 нових СТО, 2021 - 9 нових СТО).
•Дослідження ринку та цільової аудиторії (В2В та В2С клієнти)
•Підтримка спортсмена та участь у встановленні рекорду України (Замість заявлених 3 км спортсмен проїхав 5 км і став першим, і поки що єдиним українцем, який проїхав Дніпром на звичайному кросовому мотоциклі).
•Участь у профільних всеукраїнських виставках.
•Понад 1500 згадок у регіональних, всеукраїнських та міжнародних ЗМІ.
•Участь LIQUI MOLY UKRAINE у Чемпіонаті Світу з Дріфту - FIA Intercontinental Drifting Cup, Чемпіонаті Європи з дрифту - European Championship Drift Masters GP, Parimatch Eastern European Drift Cup, United Drift Challange.
•Широка присутність компанії у всіх видах авто та мото спорту: дріфт, ендуро, офроад, ралі, шосейно-кільцеві мотогонки, водні перегони.
•Партнерство з виключно топовими чемпіонами в авто та мото спорті.
•Організація соціального благодійного проекту "Медик доїде", спрямованого на допомогу водіям, які допомагали медикам у період Covid19. (Допомога отримали понад 1400 водіїв, охоплення рекламної кампанії - 14 млн.)
•Успішний досвід запуску СТО із 0, створення стратегії його просування. Результат - за 4 місяці роботи, СТО зайняло 3 місце в номінації "Кращий Автосервіс із заміни техрідин в рейтинг-акції Найкраще СТО 2021".

Head of marketting

з 03.2019 по 06.2019 (3 місяці)
Smartass Club (Smartass kitchen&bar), Київ (Краса, фітнес, спорт)

•Розробка бренд платформи.
•Розробка та реалізація маркетингової стратегії.
•Організація та управління інструментами: локального маркетингу та івент-маркетингу.
•Організація щотижневих масових заходів.
•Крос-промо та залучення партнерів.
•Аналіз та оцінка активностей, що проводяться.
•Планування та бюджетування проекту.

Brand manager

з 01.2018 по 03.2019 (1 рік 2 місяці)
BAO Modern Chinese Cuisine, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Розробка та реалізація комунікаційної стратегії.
•Організація та управління інструментами: торгового маркетингу, локального маркетингу, івент-маркетингу та іншими BTL інструментами.
•Brand&product PR, організація виробництва рекламних та інформаційних матеріалів.
• Крос-промо та залучення партнерів.
•Аналіз та оцінка активностей, що проводяться.
•Планування та бюджетування проекту.

Brand manager

з 01.2018 по 03.2019 (1 рік 2 місяці)
NAM Modern Vietnamese Cuisine, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Розробка та реалізація бренд-стратегії.
•Розробка та реалізація комунікаційної стратегії.
•Організація та управління інструментами: торгового маркетингу, локального маркетингу, івент-маркетингу та іншими BTL інструментами.
•Розробка та впровадження нових продуктів;
•Brand&product PR, організація виробництва рекламних та інформаційних матеріалів.
•Крос-промо та залучення партнерів.- Аналіз та оцінка активностей, що проводяться.
•Контроль реалізації SMM стратегії брендів, медіа планування та контент плану, репутаційного brand&product PR.
•Планування та бюджетування проекту.

Head of marketting

з 05.2016 по 01.2018 (1 рік 8 місяців)
Euro House, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Розробка та бюджетування PR стратегії.
•Аналіз медіа активності конкурентів.
•Організація процесу підготовки рекламно-інформаційних матеріалів та їх розміщення у ЗМІ, у соцмережах тощо.
•Організація та проведення PR заходів, контроль бюджетів та ефективності.
•Контроль розробки поліграфічної та сувенірної продукції.
•Участь у організації внутрішньокорпоративних заходів.
•Розробка та бюджетування Smm стратегії.
•Активне ведення акаунтів у соцмережах та їх модерація (ВК, Instsgram, Facebook, Twitter).
•Налаштування та запуск рекламних кампаній у соцмережах.
•Робота над покращенням іміджу компанії в соціальних мережах, ведення діалогу між компанією та клієнтами.
•Розробка та бюджетування контент плану на сезон (фото, відео, макети).
•Організація та контроль виїзних зйомок.

Освіта

Київський національний університет імені Б. Грінченка

Факультет журналістики, Київ
Вища, з 2015 по 2017 (2 роки)

Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка

Факультет української мови, літератури та редагування видань, Чернігів
Вища, з 2011 по 2015 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Києво-Могилянська бізнес школа (KMBS) - Стратегічна програма з маркетингу

7 місяців

Практична школа комунікацій Bazilik - Курс з pr та бренд комунікацій

4 місяці

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: