Резюме від 27 квітня 2024 PRO

Olha

Фахівець із роботи з маркетплейсами

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Інші країни, Київ, Львів, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з маркетплейсами

з 02.2023 по нині (1 рік 3 місяці)
Ваша компанія, Київ (Роздрібна торгівля)

Платформи, з якими працювала: ROZETKA, Епіцентр, PROM, Алло, OLX, Kasta, Shafa, Intertop
З маркетплейсами працюю не перший рік, ця робота може включати:
*Реєстрація та налаштування облікового запису на маркетплейсі, якщо його немає: створення облікового запису, заповнення профілю компанії, завантаження логотипу та іншої інформації.
*Додавання масово товарів чи послуг на маркетплейс чи перенесення товарів із сайтів чи інших маркетплейсів: додавання категорії, описів товарів, цін, зображень, характеристик тощо.
*Пошук постачальників для більш ефективного продуктового портфеля компанії включає аналіз поточного портфеля, визначення потреб і цілей, дослідження ринку для виявлення потенційних постачальників, вибір відповідних постачальників, встановлення партнерства з обраними постачальниками і завантаження їх продукції в маркетплейс, а також постійний моніторинг та оновлення умов співробітництва.
*Контроль взаємодії з покупцями: реагування на запити, надання інформації про товари, вирішення проблем із замовленнями.
*Робота над замовленнями: обробка та відправка замовлень, відстеження стану
*Контроль за наявністю товарів на складі, оновлення інформації про запаси на маркетплейсі та періодичний перегляд цін на товари з їх коригуванням для забезпечення актуальності та конкурентоспроможності.
*Маркетинг та просування: використання маркетингових інструментів маркетплейсу для залучення нових клієнтів та збільшення продажів.
*Аналіз даних, продуктового портфеля та конкурентів на маркетплейсі: Аналіз статистики продажів, оглядів, рейтингів, виявлення популярних товарів та потребують поліпшення, перевірка назв, описів, характеристик, фото товарів, вивчення конкуренції, цінових виделок та інших параметрів конкурентного середовища для адаптації стратегії продажів та ціноутворення на маркетплейсі.
*Оптимізація лістингів: Поліпшення опису товарів, зображень, відео, ключових слів та інших аспектів збільшення їхньої привабливості для покупців.
*Платежі та фінансовий контроль: Взаємодія з маркетплейсом щодо платежів за товари та послуги, контроль фінансової звітності.
*Впровадження нових функцій та сервісів: вивчення можливостей та інтеграція нових функцій та сервісів у маркетплейс.
*Підтримка безпеки: Захист від мошенництва, зламу та інших загроз безпеці на маркетплейсі.
Додатково можуть бути:
*створення навчального матеріалу для роботи зі шкірним маркетлейсом
*навчання менеджерів, якщо є у такій необхідності

Можу співпрацювати тільки віддалено, (маю величезний досвід роботи віддалено, навіть у тих проектах, де видавалося видалено, це вести неможливо)

Антикризовий консультант

з 10.2022 по нині (1 рік 7 місяців)
1-TECH "Первая Техническая Компания", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Було проведено:

* аналіз підприємства

* формування фотографій робочого дня та всіх процесів компанії

* опис бізнес процесів на момент тут та зараз

* проведення аналізу роботи з цільовою аудиторією

Досягнення на сьогодні:

*розробка = формування стандартизації бізнес процесів відділу продаж, з урахуванням точок зростання та плану розвитку, що включало в себе:

вакансія, тз для кандидата, адаптація, атестація, посадова інструкція, база знань, скрипти (вхідні та вихідні), кп, звітність, опис бізнес процесів та роботи з ними та багато іншого.

*розробка та впровадження праці на маркетплейсах (ROZETKA, Епицентр)

*налаштування нового сайту для компанії з урахуванням нововведень необхідних ринком

Антикризовий консультант

з 09.2021 по 01.2022 (4 місяці)
Меблева фабрика Хатор-М, Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

* Аналіз підприємства загалом з метою виявлення слабких місць

* Формування плану дій

* Підбір необхідного додаткового персоналу для реалізації плану

* Розробка бізнес процесів та впровадження їх

* Розробка та впровадження Бітрікс 24 (CRM) під завдання та процеси конкретно цієї компанії = формування єдиної платформи, на якій зберігатиметься вся інфо підприємства (а не у кожного окремо співробітника), а також розробка навчального матеріалу по роботі на цій платформі

* Підключення IP телефонії = стрим телеком = провела тестовий період

* Розробка маркетингового плану та впровадження його

* Впровадження додаткового каналу збуту = напрями роботи з маркетплейсами (етап початку співробітництва)

* Відкриття нового напрямку

* Надання баз цільової аудиторії, навчання менеджерів роботи з нею

* Розробка формату планерок з підбиттям підсумків та проведення їх

Виконавчий директор

з 03.2019 по нині (5 років 2 місяці)
Мережа магазинів Галерея шпалер, інтернет магазин, гуртовий напрямок, Київ (Роздрібна торгівля)

Роздрібний напрямок:

* повний аналіз мережі магазинів

* складання плану необхідних дій та реалізація їх

* підбір персоналу, адаптація, навчання (техніки продажів, продукту = види шпалер, робота з цільовою аудиторією, психогеометрія людини, теорія поколінь, бізнес-процеси)

* приведення магазинів та товару у продажний вигляд за методикою (заміна вивіски, заміна меблів, підключення допоміжних інструментів як фонова цільова музика, ароматизація залів, розробка поло футболок для продавців, формування куточків споживачів та цінників згідно із законодавством України, контроль підтримки магазину у цьому виді на постійній основі)

* організація та контроль продавців (від графіків до перегляду відеоспостереження)

* впровадження додаткового товару в магазини, щоб продавав кожен кв.метр

* маркетинг = як онлайн так і офлайн для залучення максимальної кількості потенційних клієнтів, підключення та контроль підрядників для виконання цих завдань

* контроль вхідної лінії цільової аудиторії з метою збільшення конверсії

* підготовка звітів та аналіз по магазинах за ключовими показниками

Гуртовий напрямок:

* аналіз гуртового відділу

* складання плану необхідних дій та реалізація їх

* підбір персоналу

* впровадження додаткового товару (від пошуку додаткових фабрик виробників до поїздки в Італію на шпалерні фабрики та укладання договорів ексклюзивних поставок)

* розширення географії продажів

* проведення інвентаризацій

* складання фотографій робочого дня працівників

* робота з ключовими клієнтами

Інтернет магазин:

* аналіз магазину (сайту на платформі Open Cart) за ключовими показниками, та впровадження покращень

* самостійна робота та з підрядниками для постійного вдосконалення інтернет магазину

* робота з підрядниками та контроль за просуванням інтернет магазину за поставленими цілями

* додавання та контроль за постійним оновленням товару з актуалізацією залишків та цін на сайті

Впровадження праці з маркетплейсами (ROZETKA, OLX, PROM, Епицентр, Алло):

* анализ співпраці з маркетплейсами

* запуск, ведення та розвиток роботи на маркетплейсах (Налаштування; Наповнення; Оптимізація; Оновлення;)

* додавання принципів СЕО та просування

Керівник напрямку

з 12.2018 по 02.2022 (3 роки 2 місяці)
Шпалерна фабрика Континент, Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)

Мета:

* Підвищення впізнаваності

* Збільшення продажів

Завдання = розробка та впровадження:

аналіз підприємства
формування відділу продажу з 0, навчання персоналу та керування відділом
пошук нових каналів збуту
формування алгоритмів роботи з цільовою аудиторією
збільшення географії продажів
написання бізнес процесів та впровадження їх у роботу
маркетинг
створення нових колекцій
При запуску співпраці за 5 місяців відбулося збільшення продажів у 9 разів, сформовано стійку співпрацю з Болгарією, Молдовою, Грузією, Угорщиною. (маю письмове підтвердження від власника)

Дистанційно, антикризовий консультант - маркетолог

з 09.2018 по нині (5 років 8 місяців)
Стоматологічна клініка Люкс Медікал, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Було проведено:

* аналіз клініки

* проведення тестування персоналу

* написання скриптів спілкування з клієнтами

* аналіз та ребрендинг сайту (частково самостійно, частково з підрядниками WordPress)

* маркетингові заходи з метою залучення клієнтів

* формування продуктового портфеля

* контроль вхідної лінії цільової аудиторії

Розробник корпоративної книги продаж

з 10.2017 по нині (6 років 7 місяців)
Завод спецій Фудальянс (харчова сировина), Київ (Харчова промисловість)

Було проведено:

* аналіз підприємства

* формування фотографій робочого дня

* вивчення всіх процесів кожного співробітника компанії

* формування бізнес процесів

* проведення аналізу роботи з цільовою аудиторією

* вивчення продуктового портфеля компанії та розробка карток продуктів з ключовими питаннями щодо них для роботи з цілей аудиторією

Досягнення на сьогодні:

сформована Корпоративна Книга Продаж 257стор. + додаткова книга 57стор. з робочими інструментами для цієї компанії

Додаткова співпраця після розробки книги:

* підбір персоналу

* навчання персоналу

* ребрендинг сайту

* розробка та впровадження праці на маркетплейсах OLX, PROM

Керівник проектів

з 09.1997 по нині (26 років 8 місяців)
B2B та B2C, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

*Великий досвід - 23 роки у продажах з 1999 по теперішній час (від продавця до власника) = у різних сферах діяльності (продукт та послуги) = це В2С (роздрібні мережі магазинів, клініки) та В2В = оптові компанії, а також онлайн проекти, інтернет магазини, маркетплейси і звичайно ж мої улюблені виробничі компанії

+ робота

Виконавчим директором (3 напрями одночасно)
АнтиКризовий менеджер, іноді Траблшутер :-) (аналіз підприємств, систем продажу за всіма ключовими показниками, розробка та впровадження Рішень = продукт, ціна, персонал, цільова аудиторія, географія продажів, канали збуту та маркетинг, рим (рекл.прод) , стратегія, корпоративна культура, бізнес-процеси, звітність, інновації, конкуренти.
Керівником відділу продажів (величезний досвід створення відділів з нуля (онлайн та офлайн), а також управління командою, від підбору, розробки процесів та до впровадження автоматичних платформ (Бітрікс24) з CRM, IP телефонією та повною звітністю)
Керівником відділу з розвитку компанії (аналіз, розробка та впровадження плану, відповідно до цілей та завдань) = інноваційні підходи у розвитку компаній та продукту - від розробки до виведення на ринок нових колекцій, розвиток кожного співробітника необхідним скилам (навичкам), пошук нових категорій цільової аудиторії, розширення географії продажів, додавання нових каналів збуту, впровадження системного маркетингу онлайн та офлайн, розробка реклам.прод, створення ідеології та корпоративної культури, розробка та/або коригування бізнес процесів відділу продажів, є досвід розробки бізнес процесів виробництва, постійний контроль звітності , аналіз конкурентів.
HR (підбір, аналіз, адаптація, навчання, атестація, мотивація персоналу)
Директором напрямів (створення та впровадження напрямків з «0») як за продуктом, так і за послугами
Бізнес Тренер (розробка та проведення тренінгів з продукту, технік продажів, роботи з ціл. аудит, маркетингу, бізнес процесів компанії тощо), Розробник Корпор. Книги Продаж (розробка та впровадження ККП),
Помічник Керівника та Маркетолог у міжнародній компанії (суперінтересні завдання по всьому світу = Індія, Бразилія, Англія, Казахстан, Польща, Німеччина, Латвія == робота з різною цільовою аудиторією з різним менталітетом)
*Мислення підприємця дозволяє бачити компанію в цілому, самостійно проводити аудит, виявляти слабкі місця компанії та протягом коротких термінів пропонувати рішення і впроважувати його в життя.

Освіта

Український державний хіміко-технологічний університет (УДГТУ)

Економіка підприємства, Днепр
Вища, з 1997 по 2003 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Відвідування відкритих, закритих тренінгів, семінарів та майстер-класів, а також постійне навчання Онлайн - (тренінги, вебінари)

2010 - 2022р.

Іміджева та конверсійна стратегія, напрямки з "0"

2010-2022

Стандартизація та масштабування Продажі Географія продажів Цільова аудиторія Маркетинг

2010-2022

Персонал: підбір, аналіз, адаптація, навчання та мотивація

1997-2022р.

Знання і навички

MS Office Бітрікс24 Управлінські навички Графічні редактори Продаж amoCRM WordPress Веб-браузери Joomla! 1С:Управління торгівлею Canva 1С:Торгівля і склад OpenCart Tilda Продаж B2B IP-телефонія Інтернет-маркетинг Wix Графічний дизайн Продаж B2C Іміджева та конверсійна стратегія, напрямки з "0" Стандартизація та масштабування B2C продаж B2G продаж

Додаткова інформація

Можу співпрацювати тільки віддалено, (маю величезний досвід роботи віддалено, навіть у тих проектах, де здавалося віддалено, це вести не можливо)

Особисті якості:

Відповідальна (виконую завдання чітко в строк), виконавча (працюю з душею, тому що ця улюблена робота), легко впроваджуюсь у специфіку Вашої Компанії (є досвід роботи з різними галузями компаній), орієнтована на результат (ставлю узгоджену з Вами мету та чітко йду до неї), прагну до розвитку (постійно відвідую та вивчаю тренінги, майстер - класи для впровадження працюючих нових інноваційних технік), маю організаторські здібності (з 12 років проводила заходи), позитивна (завжди знаходжу можливості), впевнена в собі (тільки вперед до цілі), без шкідливих звичок (за здоровий спосіб життя), захоплююсь фен-шуй (завжди гармонія у всьому).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати