Резюме від 30 травня 2022 Файл

Елена

Фахівець контакт-центру

Місто:
Балта

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Агафонова Олена Михайлівна
Дата народження: 28.10.1990 р.
Адреса: м. Миколаїв, вул. Айвазовського 11Б, кв. 90
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E - mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: заміщення вакантної посади бухгалтера з можливістю подальшого кар`єрного зростання.
Освіта: 2008 - 2013 рр. - Чорноморський державний університет імені Петра Могили, сеціальність "Економіка підприємства", диплом спеціаліста (денна форма навчання)
Досвід роботи:
23.10.2013 - 08.05.2014 - спеціаліст сфери обслуговування клієнтів ОТП Банку.
Функціональні обов`язки:
- прийом вхідних дзвінків;
- консультаційна підтримка;
- робота зі скаргами та побажаннями;
- здійснення телефонних продажів.
13.08.2014 - 24.12.2014 - спеціаліст сектору підтримки клієнтів - держателів пластикових карток.
Функціональні обов`язки:
- прийом вхідних дзвінків;
- консультаційна підтримка;
- робота зі скаргами та побажаннями;
- обробка звернень на електронну пошту;
- консультування клієнтів про послуги банку;
- консультування клієнтів щодо операцій з платіжними картами;
- здійснення телефонних продажів.

01.10.2015 - 21.05.2017 - бухгалтер ПП ЮК "Бізнес - центр".
Функціональні обов`язки:
- робота з первинною документацією;
- коректування та внесення в програму накладних;
- формування актів звірки з постачальниками та клієнтами;
- контроль вхідних цін;
- контроль за строками реалізації продуктів;
- формування та контроль залишків продуктів;
- проведення інвентаризації та перевірка з даними в програмі "Квінт";
- нарахування та виплата заробітної плати;
- контроль зарахування та витрат грошових коштів на розрахункових рахунках підприємства.
21.08.2020 - 21.08.2020 - директор ПП ЮК "Бізнес - центр".
14.10.2020 - 30.06.021 - пробовідбірник на підприємстві ТОВ ЗТ " Ніка - Терра"
Функціональні обов`язки:
- відбір проб в автоматичному режимі;
- запаковування проб, оформлення етикетки, забезпечення збереження доставки в лабораторію.
З 01.07.2020 лаборант на підприємстві ТОВ ЗТ " Ніка - Терра".
Функціональні обов`язки:
- виконання аналізу зерна;
- приймання технологічних проб і зразків для проведення аналізів;
- оформлення результатів аналізу, їх облік, складання технічної документації по результатам виконаних робіт;
- контроль за здійсненням сушіння та сепарацією зерна та ін.
Додаткові навички: впевнений користувач ПК, експерт в програмі "Квінт", маю водійські права.
Додатково: 27.09.2021 - 07.10.2021 р - курси з підвищення кваліфікації у Консалтинговому центрі Науково - дослідного інституту в м. Одеса за програмою "Технології зберігання зерна".
Особисті якості: відповідальність, вміння знаходити спільну мову в колективі, адаптивність, гнучкість, здоровий образ життя.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: