Резюме від 25 травня 2022 PRO

Oleksii

Technical customer support agent

Вік:
30 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

System administrator

з 04.2019 по 04.2022 (3 роки)
КОНТАКТИС, ООО, Миколаїв (Telecommunications and networking)

Tasks: Maintain the performance of over 1000 workstations remotely and 300+ on both remote and physical support. Advise users on PCs, OS, and software.

1. Maintain workstations in working and functional condition.
2. Minor PC repair; replacement or installation of components.
3. Minor repairs of headsets (soldering, insulation damage repair)
4. Printer setup and cartridge replacement.
5. Recover errors using VNC, SSH connection, Anydesk, TeamViewer (for remote users)
6. Ubuntu (Linux) and Windows installation
7. Prepare workplaces for the project with the specific requirements (specific characteristics of PCs, operating systems, and software)

Technical customer support agent

з 11.2018 по 04.2019 (5 місяців)
КОНТАКТИС, ООО, Миколаїв (Telecommunications and networking)

1. Manage customer requests via CRM. (Request additional information if the message is unclear or there's not enough data to solve the issue.)
2. Check if all requests hit the proper categories. Update the category if needed.
3. Search for a solution via an internal knowledge base. If there is no answer in the knowledge base, refer the request to the right technical support representative.
4. Keep up with the KPIs: number of closed requests per hour; personal performance metrics.

SMM specialist/sales manager

з 10.2017 по 11.2018 (1 рік 1 місяць)
Main Academy, Миколаїв (Telecommunications and networking)

1. Maintain social networks (Facebook, Instagram, Telegram)
2. Design creatives (static images/animation)
3. Create layouts for booklets, posters, and business cards
4. Process of requests from the site, sales, and customer support in the CRM Bitrix24
5. Receive incoming calls, make outgoing calls, schedule, and conduct meetings with clients

Call center representative (eldorado.ru, mvideo.ru, other)

з 03.2014 по 08.2017 (3 роки 5 місяців)
КОНТАКТИС, ООО, Миколаїв (Telecommunications and networking)

1. Handle incoming calls from customers.
2. Consult customers on the products' features and product alternatives.
3. Create and manage orders in a CRM system (Bitrix, 1C, etc.)
4. Manage customer requests (complaints, suggestions) via CRM.
5. Handle technical support requests. Search for a solution via an internal knowledge base and generate a response to the user.
6. Keep up with the KPIs: personal/team sales plan; average call time, etc.

Освіта

Higher Vocational School No. 1

Electrician for maintenance and repair of electrical equipment, Миколаїв
Середня спеціальна, з 2009 по 2013 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

"Generation Python": a course for beginners

2021

Web design in Figma 2022 - from scratch to result, UX/UI basics (udemy)

2022

JavaScript 2021 - Complete Guide from Zero to Pro (udemy)

2022

Application development with Flutter 2.0 and Dart for IOS and Android (udemy)

2022

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вище середнього

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: