Резюме від 17 серпня 2022 PRO

Артем

Бізнес-аналітик, Product Owner, 70 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бізнес аналітик

з 07.2021 по нині (2 роки 11 місяців)
ТОВ «БІ ЕЛ ДЖИ МІКРОФІНАНС», Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Системний аналіз bpm Creatio;
• Постановка бізнес вимог, які впливають на процеси в рамках організації;
• Узгодження написаних бізнес вимог (Замовники, Бізнес користувачі, юридичні служби);
• Робота з підрядниками (Бек частина в рамках bpm системи (crm та функціонал для Головного офісу) та фронтова частина в рамках виходу на клієнта (Сайт для користувача, доопрацювання фронта клієнтської частини для «френдлі» користування));
• Повномасштабне тестування нового функціоналу, тестування в рамках бізнес вимог (Фронт та бек частини);
• Постановка завдань для розробки нової платформи для кредитування;
• Супроводження та консультації користувачів по функціоналу bpm;
• Робота з сервісами (в т.ч. в SOAP);
• Робота та постановка задач в JIRA;
• Робота в Confluence;

Product Owner

з 11.2012 по 07.2021 (8 років 8 місяців)
АТ "Альфа-Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Реалізація проектів напрямку Cross продажів та CRM Siebel;
• Аналіз бізнес-процесів діяльності Департаменту;
• Виявлення недоліків та «вузьких» місць, які впливають на процеси в рамках діяльності Департаменту та пошук шляхів їх усунення й оптимізації;
• Впровадження технологічних рішень, спрямованих на покращення продуктів і процесів;
• Визначення концепції проектів ( мета, терміни реалізації, загальна вартість та фінансовий ефект );
• Формулювання вимог до реалізації проектів, обґрунтування їх необхідності, важливості та доцільності;
• Постановка, пріоритезація та контроль якості та термінів виконання задач в рамках реалізації проектів;
• Обґрунтування необхідності, важливості та доцільності проектів;
• Планування термінів реалізації проектів, контроль над дотриманням термінів;
• Відстеження відхилення від планів, внесення коректив в план та погодження його з усіма учасниками проектів;
• Складання бюджету та контроль змін бюджету;
• Створення робочих груп, здійснення координації роботи та взаємодії учасників команди, задіяної в реалізації проектів;
• Розподіл обов’язків та постановка задач учасникам робочої групи;
• Взаємодія з іншими робочими групами Банку для успішної реалізації проектів;
• Організація та проведення регулярних зустрічей з командою, задіяної в реалізації проектів;
• Інформування учасників та замовників про актуальний стан справ, зміни в реалізації проектів;
• Організація та проведення експлуатаційних випробувань за результатами впровадження проектів;
• Участь в розробці методології та допомога в навчанні користувачів нового програмного забезпечення, нових бізнес процесів, реалізованих в проектах;
• Проведення оцінки ефективності та результативності реалізованих проектів;
• Виконання інших доручень керівництва в межах своєї компетенції;
• Систематичне звітування перед керівництвом про результати своєї діяльності;

Освіта

КРОК

Економіка Підприємства, Київ
Вища, з 2008 по 2014 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Управління Проектами: Waterfall, Agile і побудова гібридних систем

2019, Загальна кількість годин 80

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: