- PRO
Анна
Фахівець із закупівель, адміністратор, продавець, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Фахівець із закупівель, адміністратор, продавець, Адміністратор на ресепшн, Оператор call-центра, Адміністратор клініки, Менеджер інтернет-магазину, Івент-адміністратор, Адміністратор салону краси, Менеджер роботи з клієнтами, Комірник, Комерційний менеджер
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8332810/
Досвід роботи
Фахівець з сектору публічних закупівель
з 11.2023 по нині
(1 рік 9 місяців)
Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Львів (Освіта, наука)
1) планування закупівлі та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель;
2) здійснення вибору процедури закупівлі;
3) проведення процедури закупівель/спрощені закупівлі;
4) забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
6) забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону;
Менеджер інтернет-магазину тактичного одягу та амуніціі
з 01.2023 по 07.2023
(6 місяців)
Uarmy, Львів (Роздрібна торгівля)
Обробка вхідних та вихідних дзвінків згідно скриптів, допомога клієнтам при створенні замовлень;
•Консультування клієнтів по наявності і асортименту;
•Контроль замовлення клієнта на різних етапах;
•Вирішення проблемних ситуацій клієнтів;
•Ведення звітності;
•Продаж товарів у офлайн магазині.
Фахівець публічних закупівель
з 03.2021 по 05.2022
(1 рік 2 місяці)
ТзОВ «Водоканал Зимна Вода», Львів (Забір, очищення та постачання води;)
Планування закупівель;
•Збирання, агрегування потреби підприємства у товарах, роботах і послугах. Здійснення ефективної комунікації з іншими структурними підрозділами;
•Організація та проведення закупівель;
•Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі тендерної документації;
•Проведення закупівельних процедур в електронній системі публічних закупівель відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”;
•Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи та послуги;
•Забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
•Аналіз проведених закупівель;
•Організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур;
•Виконання супровідних функцій;
•Робота в електронній системі закупівель.
Продавець-консультант
з 03.2014 по 05.2015
(1 рік 2 місяці)
Магазин «Хом‘ячок», Львів (Продаж дитячого одягу і іграшок)
Освіта
НУ «Львівська Політехніка»
Економічний, економіка підприємства, Львів
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси секретаря-референта
2005, 6 місяців
Знання і навички
- MS Office
- Робота з оргтехнікою
- Робота зі сканером
- Робота з принтером
- АВК
Знання мов
Англійська — середній
Схожі кандидати
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Львів, Вінниця , ще 8 міст -
Адміністратор, менеджер, продавець-консультант
15000 грн, Львів -
Продавець-консультант
Львів -
Адміністратор
25000 грн, Львів -
Адміністратор
Львів